Як побудувати SEO-стратегію для SaaS, яка стимулюватиме зростання та дохід

Як побудувати SEO-стратегію для SaaS, яка стимулюватиме зростання та дохід SEO — основний канал зростання для успішних SaaS (Software as a Service) компаній. Дізнайтесь, як розробити стратегію SEO для SaaS, щоб збільшити впізнаваність бренду та залучити клієнтів.

У статті експерти Firstpagestrategy (FPS — агентство стратегічних експертів-маркетологів) розповіли про всі необхідні знання для розробки ефективної SEO-стратегії для SaaS. Ми ділимося інформацією від них з читачами Inweb.

Підписуйтеся на наш Телеграм-канал, щоб отримувати актуальну та цікаву інформацію зі світу digital та професійно зростати.

Що таке SEO для SaaS

Масштабуючись, багато SaaS-компаній фокусуються на PPC, щоб швидко залучати нових користувачів. Разом з тим, такий підхід ігнорує стратегічне поступове зростання, яке можливе за допомогою SEO.

Що таке SEO для SaaS

Стратегія SEO для SaaS допомагає зробити бренд помітним для цільової аудиторії. А також є важливою для збільшення річного обороту SaaS (ARR).

При правильному підході SEO працює в тандемі з іншими маркетинговими каналами, щоб просувати бренд перед потрібною аудиторією і підштовхнути її до конверсії.

Фактори ранжування SaaS в SEO

Щодня в Google обробляється понад 3,5 мільярда запитів [станом на 2024 р. — понад 8,5 мільярдів, — прим. ред. Inweb], тому є багато можливостей для того, щоб бренд побачили. При цьому більшість кліків відбувається на першій сторінці пошукової видачі (SERP). Алгоритм, за яким Google ранжує сторінки, невідомі, але є багато способів допомогти сайту виділитися і підвищити шанси потрапити на перші місця.

Залучення

Google звертає увагу на те, як відвідувачі взаємодіють з сайтом, коли вимірює залученість.

До факторів вимірювання залученості належать:

  • Час перебування відвідувача на сайті.
  • Взаємодія з контентом.
  • Показник відмов (як швидко користувач закриває сайт).
  • Зручність дизайну для користувачів.
  • Відсутність технічних проблем.

У показнику залученості також аналізується якість контенту та те, наскільки добре сайт оптимізований для мобільного й голосового пошуку. Важливо й те, як сайт використовує семантичний пошук (зв’язки між ключовими словами та фразами, які уточнюють пошукові наміри).

Посилання

Посилання

Google не підтверджує цю інформацію та сторінки з більшою кількістю зворотних посилань стабільно займають вищі позиції у видачі. Якщо хочете підвищити рейтинг, необхідно розробити стратегію отримання зовнішніх та внутрішніх посилань.

  • Зовнішні: це посилання, які надходять із зовнішніх сайтів. Вони мають надходити з сайтів із високим доменним авторитетом (DR).
  • Внутрішні (перелінковка): посилання з однієї сторінки вашого сайту на іншу, де важливо якісно пропрацювати анкори (слова, на яких розмістяться посилання). Також потрібно використовувати ключові слова, коли це можливо, і ставити посилання зі сторінок з високим авторитетом на сторінки з нижчим.

Контент

Контент та SEO краще працюють у комплексі.

Що у контенті впливає на рейтинг:

  • Ключові слова: як і де вони використовуються (H1, H2, метатеги тощо).
  • Обʼємність: як правило, сайти з високим рейтингом пишуть великі матеріали, причому найефективніші — у межах 2 000 слів.
  • Взаємозв’язок сторінок: чи має контент з високим рівнем авторитету посилання на інші релевантні сторінки. Тематичні кластери ідеально підходять для цієї мети.

Орієнтуючись на ці фактори, не виключайте з уваги якість контенту та його відповідність стандартам E-E-A-T [прим. ред. Inweb].

