Популярні питання клієнта щодо SEO просування і структурування процесу робіт

Популярні питання клієнта щодо SEO просування і структурування процесу робіт Зібралися за круглим столом клієнт і менеджер агенції Inweb. Стали говорити про SEO.

Сцена 1.Чому ви не приділяєте уваги високочастотним ключам?

Під час збору семантичного ядра seo фахівець підбирає все релевантні запити, які мають попит у певному регіоні і які він зможе знайти. Семантичне ядро ​​містить всі типи та види релевантних запитів, навіть високочастотні та висококонкурентні.

При просуванні орієнтуємося на низько і середньо частотні запити, бо їх частка понад 80% в кластері.

Працювати тільки з високочастотними та високо конкурентними запитами неефективно. Це акцент на 20% попиту, а досягти результатів можна тільки на довгій дистанції та не у всіх тематиках.

Також варто врахувати, що значна частина запитів до пошукової системи унікальна та більше не повторюється.

Слід працювати з релевантністю документа до кластера запитів в цілому, а не до певних ключових слів.

Inweb SEO&PPC for business

Сцена 2. Чому потрібно купувати посилання з першого етапу роботи?

Працювати з посилальним профілем сайту можна з першого дня запуску. Санкцій за це бути не може.

Google не враховує неякісні посилання, а від природних буде тільки користь. Контрольний вибух це міф.

Сцена 3. Чому ви не купуєте посилання безпосередньо у веб-майстрів?

Ми пропонуємо нашим клієнтам купівлю посилань безпосередньо у веб-майстрів якісних ресурсів. Проблема полягає в тому, що ціна розміщення матеріалу на дійсно якісному і відвідуваному ресурсі буде коштувати досить дорого. Наприклад, розміщення статті на ain.ua складає 7000 грн.

Тільки великий бізнес може дозволити собі такі суми на брендування. Прямі продажі зі статті навряд чи окуплять вкладення.

Дрібному і середньому бізнесу на ці гроші краще поліпшити дизайн або функціонал сайту. Це буде ефективніше і на дистанції принесе набагато більше результату для проєкту у вигляді збільшення конверсії.

Сцена 4. Чому ви купуєте посилання в інших містах і доменних зонах, якщо в нашому місті досить відмінних донорів?

В першу чергу, під час роботи з вічними посиланнями, ми купуємо їх у тематичних донорів в регіоні, де просувається сайт.

Але, таких донорів, у зв’язку з тематикою, або регіоном, може бути мало. В такому випадку, ми починаємо працювати з суміжними тематиками та прилеглими регіонами.

Тематичність донора і регіон сайту впливає на якість отриманого посилання, але не є визначальним фактором для пошукової системи для обліку її в ранжуванні.

Inweb SEO&PPC for business

Сцена 5. Чому сьогодні ми не можемо впровадити дрібну правку в роботі сайту?

В рамках послуги комплексного просування наші програмісти впроваджують всі необхідні зміни для оптимізації на сайті клієнта, в разі якщо у клієнта немає свого розробника.

У кожного програміста є певний обсяг роботи, він планує своє завантаження. У разі якщо надходить невелике завдання, воно стає в чергу на виконання.

Ми стежимо за термінами виконання завдань, оскільки несемо зобов’язання перед нашими клієнтами. На жаль, немає можливості у програміста одразу приступити до виконання завдання. Його завдання розписані на кілька днів вперед.

Якщо ми «впихнемо» програмісту нову задачу, це зрушить терміни виконання всіх завдань і ми порушимо свої зобов’язання перед іншими клієнтами. Для нас це неприпустимо.

Звичайно ж, якщо ця правка дуже термінова і дуже важлива, ми знайдемо спосіб її виконати.

Сцена 6.  Чому може бути різниця у різних представленнях Google Analytics?

В представленнях відрізняється набір даних, які відстежуються для одного ресурсу. Представлення, найчастіше, відрізняються фільтрами та набором цілей для відстеження певної директорії сайту або фільтрування трафіку.

Завжди варто залишати одне представлення порожнім, без будь-яких налаштувань, з метою наявності бекапа всіх даних, які надходять в Google Analytics. У разі помилки з боку аналітика, ці дані можуть знадобитися.

В представленнях можна виключити певні дані за допомогою фільтрів. Наприклад, в одному представленні можна виключити внутрішній трафік, а в інших – вивчати дані за конкретним піддоменом.

Сцена 7. Як визначити показники успішності просування нашого сайту? Позиції, трафік, цілі, конверсії?

Успішність просування сайту слід оцінювати після 6-8 місяців роботи з одним підрядником.

Важливий нюанс – з одним підрядником.

Ми дуже часто чуємо від клієнтів заперечення:

Клієнт: Ми просуваємося вже рік, а результатів немає, чому?

Inweb: Ми почали співпрацю місяць тому. До цього ви працювали з фрілансером 11 місяців. «Seo фахівець» навіть не заходив на сайт і нічого не робив.

До початку співпраці з Inweb сайт був закритий від індексації у файлі Robots.txt. Це індикатор того, що з сайтом не робили ніяких дій з оптимізації.

Оцінювати успішність просування, незалежно від регіону, слід за бізнес показниками. SEO – це канал реклами, потрібно відстежувати повернення інвестицій.

Також слід враховувати синтетичні KPI, які ілюструють результати виконаних робіт з оптимізації:

  1. кількість сеансів;
  2. коефіцієнт конверсії;
  3. середній чек;
  4. кількість транзакцій;
  5. дохід;
  6. динаміка зміни позицій.

У будь-якому випадку KPI слід вибирати індивідуально, виходячи зі специфіки бізнесу.

Заповніть форму, якщо хочете отримати консультацію від нашого фахівця за рішенням ваших бізнес-завдань.

Обговорити пропозицію

Inweb SEO&PPC for business

Сцена 8. Чому трафік не зростає щомісяця?

Зміна органічного трафіку на сайті залежить від безлічі факторів, наприклад:

  1. зміна асортименту;
  2. зміна попиту в тематиці;
  3. швидкість впровадження правок з оптимізації;
  4. швидкість сканування та індексації документів;
  5. вік сайту і документів;
  6. карма;
  7. сезонність.

Звичайно, потрібно індивідуально дивитися на кожний сайт, можливі причини стагнації. Але, в більшості, випадків вони відбуваються через несвоєчасну реалізацію технічних завдань і рекомендацій з комерційних факторів ранжування.

Приклад рівномірного зростання кількості сеансів:

Inweb SEO&PPC for business

Досить часто трапляються історії, коли розробник клієнта не може внести необхідні корективи та завдання з оптимізації відкладаються. В такому випадку точно трафік рости не буде, через те, що сайт не змінюється.

Планомірне зростання буде тільки в разі, якщо вчасно виконуються всі рекомендації та технічні завдання.

Сцена 9. Чому ви, переважно, спираєтесь на статистику Serpstat?

Serpstat містить повну базу на українському ринку. Інші сервіси програють по базі ключових слів і функціоналу.

Дані в Serpstat часто оновлюються і завдяки цьому можна побачити актуальну картину з:

  1. видимості сайту в пошукових системах;
  2. зміни кількості ключових слів в органіці;
  3. зміни видимості сайту щодо конкурентів;
  4. найпопулярніших сторінок.

Питання 10. Якщо я не буду впроваджувати технічні завдання,не буде результату? Як це? А що ж тоді робите ви?

Оптимізацію сайту, умовно, можна розділити на 4 області:

  1. технічна оптимізація;
  2. зовнішня оптимізація;
  3. комерційні чинники;
  4. створення контенту.

Seo фахівець самостійно займається тільки зовнішньою оптимізацією.

Всі інші зміни вимагають участі клієнта і його розробників. В іншому випадку це тільки документи на google docs, які жодним чином не сприяють зростанню бізнесу клієнта.

Оптимізація без впровадження змін на сайт неможлива. Завдання seo фахівця полягає в тому, щоб змінити сайт таким чином, щоб він був релевантним пошуковим запитам. А якщо змінювати сайт не можна, то фахівець не може виконувати свою роботу і давати результат.

Підсумки

  1. Seo фахівець підбирає всі релевантні запити. Під час просування робить упор на низько і середньо частотні запити. Їх частка понад 80% в кластері.
  2. Працювати з посиланнями можна з дня запуску. Посилальний вибух це міф.
  3. Ми купуємо посилання безпосередньо у веб-майстрів, якщо це дозволяє бюджет клієнта. В інших випадках працюємо з біржею посилань.
  4. Ми купуємо посилання у тематичних донорів в регіоні, де просувається сайт. Якщо таких немає, шукаємо в суміжних тематиках і регіонах.
  5. Ми стежимо за термінами виконання завдань і несемо зобов’язання перед нашими клієнтами за поставлені завдання.
  6. Представлення Google Analytics можна налаштовувати під свої цілі за допомогою фільтрів.
  7. Оцінювати успішність просування вашого сайту слід за бізнес показниками. SEO – це канал реклами, потрібно відстежувати повернення інвестицій.
  8. Планомірне зростання трафіку буде тільки в разі, якщо вчасно виконувати всі рекомендації та технічні завдання.
  9. Ми спираємося на статистику Serpstat, тому що сервіс виграє по базі ключових слів і функціоналу.
  10. Seo фахівець самостійно займається тільки зовнішньою оптимізацією. Всі інші зміни вимагають участі клієнта і його розробників.
    Inweb SEO&PPC for business

 

Владислав Наумов
Владислав Наумов
• Chief Product Officer (CPO)
Агенція digital-маркетингу Inweb
Займаюся SEO c 2011 року, починав зі створення та просування тематичного проєкту на медичну тематику. У 2012 році прийшов в Inweb на посаду Junior SEO Specialist, а за 3 роки став Head of SEO. На поточний момент є керівником партнером агенції. У сферу компетенції входить розробка стратегії розвитку департаменту SEO, автоматизація і спрощення бізнес-процесів, розробка інструментів для спрощення роботи SEO-фахівців, організація ефективної роботи та комунікації. Ми використовуємо ефективні інструменти інтернет-маркетингу для досягнення бізнес-цілей наших клієнтів. І віримо, що комплексний підхід допоможе розвинути малий та середній бізнес в Україні.
Більше цікавого