35 статистичних даних про контент-маркетинг, які варто знати
Контент-маркетинг є основним елементом стратегій digital-маркетингу. Його значення підкріплюється сучасними практиками SEO та попитом Google на E-E-A-T контент, який демонструє експертність, авторитетність і надійність.З розвитком технологій та появою генеративного штучного інтелекту, бути в курсі тенденцій та статистики контент-маркетингу важливо, для того, щоб використовувати нові можливості.
Експерт Джефф Ріддал зібрав 35 ключових статистичних даних про контент-маркетинг. Ми ділимося ними з читачами Inweb.
Використання контент-маркетингу
1. Інститут контент-маркетингу (CMI) дослідив, що 73% B2B-маркетологів і 70% B2C-маркетологів використовують контент-маркетинг як частину загальної маркетингової стратегії.
2. За даними Semrush, 97% маркетологів досягли успіху в контент-маркетингу у 2023 році.
3. Дослідження CMI контент-маркетингу в B2B, показало, що 40% маркетологів B2B мають задокументовану стратегію контент-маркетингу; 33% мають стратегію, але вона не задокументована, а 27% не мають жодної стратегії.
4. Половина маркетологів, яких опитали CMI, сказали, що віддають на аутсорсинг принаймні один вид діяльності з контент-маркетингу.
Ефективні стратегії контент-маркетингу
5. 83% маркетологів вважають, що якісніший контент, який створюється рідше, є ефективнішим.
6. В міжнародному опитуванні маркетологів, проведеному компанією Statista у 2022 році, 62% респондентів підкреслили важливість залишатися на звʼязку зі своїми клієнтами, а 23% вважають контент-орієнтовані комунікації найефективнішим методом персоналізованого таргетингу.
7. У зв’язку з розгортанням генеративної видачі (SGE), 31% B2B-маркетологів стверджують, що зосереджують свою увагу на намірах користувачів й відповідях на запитання, 27% створюють більше контенту, що спонукає до роздумів, а 22% — більше розмовного контенту.
Типи та тенденції контенту
Джерело фото: Unsplash
Контент-маркетинг вийшов за рамки традиційних постів у блогах і охоплює різноманітні формати — аудіо, відео та віртуальний контент. Це відображається на показниках і тенденціях поширення різних типів контенту.
8. Короткі відео TikTok та Instagram Reel, залишаються форматом контент-маркетингу №1, оскільки пропонують найвищу рентабельність інвестицій (ROI).
9. Найефективнішим типом візуального контенту, за даними 43% маркетологів є інфографіка та ілюстрації.
10. 72% В2С-маркетологів очікують, що їхні організації будуть інвестувати у відеомаркетинг у 2022 році.
11. Глобальний звіт Semrush «Стан контент-маркетингу: 2023» показує, що статті, які містять принаймні одне відео, залучають на 70% більше органічного трафіку, ніж ті, які публікуються без відео.
12. Інтерактивний контент генерує на 52,6% більше залучення порівняно зі статичним. В середньому покупці витрачають 8,5 хвилин на перегляд статичного контенту і 13 хвилин на інтерактивний.
Створення контенту
Для маркетологів створення цікавого та унікального контенту є постійним викликом. З розгортанням генеративного ШІ, багато хто почав використовувати його для генерації, редагування чи оптимізації контенту. Наведені нижче статистичні дані про вплив штучного інтелекту на створення контенту.
13. Генеративний ШІ залучив понад 100 мільйонів користувачів всього за два місяці після запуску ChatGPT.
14. Нещодавнє опитування Ahrefs показало, що майже 80% респондентів вже впровадили інструменти штучного інтелекту у свої стратегії контент-маркетингу.
15. Маркетологи, які використовують ШІ, повідомили, що він найкраще допомагає з ідеями для нових тем (51%), дослідженні заголовків і ключових слів (45%) і написанні чернеток (45%).
16. В опитуванні Hubspot, виявилося, що маркетологи економлять 2,5 години на день, використовуючи ШІ для роботи з контентом.
Поширення контенту
Джерело фото: Unsplash
Недостатньо просто створити контент, адже він потребує поширення у близьких для вашої аудиторії каналах.
17. Дослідження Hubspot підтверджує, що Facebook все ще залишається домінуючим каналом для розповсюдження контенту. Однак канали з відео — YouTube, TikTok та Instagram швидко зростають.
18. B2B-маркетологи в опитуванні CMI повідомили, що LinkedIn є найпоширенішим і найефективнішим органічним каналом розповсюдження контенту в соціальних мережах — 84% зі значним відривом. На всі інші канали припадає менше ніж 30%.
19. В2В-маркетологи, які використовують платну дистрибуцію, у 80% використовують платну рекламу в соціальних мережах.