Технічне SEO

Технічне SEO — це один з основних елементів стратегії SEO для SaaS, який варто впроваджувати на початку. Технічне SEO розв’язує проблеми, які перешкоджають пошуковим системам сканувати та індексувати сторінки.

Якщо ці проблеми залишати без уваги, вони можуть понизити позицію у пошуковій видачі. Проблеми технічного SEO можна виявити за допомогою SEO-аудиту сайту та швидко виправити.

Доменний авторитет

Авторитет домену (DA) — також його називають рейтингом домену (DR) або потоком довіри (TF) — це система оцінювання, яка аналізує зміст і якість профілю зворотних посилань.

Сторінки з вищим DA мають кращі позиції у пошуковій видачі. Підвищити свій рейтинг DA можна, отримуючи якісні зворотні посилання та перелінковуючи сторінки з високими показниками з тими, що потребують підвищення.

Навіщо SaaS-бізнесу SEO

Маркетинг без SEO-стратегії часто не приносить очікуваних результатів. Пошукова оптимізація важлива для SaaS, оскільки вона сприяє зростанню органічного трафіку та підвищує загальну ефективність присутності компанії в інтернеті.

Розглянемо, що втрачає компанія, не використовуючи SEO для SaaS.

Масштабування

Чому SaaS варто залучити агенцією для SEO

У сфері SaaS зростання є ключовою ціллю, але воно неможливе без SEO. Навіть найуспішнішим брендам SaaS потрібно більше року, щоб досягти доходу в $100K. Після цієї позначки досягнення наступних етапів відбувається швидше, однак для подолання бар’єру в $100K необхідна надійна стратегія.

Метою будь-якої стратегії, орієнтованої на зростання, є досягнення та підтримка цього зростання. Потрібна SEO-стратегія, яка забезпечує постійний потік органічного трафіку та включає контент, який сприяє просуванню аудиторії крізь воронку продажів.

Шанс випередити конкурентів

На початку цієї статті ми згадали про швидке зростання індустрії SaaS. Це означає, що конкуренція тут висока, адже багато людей з програмістськими навичками мають схожі ідеї. Незалежно від того, наскільки хороший продукт чи стильний дизайн сайту, без переваги в пошуковій видачі випередити конкурентів складно.

Мати хороший продукт або дизайн недостатньо. Важливо мати вищу позицію в пошукових системах. Єдиний спосіб цього досягти — застосувати SEO.

Скорочення витрат на отримання клієнтів

PPC ефективний і хороший спосіб швидко залучити велику кількість відвідувачів на сайт. Однак, існує проблема: чим успішніша PPC-кампанія, тим вище вартість залучення клієнта.

Скорочення витрат на отримання клієнтів

Тому PPC може бути корисним для швидкого зростання при запуску нової кампанії й продукту. Однак, ресурси PPC вичерпні і через певний час це призводить до залучення аудиторії, яка менше конвертується. Тому збільшуються витрати на рекламу.

SEO діє інакше. На початку потрібні більші інвестиції, але як тільки SEO-стратегія впроваджена, вона починає забезпечувати органічний трафік. Таким чином, вартість залучення клієнта знижується, а трафік та конверсії зростають.

Підтримка інших каналів маркетингу

Одна з переваг SEO полягає в здатності ефективно працювати у поєднанні з іншими маркетинговими каналами, — контент-маркетингом, email-маркетингом, соціальними мережами, PPC та відеомаркетингом [прим. ред. Inweb]. Успіх багатьох маркетингових каналів залежить від SEO.

Ефективна SEO-стратегія неможлива без контент-стратегії і навпаки. Якісний SEO забезпечує видимість контенту, сприяє заповненню форм лідогенерації й відкриттю email. Без SEO інші маркетингові канали не розкриють свій потенціал.

Конверсія клієнтів через інші канали

Для SaaS головна мета — конверсія. Отримавши потенційних клієнтів, шанси на консультацію та укладення угоди зростають. Однак, рівень конверсії відвідувачів у ліди часто є низьким.

