TikTok поділився поясненням ключових трендів 2024 року та інсайтами для покращення взаємодії брендів

TikTok поділився поясненням ключових трендів 2024 року та інсайтами для покращення взаємодії брендів

TikTok опублікував свій другий щорічний звіт «What’s Next», який розглядає основні шопінг-тренди в застосунку та їх вплив на користувачів, бренди, конверсії й шопінг.

На 26 сторінках звіту, аналізується по три різні тенденції, які наразі популярні в соцмережі.

Фото: Що таке ROI, ROMI та ROAS у маркетингу: як розрахувати, аналізувати та для чого ці показники

Тренд 1: Newstalgia

Newstalgia (від new — нове та nostalgia — ностальгія) — це тренд, де сучасний контент створюється з елементами минулих десятиліть, щоб викликати ностальгію. Це можна простежити у перевиданнях та ремейках старих фільмів, шоу, музики, тренди моди, що повертаються тощо.

Користувачі TikTok шукають знайомі відчуття з минулого, адаптуючи старі тренди до сучасних умов. Це допомагає брендам об’єднувати покоління через ностальгічні елементи, такі як класичні ігри та рецепти.

Фото: TikTok поділився поясненням ключових трендів 2024 року та інсайтами для покращення взаємодії брендів

Понад 50% користувачів слідкують за брендами через відчуття приналежності. Наприклад, тренд #RetroGaming відроджує класичні ігри та консолі, що приваблює як молодь, так і старших ґеймерів.

Тренд 2: Glimmers (проблиски радості)

Glimmers — це маленькі моменти радості чи щастя, що приносять позитивні емоції в повсякденному житті.Покупки, що піднімають настрій, допомагають зменшити вплив негативних аспектів реальності.

TikTok сприяє покращенню настрою користувачів на 42%, залучаючи їх до позитивних моментів радості та несподіванок. Бренди, що створюють позитивні емоції через відео-рекламу, отримують значний приріст трафіку.

Фото: TikTok поділився поясненням ключових трендів 2024 року та інсайтами для покращення взаємодії брендів

80% відеооголошень збільшують трафік у магазинах, як зазначено в дослідженні US TikTok Retail Campaigns.

Тренд 3: Brandship

Бренди йдуть далі за цінність продукту, створюючи дружні зв’язки зі споживачами. На TikTok бренди будують глибокі зв’язки через постійні дії та контент, що відображає їхні цінності.

Фото: TikTok поділився поясненням ключових трендів 2024 року та інсайтами для покращення взаємодії брендів

Користувачі TikTok вважають платформу найкращою для взаємодії з брендами, порівняно з іншими платформами. Це досягається завдяки підтримці різноманітних спільнот, таких як #Neurodivergent, де користувачі діляться історіями та підтримують інклюзію.

Тренд 4: Shopping Across Borders (Шопінг за кордоном)

Соцмережа сприяє міжнародному шопінгу, дозволяючи користувачам ділитися трендами з інших країн. Це відкриває нові можливості для кросмаркетингу.

Фото: TikTok поділився поясненням ключових трендів 2024 року та інсайтами для покращення взаємодії брендів

74% користувачів відчувають, що TikTok об’єднує їх з людьми з різних культур. Тренд #travelitinerary стає популярнішим, допомагаючи користувачам ділитися туристичними маршрутами та рекомендаціями щодо покупок за кордоном.

Тренд 5: Community Convergence (Конвергенція спільнот)

Споживачі приймають багатогранні ідентичності в рамках TikTok спільнот. Бренди співпрацюють через вертикалі, об’єднуючи глобальні та локальні бізнеси. Співпраця між брендами та творцями контенту сприяє розширенню аудиторії та зміцненню зв’язків з клієнтами.

Тренд 6: Buy it for Life (Купуй на все життя)

Buy it for Life — це тренд, де люди прагнуть купувати речі високої якості, які будуть служити довго, замість дешевих та неякісних товарів.
Фото: TikTok поділився поясненням ключових трендів 2024 року та інсайтами для покращення взаємодії брендів

Споживачі звертаються до TikTok для прийняття рішень щодо високоякісних покупок. Творці діляться порадами щодо стійкого шопінгу та купівлі якісних товарів. Після перегляду контенту на TikTok, 45% користувачів продовжують шукати більше інформації на платформі.

Тренд 7: Looking for Advice in Finance (За порадами про фінанси)

На TikTok фінансові теми обговорюють невимушено, створюючи відкриту атмосферу для фінансової освіти. 42% користувачів, які дивилися фінансовий контент, клікнули, провели більше досліджень або зробили покупку/фінансову дію.

Тренд #100EnvelopeChallenge робить економію грошей доступною та веселою, спонукаючи користувачів до збереження коштів через заповнення конвертів.

Тренд 8: AI Eases Everyday (ШІ полегшує повсякденне життя)

Штучний інтелект допомагає знизити втому від прийняття рішень у процесі покупок. TikTok стає місцем для обміну тактичними порадами щодо використання ШІ.

Фото: TikTok поділився поясненням ключових трендів 2024 року та інсайтами для покращення взаємодії брендів
Більше половини (57%) користувачів цікавляться інструментами на базі ШІ. Використання ШІ для стилізації одягу або візуалізації ремонту будинку стає все популярнішим.

Тренд 9: Comments to Concept (Коментарі до концепції)

Бренди, які залучають клієнтів до процесу розробки, формують міцніші зв’язки. Користувачі діляться чесними відгуками, а бренди реагують на них, розробляючи нові продукти.

Фото: TikTok поділився поясненням ключових трендів 2024 року та інсайтами для покращення взаємодії брендів

68% користувачів вважають, що бренди повинні використовувати розділ коментарів для кращого розуміння своїх клієнтів. Тренд #LoveYourInsecurities сприяє створенню безпечного простору для обміну та прийняття власних недоліків.

У документі є кілька хороших ідей, які можна взяти на озброєння для своєї стратегії й контент-плану принаймні на наступне півріччя. Не можна брати всі поради в абсолют, проте звіт розкриває те, як люди взаємодіють з певними трендами і як це пов’язано з конверсіями, що може допомогти покращити контент.

Джерело: TikTok

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого