Залиште свою пошту і отримайте промпти
у наступному листі.
Ukraїner — незалежний медіапроєкт, який популяризує Україну через контент про культуру, історію, людей та актуальні події країни.
В рамках співпраці команда Inweb допомогла Ukraїner просувати статті на німецькій, польській, французькій, чеській, португальській, японській, іспанській та англійській мовах. Ми націлили кампанії на залучення іноземців, які хочуть дізнатися більше про Україну, а також на забезпечення додаткового трафіку для медіа.
Зосередилися на рекламі статей, вибраних Ukraїner, адаптувавши їх до різних мовних аудиторій. Це допомогло збільшити охоплення та залучити нових читачів з усього світу, що стало важливим для просування міжнародного іміджу України.
Результат — значне збільшення трафіку на сайті Ukraїner, що покращило видимість медіа та сприяло більшій взаємодії з іноземними користувачами. Додаткове джерело трафіку стало важливим для подальшої роботи Ukraїner і розширення аудиторії на міжнародному рівні.
Разом з тим рамках маркетингових ініціатив, Медіа Inweb провели інтерв'ю з Юлією Тимошенко — інтервʼюєркою на каналі Ukraїner Q та виконавчою директоркою Spend With Ukraine. Поговорили про те, як медіа формують свідоме громадянське суспільство, чому Ukraïner і Spend With Ukraine обʼєднують свої зусилля і як ця інтеграція допоможе популяризувати справжню Україну у світі. Крім того, ми стали маркетинговим партнером для показу окремих YouTube-відео на каналі Ukraїner.
Продовжуємо підтримувати Ukraїner у поширенні їх місії.