Залиште свою пошту і отримайте промпти
у наступному листі.
Впровадження CRM - це процес налаштування CRM системи, після якого всі співробітники або конкретний відділ працюють у системі щодня, робота структурована, заявки від клієнтів не губляться та обробляються.
Бізнес процеси компанії перенесені в систему, всі дії регламентовані, про клієнтів не забувають, як наслідок всього перерахованого відбувається зростання продажів. Для успішного завершення цього заходу необхідно як мінімум 3 етапи:
1) Аналіз та постановка завдань перед системою;
2) Налаштування системи згідно бізнес процесів;
3) Навчання персоналу;
Без будь-якого перерахованого пункту проект впровадження CRM приречений на провал.
Також Інтегрують IP-телефонію, пошту, сайт, аналітику, сервіси по e-mail розсиланням, месенджери (Viber, Telegram, Whatsapp), SMS розсилки, соціальні мережі (Fb, Instagram), Profitbase, Нову Пошту, Приватбанк, monobank , PROM.UA та ще понад 500 інших сервісів для роботи.