У Києві пройшов Digital Retail Forum 2024 — експерти обговорили диджитал-інсайти в ритейлі

У Києві пройшов Digital Retail Forum 2024 — експерти обговорили диджитал-інсайти в ритейлі


Digital Retail Forum — це важлива подія для українського ритейлу, де представники галузі обговорюють сучасні зміни, тенденції, інновації та диджитал-рішення. Цьогоріч форум пройшов в Києві.

На заході обговорювали ключові технології для бізнесу, зокрема прогнозування попиту, автоматизацію бізнес-процесів, аналіз даних, управління ланцюжками постачання та логістикою, а також застосування AI. Окремо зупинилися на кібербезпеці, Big Data, хмарних рішеннях і стратегіях для підвищення конверсії в ecommerce.

Фото: Позитивне мислення з фокусом на можливостях — колонка Олексія Мамонтова, CEO Inweb

Ірина Заболотна, спікерка Digital Retail Forum та керівниця команди впровадження «Дії» в Міністерстві цифрової трансформації України, розповіла про сервіси, які сьогодні пропонує бізнесу «Дія».

Серед них:

  • API [ред. — програмний інтерфейс] для валідації цифрових документів (підтвердження віку клієнта або пільгової категорії);
  • API для шерингу документів (автоматизація заповнення форм і договорів);
  • API для «Дія.Підпису» (підписання документів на власних платформах).
«Цими сервісами вже користуються компанії, як-от Сільпо, Grohe Ukraine, KASTA, Епіцентр та AUTO.RIA. Загалом сервіси «Дії» інтегрували вже понад 17 000 державних установ і бізнесів із різних сфер», — зазначила Заболотна.
Фото: У Києві пройшов Digital Retail Forum 2024 — експерти обговорили диджитал-інсайти в ритейлі
На фото Ірина Заболотна

Серед спікерів також були Катерина Овсєєнко, CX Teamlead YASNO; Дар’я Дашенкова бізнес-партнерка з юридичних питань МХП; Валерія Русаненко, CMO Pandora в Україні; Анна Щур, Head of Operation Marketing Prom; Іван Чивкін, директор з операцій та розвитку «Антошка» та інші.

За словами учасників, форум — це не тільки можливість отримати нові знання, а ще й шанс надихнутися ідеями колег, побачити, як вони вирішують схожі завдання.

«Такі івенти дають простір для жвавих дискусій. Іноді думки колег не збігаються з моїми, але це змушує аналізувати та шукати варіанти спільних рішень. Класно, що є можливість обговорювати різні підходи, ставити під сумнів стандартні методи та знаходити цікаві ідеї», — поділився Вадим Бадюк, SEO Client Project Manager у Inweb.

Також своєю думкою поділилася Аліна Пустовойтова, Pricing Manager MAUDAU:

«Це крутий захід, де можна дізнатися про нові можливості та захоплюючі відкриття, які роблять сучасні технології ще цікавішими. Це точно актуально для бізнесу, адже такі події допомагають зрозуміти, як можна рухатися вперед і які інструменти для цього існують.

Тема технологій просто космос — багато креативних рішень, які реально можна впроваджувати вже сьогодні. Помітний тренд до спрощення і прагнення балансу між швидкістю та якістю, що додає практичності сучасним підходам. Загалом, це чудова можливість зануритися в нові ідеї та знайти натхнення для розвитку».

Команда Inweb надихнулася підходами до автоматизації, ідеями використання штучного інтелекту для аналізу даних і покращення наших рішень.

На фото Вадим Бадюк, SEO Client Project Manager Inweb та Катерина Поль PR Manager Inweb
На фото Вадим Бадюк — SEO Client Project Manager Inweb та Катерина Поль — PR Manager Inweb

Особливе враження залишили кейси про впровадження штучного інтелекту для ціноутворення, практики побудови лояльності клієнтів з нуля та аналітика великих даних для оптимізації продажів.

Ділимося деякими з них.

Як оптимізувати ціни за допомогою технологій: кейс мережі магазинів «Рукавичка»

Мережа супермаркетів «Рукавичка» разом із компанією Competera поділилися кейсом впровадження ціноутворення. За допомогою спеціальних алгоритмів вони аналізують ринок і конкурентів у реальному часі, щоб встановлювати оптимальні ціни. Це дозволило зменшити залежність від знижок і промоакцій, водночас зберігаючи лояльність покупців і збільшуючи прибутки.

Як вимірювати ефективність медійної реклами: кейс мережі супермаркетів «Сільпо»

Команда «Сільпо» розповіла, як завдяки аналізу великих даних вони змогли чітко оцінити, який вплив має їхня онлайн-реклама на офлайн-продажі. Ці інструменти дозволили оптимізувати рекламний бюджет і зробити кампанії більш точними. Наприклад, замість розмитого таргетингу — акцент на цільовій аудиторії, яка дійсно приходить до магазинів.

Як організувати зручність оплат: кейс платіжної системи RozetkaPay

RozetkaPay продемонструвала, як сучасні рішення для оплат можуть зробити покупки комфортнішими. Вони запропонували систему, яка працює однаково добре і в інтернет-магазині, і в офлайн-точках. Серед інновацій — миттєва обробка оплат через Google Pay та Apple Pay, а також просте оформлення розстрочок.

Для нашої команди цей форум став не лише джерелом натхнення, але й реальних ідей.

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого