TikTok поділився поясненням ключових трендів 2024 року та інсайтами для покращення взаємодії брендів
TikTok опублікував свій другий щорічний звіт «What’s Next», який розглядає основні шопінг-тренди в застосунку та їх вплив на користувачів, бренди, конверсії й шопінг.
На 26 сторінках звіту, аналізується по три різні тенденції, які наразі популярні в соцмережі.
Тренд 1: Newstalgia
Користувачі TikTok шукають знайомі відчуття з минулого, адаптуючи старі тренди до сучасних умов. Це допомагає брендам об’єднувати покоління через ностальгічні елементи, такі як класичні ігри та рецепти.
Понад 50% користувачів слідкують за брендами через відчуття приналежності. Наприклад, тренд #RetroGaming відроджує класичні ігри та консолі, що приваблює як молодь, так і старших ґеймерів.
Тренд 2: Glimmers (проблиски радості)
TikTok сприяє покращенню настрою користувачів на 42%, залучаючи їх до позитивних моментів радості та несподіванок. Бренди, що створюють позитивні емоції через відео-рекламу, отримують значний приріст трафіку.
80% відеооголошень збільшують трафік у магазинах, як зазначено в дослідженні US TikTok Retail Campaigns.
Тренд 3: Brandship
Бренди йдуть далі за цінність продукту, створюючи дружні зв’язки зі споживачами. На TikTok бренди будують глибокі зв’язки через постійні дії та контент, що відображає їхні цінності.
Користувачі TikTok вважають платформу найкращою для взаємодії з брендами, порівняно з іншими платформами. Це досягається завдяки підтримці різноманітних спільнот, таких як #Neurodivergent, де користувачі діляться історіями та підтримують інклюзію.
Тренд 4: Shopping Across Borders (Шопінг за кордоном)
Соцмережа сприяє міжнародному шопінгу, дозволяючи користувачам ділитися трендами з інших країн. Це відкриває нові можливості для кросмаркетингу.
74% користувачів відчувають, що TikTok об’єднує їх з людьми з різних культур. Тренд #travelitinerary стає популярнішим, допомагаючи користувачам ділитися туристичними маршрутами та рекомендаціями щодо покупок за кордоном.
Тренд 5: Community Convergence (Конвергенція спільнот)
Споживачі приймають багатогранні ідентичності в рамках TikTok спільнот. Бренди співпрацюють через вертикалі, об’єднуючи глобальні та локальні бізнеси. Співпраця між брендами та творцями контенту сприяє розширенню аудиторії та зміцненню зв’язків з клієнтами.
Тренд 6: Buy it for Life (Купуй на все життя)
Споживачі звертаються до TikTok для прийняття рішень щодо високоякісних покупок. Творці діляться порадами щодо стійкого шопінгу та купівлі якісних товарів. Після перегляду контенту на TikTok, 45% користувачів продовжують шукати більше інформації на платформі.
Тренд 7: Looking for Advice in Finance (За порадами про фінанси)
На TikTok фінансові теми обговорюють невимушено, створюючи відкриту атмосферу для фінансової освіти. 42% користувачів, які дивилися фінансовий контент, клікнули, провели більше досліджень або зробили покупку/фінансову дію.
Тренд #100EnvelopeChallenge робить економію грошей доступною та веселою, спонукаючи користувачів до збереження коштів через заповнення конвертів.
Тренд 8: AI Eases Everyday (ШІ полегшує повсякденне життя)
Штучний інтелект допомагає знизити втому від прийняття рішень у процесі покупок. TikTok стає місцем для обміну тактичними порадами щодо використання ШІ.
Тренд 9: Comments to Concept (Коментарі до концепції)
Бренди, які залучають клієнтів до процесу розробки, формують міцніші зв’язки. Користувачі діляться чесними відгуками, а бренди реагують на них, розробляючи нові продукти.
68% користувачів вважають, що бренди повинні використовувати розділ коментарів для кращого розуміння своїх клієнтів. Тренд #LoveYourInsecurities сприяє створенню безпечного простору для обміну та прийняття власних недоліків.
Джерело: TikTok