Як побудувати SEO-стратегію для SaaS, яка стимулюватиме зростання та дохід

SEO може підвищити конверсії через всі маркетингові канали. Оптимізація дозволить показувати контент правильній аудиторії з необхідними повідомленням, а це підвищує шанси на конверсію. Крім того, SEO може допомогти покращити досвід користування сайтом й уникнути технічних проблем, що спонукає відвідувачів залишатися на сайті.

Покращення розуміння клієнтів

Клієнти — це не про цифри, а про реальних людей, які тримають взаємозвʼязок з компанією. Якісна оптимізація допомагає визначити ці відносини і, якщо клієнтам подобається те, що вони бачать, вони, швидше за все, здійснять покупку чи проконсультуються.

SEO покращує сайт, а це покращує досвід користувача, що означає — відвідувачам не буде причин шукати альтернативи.

Чому SaaS варто залучити агенцією для SEO

Як побудувати стратегію SaaS SEO, яка стимулює зростання та дохід

Джерело зображення: Unsplash

SEO-просування SaaS можливе власними силами. Однак, ефективна SEO-стратегія для SaaS вимагає досвіду, оскільки відрізняється від базової стратегії оптимізації для стандартного сайту послуг чи продажу товарів через інтернет.

На ранніх етапах масштабування у компанії можуть виникати сумніви щодо доцільності інвестицій в SEO. Співпраця SaaS з агенцією digital-маркетингу для SEO буде кращим варіантом, оскільки це дозволяє використовувати напрацьований досвід і ресурси команд.

Пояснюємо, чому це так.

Швидке масштабування у межах бюджету

Якісне SEO коштує недешево. SEO-агенція працюватиме з вашим бюджетом, щоб розробити стратегію зростання, яка враховуватиме баланс витрат та прибутків. Перевага звернення до агенції й в тому, що ви, швидше за все, отримаєте стратегію на тривалий період.

Попри повільний темп росту, SEO — це «гра в довгу», ефективність стратегії якої приносить результати і через тривалий проміжок часу.

Технічні правки після SEO-аудиту вже можуть дати підвищення певних KPI. Детальніші покращення допоможуть вивести бренд на вищі позиції. А з тривалою стратегією роботи, при оцінці співвідношення ціни та якості, результати SEO можуть вразити.

Робота з досвідченими SEO-спеціалістами у сфері SaaS

Обираючи агенцію, важливо переконатися, що вона має досвід роботи у SaaS відповідної сфери. Перегляньте портфоліо, щоб переконатися, що вони працювали зі схожими клієнтами і розуміють тенденції та особливості просування. Також переконайтеся, що вони можуть надати докази успішних кейсів.

Корисно мати одну головну контактну особу в агенції, яка може чітко пояснити стратегії та їхню реалізацію. Особливо, якщо ви не розумієтеся на SEO самостійно. Крім того, переконайтеся, що ця особа має підтримку кваліфікованої команди, яка підтримує бренд за допомогою різних методів SEO, включаючи технічні аспекти, внутрішні та зовнішні стратегії.

Заощадження коштів під час найму інхаус SEO-команди

Якщо немає можливості робити все самостійно і поки не впевнені у виборі агенції, одним із варіантів може бути наймання працівників на повний робочий день. Однак, перед таким рішенням слід ретельно оцінити витрати.

Заощадження коштів на найманні персональних SEO

На інфографіці дані з ринку США. 

Також варто врахувати додаткові витрати, які несе за собою штатний працівник, включаючи соціальні пакети та оплачувані відпустки. Не забувайте, що до цього не входять витрати на SEO-інструменти та ресурси, необхідні для початку роботи, а також витрати, пов’язані з їх впровадженням.

Звернення до SEO-агенції для SaaS не завжди є найкращим рішенням для кожної компанії. Однак для тих, хто має відповідний бюджет й амбітні цілі щодо доходів, це може бути найнадійніший спосіб для просування свого продукту.

Вивільнення часу на покращення продукту, поки агенція займається SEO

Наймаючи SEO-агенцію, у вас буде більше часу, щоб сконцентруватися на своїй основній спеціалізації. Згідно з правилом 80/20, 80% зусиль приносять лише 20% результатів. Водночас 20%, на які припадає найбільше зусиль, забезпечують 80% результатів. Для успіху потрібно зосередитися на тій частині зусиль, яка сприяє росту.

Тепер уявіть, що ви розпочали самостійно розробляти SEO-стратегію. Дослідження, практика та пошук необхідних знань займуть багато часу з продуктивних відсотків. Тому краще доручити роботу з SEO надійній агенції, де їхні зусиля, приділені вам як клієнту, забезпечать кращі результати.

Як побудувати SEO-стратегію для SaaS, яка генерує трафік і потенційних клієнтів

Ми не можемо розкрити всі секрети оптимізації. Проте можемо розповісти про загальні принципи, яких повинна дотримуватися будь-яка надійна SEO-стратегія для SaaS. Вирішите самостійно впроваджувати її чи знайдете партнера, — ось на що слід звернути увагу.

Встановіть показники ефективності (KPI)

Щоб зрозуміти, наскільки ефективною є SEO-стратегія, потрібно визначити, як її вимірювати. Окресліть цілі на початку і з’ясуйте, як все працює зараз. Ідентифікуйте можливості для найбільшого росту та почніть формувати KPI.

Як тільки зрозумієте, чого прагнете, зможете розробити стратегію, яка буде спрямована на досягнення цих цілей. Тоді точно знатимете, які показники слід моніторити, щоб переконатися, що ви на правильному шляху.

Дізнайтеся більше про свого покупця

Якщо детальний портрет покупця ще не створений, настав час його розробити. Портрет покупця містить більше деталей, ніж загальний опис цільової аудиторії. Тому він надає глибокий погляд у психологію клієнтів. Навіть нові бренди SaaS або стартапи можуть скласти портрет покупця, провівши певне дослідження.

  • Інтерв’ю всередині компанії: розмови з членами команди про їхнє сприйняття наявних клієнтів можуть стати в пригоді. Оскільки відділ продажів зазвичай має найбільше взаємодій, починати варто саме з них.
  • Зовнішні інтерв’ю: звернення до клієнтів з анкетуванням. Можна розіслати опитування або провести поглиблені інтерв’ю з кількома лояльними клієнтами.
  • Аналіз даних: числа не брешуть, тому вони можуть бути корисними для збору інформації про демографічні дані наявних клієнтів.

Важливо пам’ятати, що може існувати декілька портретів покупців. Особливо, якщо у SaaS є різні послуги або пакети. Також важливо включити не тільки демографічну інформацію, а й психографіку та поведінкові характеристики.

Проведіть аудит сайту

Аудит є найкращим способом визначити поточний стан, щоб розуміти, до чого прагнути. Аудити сайту виявляють технічні проблеми SEO та невідповідності на сторінках. Рекомендуємо розділити аудити на різні сегменти, щоб ними було легше керувати.

Технічний SEO-аудит обов’язковий, але також варто проаналізувати SEO на сторінках. Аудит контенту важливий для розуміння наявних матеріалів та виявлення прогалин, які потрібно заповнити.

Зрозумійте наміри (інтенти)

Ключові слова мають важливе значення для SEO, але часи, коли всі вибирали ключові слова з найбільшою частотою пошуків, щоб залучити найбільшу аудиторію, минули. Зараз середньочастотні та низькочастотні ключові слова можуть бути ефективнішими, якщо вони відповідають наміру пошуку (інтенту).

Як побудувати SEO-стратегію для SaaS, яка генерує трафік і потенційних клієнтів

Необхідно розуміти інтенти для кожного портрету покупця на різних етапах воронки. Отримавши розуміння цього, можна вибрати необхідні ключові слова з високим наміром пошуку. Вони допоможуть залучити релевантну аудиторію.

Проводьте дослідження ключових слів

Потрібно мати чітке розуміння портрету покупців та етапів, на яких вони входять у воронку. Під час пошуку ключових слів зверніть увагу на їхнє місце у CJM (Customer journey map) покупця та визначте мету пошуку для кожного з них.

