Аудит рекламної кампанії
Google Ads та Яндекс.Дірект підносять себе як елементарні системи контекстної реклами: налаштовуєш кампанії в декілька кліків і на сайт тотчас рветься натовп покупців, телефон перегрівається від дзвінків, кур'єри не встигають доставляти замовлення. На практиці ж все є діаметрально протилежним.
Налаштування рекламних кампаній — це тонкий та трудомісткий процес, а кожна допущена помилка може стати втраченим прибутком. Якщо ви вже запустили рекламну кампанію в системах контекстної реклами Google або Yandex, і вас все ще не покидає відчуття відсутності максимальної віддачі від виділених грошей, самий час скористуватися послугою – «Аудит рекламних кампаній» від агентства інтернет-реклами Inweb.