У Snap зростає кількість користувачів, на тлі можливої заборони TikTok в США

Компанія Snap Inc. повідомила про збільшення аудиторії своєї відеоплатформи Spotlight. Час перегляду зріс більш ніж на 125%, порівняно з минулим роком, спираючись на звіт про прибутки за перший квартал 2024 року.

Цей сплеск відбувся на фоні можливої заборони TikTok на американському ринку, після підписання президентом Байденом законопроєкту, який зобовʼязує ByteDance продати TikTok.

У Snapchat також спостерігається загальне збільшення часу, який користувачі проводять на платформі, особливо в Spotlight та історіях. Компанія пов’язує цей приріст з удосконаленими алгоритмами ранжування контенту, які значно покращили залучення користувачів за останній рік.

Станом на перший квартал 2024 року Snapchat повідомив про 422 мільйони щоденних активних користувачів, що на 10% більше, ніж у попередньому році. Платний сервіс платформи Snapchat+ також збільшив кількість підписників більш ніж утричі — до понад 9 мільйонів.

У фінансовому плані дохід Snap збільшився на 21%, досягнувши $1,195 млн. Цей фінансовий підйом пов’язаний з удосконаленням рекламних можливостей Snap і зростанням попиту на рекламні пропозиції прямого відгуку. За словами компанії, кількість малих і середніх рекламодавців у Snapchat зросла на 85% порівняно з минулим роком.

У фокусі Snap Inc. — просування технології генеративного штучного інтелекту для створення нових ефектів, завдяки яким кількість взаємодій з користувачами зросла на понад 50%, порівняно з минулим роком.

Snapchat представив сервіс для коротких відео Spotlight наприкінці 2020 року, маючи на меті конкурувати з TikTok.

Джерело: techcrunch