Початок воронки для SaaS — інформаційні запити

На етапі пошуку інформації потенційний клієнт усвідомлює, що у нього є проблема. І хоча тут він може не знати, як її вирішити, але вже готовий шукати інформацію.

Середина воронки — специфічні ключові слова SaaS

Коли покупці досягають цього етапу, вони знають проблему і починають розуміти можливі рішення. На цьому етапі вони хочуть знати, які рішення найкраще відповідають їхнім конкретним потребам. Це час, щоб підкреслити УТП компанії і показати її переваги перед конкурентами.

Завершення воронки — брендові запити

На цьому етапі клієнти готові до покупки. Вони знають про ваш продукт і майже впевнені, що це правильний вибір для розвʼязання проблеми.

Ключові слова після покупки

Отже, покупці проходять через воронку — здається, робота завершена. Насправді — ні. У сфері SaaS лояльний клієнт є найкращим клієнтом. Лояльний клієнт, який приводить інших до бренду, ще кращий.

Воронка знижується і закінчується конверсією. Але насправді там не закінчується. Післяпродажна рухається у зворотному напрямку, розширюючись залежно від того, як ви розвиваєте своїх клієнтів.

На цьому етапі слід зосередитись на адаптації клієнтів та підтримці. Варто розглядати довгі ключові слова, які включають фрази на кшталт «як користуватися функцією продукту X» або «усунення неполадок у X».

Використовуйте ключові слова, щоб переманити клієнтів конкурентів

Коли покупці усвідомлюють свою проблему, рішення та переваги продукту компанії, вони готові до порівняльних покупок. На цій стадії потенційні клієнти шукають, що вирізняє компанію серед інших.

Тут ефективними є ключові слова для порівняння «Сервіс X vs сервіс Y». Обирайте ключові слова, які висвітлюють сфери, де бренд має переваги. Якщо бренд пропонує ту ж послугу за нижчою ціною, використовуйте «Ціни сервісу X vs сервісу Y». Якщо продукт має унікальні функції, яких немає в інших, використовуйте «Функції сервісу X vs сервісу Y».

Визначте легкодоступні можливості

Якщо не знаєте, з чого почати опрацьовування ключових слів для покращення рейтингу, оберіть найлегші варіанти. Відсортуйте всі сторінки за поточним рейтингом і зверніть увагу на ті, що знаходяться від нижньої частини першої сторінки до нижньої частини другої сторінки.

Це легкодоступні можливості, які дають шанс для швидкого зростання. Оскільки ці сторінки вже мають рейтинг за ключовими словами, вони накопичили певний авторитет. Це означає, що пошукові системи їх вже помітили і декілька простих налаштувань на сторінці можуть бути саме тим, що потрібно для підвищення їх позицій в SERP.

Застосуйте підхід кластеризації тем

Задумайтеся про ключові слова, за якими хочете підняти рейтинг, та специфічні теми, які вони представляють. Кластер теми — це група контенту, організована навколо основної центральної сторінки, з контентними сторінками, які розходяться від центру.

Як побудувати SEO-стратегію для SaaS, яка генерує трафік і потенційних клієнтів

Внутрішні посилання з’єднують усі ці сторінки кластеру з основною сторінкою та одна з одною. Це допомагає здобувати авторитет і дає пошуковим системам зрозуміти, про що контент.

Може бути основна сторінка на тему «Піца». Сторінки кластеру, які пов’язані з основною сторінкою, можуть включати «Рецепти піци», «Історія піци», «Піца на товстому та тонкому тісті» та інші.

Оновлення наявного контенту

Цей підхід для компаній, яким бракує часу чи бюджету (або обох). Не обов’язково створювати щось з нуля, щоб мати якісний контент з високим рейтингом. Насправді, оновлення та переробка старого контенту є одним із найнадійніших способів підвищити видимість в пошукових системах. Це майже завжди швидше та ефективніше, ніж розпочинати з самого початку.