Споживання контенту
Після поширення контенту до аудиторії, важливо зрозуміти, як користувачі сприймають його чи як реагують.
20. Дослідження Demand Gen щодо уподобань контенту, показало, що 62% B2B-покупців віддають перевагу практичному контенту. Наприклад тематичним дослідженням, для прийняття рішень про покупку, оскільки відчувають «потребу в перевірених джерелах».
21. Це ж дослідження також показало, що покупці схильні покладатися на контент при дослідженні потенційних бізнес-рішень. 46% з них повідомили, що збільшили кількість контенту, який вони споживають впродовж цього часу.
22. У своєму нещодавньому дописі блогер Райан Робінсон повідомив, що в середньому читач витрачає 37 секунд на читання блогу.
23. Учасники опитування DemandGen зазначили, що найбільше покладаються на демо-версії (62%) та відгуки користувачів (55%), щоб отримати інформацію про те, як рішення чи продукт задовольнить їхні потреби.
Ефективність контент-маркетингу
Ключовим фактором успіху для контент-маркетингу є його здатність до вимірювання, оптимізації та прямий зв’язок з отриманням прибутку за вкладений капітал.
24. За даними CMI, маркетологи B2C підкреслюють, що контент-маркетинг насамперед сприяє підвищенню впізнаваності бренду, зміцненню довіри та навчанню цільової аудиторії.
25. 87% опитаних B2B-маркетологів успішно використовують контент-маркетинг для залучення потенційних клієнтів.
26. 56% маркетологів, які використовують блоги, кажуть, що це ефективна тактика, а 10% стверджують, що вона приносить найбільшу рентабельність інвестицій (ROI).
27. 94% маркетологів стверджують, що персоналізація збільшує продажі.
Статистика бюджетів контент-маркетингу
Джерело фото: Unsplash
Зміни в тому, скільки грошей витрачається на маркетингові стратегії, показують, наскільки ці методи є популярними та успішними в цілому. Наведена нижче статистика показує, що маркетологи вірять у силу контент-маркетингу.
28. 61% B2C-маркетологів повідомили, що їхній бюджет на контент-маркетинг у 2022 році перевищить суму, виділену у 2021 році.
29. 22% В2В-маркетологів заявили, що витрачають на контент-маркетинг 50% або більше свого загального маркетингового бюджету. Крім того, 43% побачили, що їхні бюджети на контент-маркетинг зросли з 2020 по 2021 рік, а 66% очікують, що вони знову зростуть у 2022 році.
Виклики у контент-маркетингу
Кожен вид маркетингу стикається з перешкодами та викликами. Найкращий спосіб подолати ці виклики та досягти успіху — вирішувати їх за допомогою розумних планів.
30. Дослідження Semrush «Стан контент-маркетингу: глобальний звіт 2023», виявило три основні проблеми, пов’язані з контентом — отримання хороших лідів за допомогою контенту (45%), прискорення створення контенту (38%) та пошук ідей для контенту (35%).
31. У звіті CMI за 2022 рік для B2B 44% маркетологів заявили, що їхньою найбільшою проблемою є створення контенту, адаптованого для людей різних ролей, на відміну від попереднього року, коли основною проблемою було ефективне спілкування в команді.
32. Для маркетологів В2С головними проблемами є оновлення SEO та пошукових алгоритмів (64%), зміни в алгоритмах соціальних мереж (53%) та робота з даними (48%).
33. 47% людей прагнуть відпочити від девайсів, тому що вони втомилися від постійного перебування в мережі.
34. Хоча генеративний ШІ пропонує переваги, він також турбує деяких маркетологів, які вважають, що він може забрати їхні робочі місця. Згідно з дослідженням Hubspot, 23% вважають, що слід уникати використання генеративного ШІ.
35. Стрімка поява штучного інтелекту змусила компанії вдатися до навчання персоналу або встановити правила для правильного застосування ШІ. За даними CMI, лише 31% маркетологів підтвердили, що їхні компанії встановили правила використання інструментів генеративного ШІ, 61% зізналися, що не мають таких правил, а 8% не були впевнені.
Контент-маркетинг — доступний метод залучення клієнтів, підвищення впізнаваності бренду та збільшення продажів, оскільки різні типи контенту сприяють взаємодії в інтернеті. Попри появу генеративного штучного інтелекту та побоювання щодо нього, потреба в якісному контенті все ще залишається.
Компанії, які докладають зусиль для створення детального контент-плану і дотримуються його, створюючи та поширюючи цінний, релевантний контент, орієнтований на своїх клієнтів — отримають профіт від роботи. Незалежно від того, використовують вони ШІ чи ні.