Як побудувати SEO-стратегію для SaaS, яка генерує трафік і потенційних клієнтів

Важливо визначити, наскільки «свіжим» має бути оновлений контент і розробити графік регулярного оновлення.

Узгодьте SEO-стратегію з маркетинговою воронкою

Важливо забезпечити, щоб уся SEO-стратегія відповідала різним етапам воронки та задовольняла потреби покупця на кожному з них.

Як побудувати SEO-стратегію для SaaS, яка генерує трафік і потенційних клієнтів

Необхідно пам’ятати, що узгодження стратегії з воронкою означає також узгодження контенту. Не варто направляти контент середнього етапу воронки користувачу, який ще не усвідомив своєї проблеми. Також не слід направляти контент верхньої частини воронки тим, хто вже на етапі прийняття рішення.

Проведіть аналіз конкурентів

Необхідно зрозуміти, які компанії пропонують ті ж послуги тій же аудиторії. Почніть з аналізу ключових слів, на які націлені, і визначте бренди, які займають три перші місця у рейтингу. Також можна використовувати інструменти SEO, такі як Serpstat, для ідентифікації конкурентів.

Як тільки дізнаєтесь, хто ваші конкуренти, почніть детальне дослідження.

Потрібно дізнатися:

  • Контент: оцініть якість, обʼємність та відповідність контенту конкурентів інтентам.
  • Дистрибуція: де вони розповсюджують свій контент. Якщо конкуренти розповсюджують контент у мережах, де компанії ще немає — втрачаються додаткові можливості.
  • Зворотні посилання: дослідіть тих, хто посилається на конкурентів. Чи є можливості отримати зворотні посилання з тих же сайтів через гостьові публікації або іншими методами.

Мета аналізу конкурентів — виявити прогалини, які можна заповнити за допомогою контенту, дистрибуції або взаємодій, що краще відповідають на болі та потреби аудиторії.

Створюйте якісний та глибокий контент

Щоб конкурувати з контентом конкурентів, потрібно працювати на вищому рівні. При цьому більше — не означає краще. Адже створення великої кількості контенту витратить ресурси і не принесе бажаних результатів. Краще мати 100 чудових статей, ніж 1000 посередніх.

Ось деякі фактори, які впливають на якість контенту:

  • Довжина: оптимальний розмір — трохи менше 2 000 слів.
  • Медіа: використання зображень, інфографіки, відеоконтенту допомагає краще розкрити тему.
  • Структурування: використовуючи заголовки H2 і H3, маркери та списки, контент стає простішим та сприймається швидше.
  • Детальність: це не про довші статті ніж у конкурентів. А про глибокий аналіз вузьких тем та надавання унікальної інформації.

Розуміння інтентів допоможе створити кращий контент, у якого більше шансів на конверсію.

Публікуйте вічнозелений контент

Як у випадку з SEO, результати гарного контенту накопичуються з часом. Створення вічнозеленого контенту є чудовим способом максимізувати вплив, оскільки трафік і залучення будуть продовжувати рости. Зазвичай цей контент потрібно регулярно дописувати та оновлювати дати публікації, щоб збалансувати актуальність. Проте правильно створений створений вічнозелений контент продовжуватиме приносити користь.

Який контент стає вічнозеленим, який контент актуальний постійно і не старіє

Контент для верхньої частини воронки підходить для створення вічнозеленого контенту. Однак, деякий контент для нижньої частини воронки, наприклад, — інструкції для клієнтів, також може продовжувати добре ранжуватися і приносити трафік у майбутньому.

Оптимізуйте технічне SEO

Технічне SEO не можна ігнорувати. Помилки технічного SEO легко вирішити. Але якщо не знати про їх існування, помилки технічного SEO можуть зірвати стратегію та значно затримати отримання результатів.

Проблеми технічного SEO виявляються під час аудиту сайту і досвідчений експерт з технічного SEO може внести корективи, які підвищать позиції сайту в результатах пошуку.

Як і вся оптимізація для пошукових систем, це не дія, яка проводиться один раз. Найбільші інвестиції часу та грошей відбудуться на початку, але потрібно продовжувати регулярний моніторинг та обслуговування, щоб уникнути критичних проблем.

Оптимізуйте On-Page SEO

Важливо також слідкувати за тим, що відбувається на сторінках, включаючи структуру сайту, контент, заклики до дії та багато іншого. Регулярне внесення коректив та покращень забезпечить вище ранжування сайту у пошукових результатах та кращу видимість для аудиторії.

Створіть стратегію дистрибуції контенту

Місце розміщення контенту майже так само важливе, як і його зміст. Слід розробити комплексний та ефективний план розповсюдження контенту, щоб його отримувала лояльна аудиторія.

Створіть стратегію дистрибуції контенту

Проаналізуйте всі власні (owned), зароблені (earned) та платні (paid) канали та розробіть стратегію, щоб забезпечити присутність контенту на кожному з них. Це може включати використання PPC для швидкого зростання на початку кампанії, використання PR для отримання важливих посилань у медіа або створення контент-плану для блогу та соціальних мереж.

Деякі формати контенту краще працюють на різних каналах, врахуйте це при плануванні контент-стратегії.

Отримайте зворотні посилання

Зворотні посилання є важливим фактором ранжування, але вони вимагають багато зусиль. Для цього потрібно мати спеціального експерта. Однак, є тактики, які можна почати впроваджувати вже зараз, щоб отримати високоякісні зворотні посилання, які підвищать авторитет домену і збільшать трафік.

Деякі з них включають:

  • Використання HARO (Help a Reporter Out), щоб допомогти журналістам й авторам, які шукають галузеву експертизу.
  • Розміщення гостьових постів у галузевих виданнях і блогах.
  • Внесення бренду до каталогів й рейтингів, орієнтованих на певну галузь та сферу.
  • Проведення досліджень та публікація їх як першоджерела.
  • Перегляд зворотніх посилань конкурентів для пошуку можливостей
  • Аудит існуючих ділових та галузевих партнерств і запит на посилання.

У зворотніх посиланнях вам потрібна якість, а не кількість. Зовнішні сайти, які посилаються на компанію, повинні бути якісними, експертними та авторитетними. Коли шукаєте можливості для охоплення аудиторії, врахуйте ці критерії.

Розглянемо правило 70-20-10

Раніше ми згадували правило 80/20, але є ще одна розбивка, яка допоможе визначити підхід до SEO-стратегії SaaS.

Комплексна SEO-стратегія для SaaS відкриває можливості для зростання

Відповідно до цієї розбивки, SEO-стратегія SaaS має включати:

  • 70% — тактичні завдання. Щоденні завдання, які забезпечать більшу частину результатів. Сюди слід віднести контент-стратегію, розповсюдження та управління контентом, а також відстеження On-Page SEO.
  • 20% — допоміжні інструменти. Не потрібно задіювати їх часто, але ці завдання будуть розвʼязувати проблеми в міру їх виникнення, — виправлення непрацюючих посилань, оптимізація для технічного SEO, внутрішня перелінковка, швидкість завантаження сторінок тощо.
  • 10% — тактика важкого підйому. Це тактика, яка займає багато часу, часто з відкладеними результатами, наприклад, — створення зворотніх посилань і охоплення, стратегія соціальних мереж — все, що вимагає повільного, методичного підходу.

Комплексна SEO-стратегія для SaaS відкриває можливості для зростання

Багато SaaS-компаній зосереджені на тому що відбувається тут і зараз. Ми рекомендуємо поглянути на перспективу і почати працювати над SEO-стратегією, яка принесе довгострокове та стабільне зростання.

Якщо хочете масштабування і зростання показників, то SEO — це ефективний спосіб досягти цілей. Можна не робити це самотужки. Покладіться на команду SEO-експертів, які допоможуть виявити приховані можливості для виведення SaaS-компанії на новий рівень.

Такою командою може стати агенція digital-маркетингу Inweb, тож звертайтеся до нас за експертизою у просуванні SaaS-проєктів за допомогою SEO та PPC.

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого