Smart кампанії або як налаштувати розумну рекламу в пошуку і на Google картах. Покрокове керівництво
У 2018 році поновлення Google дали можливість підключати Місцеві або Розумні кампанії, які допомагають привернути відвідувачів в офлайн-магазини: для автоматичного створення оголошення досить додати рекламний креатив і адресу торговельної точки. І що найприємніше, на налаштування такої кампанії потрібно набагато менше часу, ніж для звичайної пошукової — опції зведено до мінімуму.
Зміст статті
Про що треба пам’ятати до запуску кампанії:
- Додаткові посилання створюються автоматично, на основі інформації з вашого сайту. Важливо, щоб сайт було оптимізовано, а в посилання не підтягнулися ієрогліфи або не потрібна інформація для користувача.
- Для реклами різних категорій бізнесу, створюйте окремі розумні кампанії з різними темами ключових слів і цільовими сторінками.
- Необхідно встановити зв’язок Google Ads та Google My Business. Це дозволить одразу вибрати адресу (або одну з адрес), яку буде видно в оголошенні.
Як створити і налаштувати Smart кампанію Google
- Перейдіть до створення нової кампанії, виберіть метe «Продажі» або «Потенційні клієнти», або залиште кампанію без мети.
- Натисніть на «Розумну кампанію».
-
Вам запропонують вибрати дію, найбільш важливу для вас: дзвінки в кампанію, відвідування магазину або дії на сайті.
-
Вибирайте підключену адресу з ГМБ або натискайте «Створити нову кампанію» (якщо адреса ГМБ не підключена):
-
Потім вибираєте відстань від офісу кампанії, радіусом від 5 км до 65 км максимум:
Також можна вибрати область або місто:
-
Далі вибираєте мову розміщення реклами, основний вид діяльності (можна вибрати запропонованe або написати самостійно) і товари або послуги, які хочемо рекламувати (до 10 шт):
Від того, які ви вибираєте товари або послуги, залежить показ оголошень. Варто пам’ятати, що Гугл буде орієнтуватися і на схожі пошукові запити.
-
Переходьте до створення оголошень з трьох заголовків і двох описів:
У цьому ж місці задаєте посадкову сторінку, на яку веде оголошення.
Важливо: враховуйте, що Google може самостійно створювати альтернативні оголошення на основі змісту сайту і використовувати їх для тестування нових заголовків або цільових сторінок. Система визначить найбільш ефективні варіанти і буде показувати такі оголошення частіше. -
Вказуємо номер телефону, за яким з вами можна зв’язатися, натиснувши на трубку:
-
Далі вибираєте бюджет, виходячи з рекомендацій, або задаєте власний:
- Чи називаєте кампанії, перевіряєте налаштування (на даному етапі їх ще можна змінити). Чи підтверджуєте створення кампанії.
-
В уже створеної кампанії додаєте зображення і логотип:
-
І встановлюєте зв’язок з Google Analytics для відстеження переходів на сторінки і виконання цілей:
Коли, де і як показуються оголошення
-
Оголошення з розумних кампаній показуються в результатах пошуку Google, Gmail, YouTube, сайтах партнерів Google, а також на Google картах:
Якщо користувач знаходиться поблизу, в оголошенні може з’явитися маркер:
Натиснувши на маркер, потенційний клієнт зможе перейти до місця розташування вашого бізнесу в Google Картах (для цього необхідно, щоб розумна кампанія була пов’язана з членством сервісу «Google Мій бізнес»).
Відстежити, де показувалася реклама, можна в інтерфейсі Google Ads:
Пріоритетно розумна реклама показує оголошення на аудиторію, яка найімовірніше призведе до більшої кількості конверсій. Кампанія одночасно працює на ремаркетинг і схожих користувачів.
-
Розповідаємо на прикладі реклами курсів: 50% досягнутих цілей – від користувачів, які вже були на сайті.
- На основі сканування зображень з сайту складаються адаптивні оголошення – текстові та графічні, різних типів і розмірів.
-
Якщо ви вказали номер телефону, він буде показуватися в оголошеннях в Google Пошуку (на комп’ютерах і мобільних пристроях), в КМС і в Google Картах. Можливо, спочатку потрібно буде підтвердити, що номер дійсно належить вам.Ви вкладці з даними про дзвінки відстежується натискання на номер телефону, навіть якщо користувач не підтвердив дзвінок
Під час сегментації за дією-конверсії відстежується підтвердження користувачем дзвінка на мобільному пристрої.
-
Додаткові посилання створюються автоматично і відображуються у вигляді тексту оголошення. З їх допомогою потенційні клієнти можуть швидко переходити в потрібні розділи сайта. Ці додаткові посилання можна знайти в комерційних даних у фіді «Головний фід додаткових посилань»
-
Розумні кампанії можна показувати за заданим графіком роботи вашого офісу чи магазину, щоб уникнути незапланованих витрат бюджету (наприклад, в якісь дні магазин може не працювати або нікому обробляти вхідні звернення).
В розумної кампанії немає можливості:
- змінювати тип готової кампанії;
- вибрати метод показу і тип пристроїв;
- застосовувати перелік мінус-слів;
- коригувати ставки. Кампанія може самостійно знижувати або піднімати ставки, на основі ймовірності цільової дії.
Оцінки ефективності
Важливо пам’ятати, що smart кампанія підтягує всi конверсії, які імпортовані в Ads:
І якщо ви передаєте зайві цілі (або вони дублюються), то вартість конверсій буде неправдоподібно низькою. Наприклад:
Тут явно повторюють один одну мета «Успішна операція», «Угода створена» і «Транзакції». В результаті виконано не 5 конверсій, а 15.
Аналогічно мета «Всі дзвінки» включає в себе мету «Успішні дзвінки».
Для того, щоб уникнути такого неправильного обліку цілей, в розділі конверсій, на рівні облікового запису, необхідно залишити тільки ті конверсії, які для вас несуть цінність. Наприклад, «Всі дзвінки» і «Транзакція».
Важливий нюанс в налаштуванні розумних кампаній в Ads. Виходячи з цілей, які ви вибираєте при створенні розумної кампанії (дзвінки в кампанію, відвідування магазину або дії на сайті), в інтерфейсі буду показані досягнення цих цілей.
Дії на карті (мета дії на карті):
Дзвінки (мета дзвінку в офіс):
І для таких конверсій Google Реклама автоматично створює свої цілі. Дзвінок з оголошення:
Дзвінок карти, дзвінок з оголошення, запит маршруту:
Ці цілі неможливо відключити на рівні облікового запису або кампанії. Вони автоматично будуть враховуватися конверсіями у вашій розумній кампанії:
Пошукові запити
Розумна кампанія Гугл, грунтуючись на темах ключових слів, обраних вами під час налаштування, показує великий перелік пошукових запитів, які включають в себе брендові. Важливо знати, що не всі запити можуть бути доречними для вас.
Як і звичайна пошукова кампанія, вона потребує чищення таких запитів. Ви можете відключити брендові та нерелевантні запити в самій кампанії.
Аналіз кампанії в Google Аналітиці
В Google Аналітиці ми можемо побачити те, що не показує Google Ads. Автоматично створені групи оголошень*:
*Ми намагалися отримати детальну інформацію з довідки Google зі створення груп оголошень. Інформацію нам не надали
Розумні кампанії діють автоматично і можуть створювати практично будь-які типи оголошень / груп, в залежності від обсягу наявної у них «на руках» інформації. Тобто, ви створюєте, як правило, основний «шаблон» оголошення для розумної кампанії, а далі вона може їм «жонглювати», брати інформацію з сайту й інше.
Розумна кампанія може створювати практично будь-які формати з Пошукової та КМС-мережі. Як-небудь це проконтролювати або заборонити їй створювати оголошення – можливості немає, тому що розумні кампанії в цьому плані повністю автоматизовані: якщо вона створить щось, що неефективно працює, то з часом вона повинна це вловити, змінити або створити щось інше.
Наприклад, ви створили розумну кампанію і дали посилання на сайт. На сайті є очевидний номер телефону. Розумна кампанія може створити групу для оголошень-дзвінків і створити такі оголошення.
Подивитися, за якими ключами працює група, можемо за допомогою додаткового параметра
Можна провести аналіз пошукових запитів в динамічної групі оголошень:
З цього видно, що досягнуті цілі – за брендовими запитами (замиті на скрині). Якщо у вас є окрема кампанія, яка працює на бренд, необхідно виключити такі запити з розумною кампанії.
Ключові слова за якими працюють групи оголошень:
Кейси
Наш досвід підказує, що Розумні кампанії дуже ефективні для сайтів послуг і локальних бізнесів (особливо для тих, хто використовує коллтрекінг). Також ці кампанії часто допомагають приносити більше доходу інтернет-магазинам і сайтам з доставки їжі. Показуємо на прикладах.
Приклад 1. Сайт про проведення курсів косметології
Мета: збільшити кількість конверсій.
Що зробив запуск Smart кампанії: запустивши розумну рекламу на категорію, за якою працював звичайний пошук, ми принесли на 44% більше конверсій і витратили на 30% менше бюджету:
Приклад 2. Бізнес клієнта – продаж електрокабеля
Мета: знизити вартість досягнення мети «Замовлення дзвінка», де кількість дзвінків – KPI для клієнта.
Що зробив запуск Smart кампанії: розумна кампанія принесла конверсії вартістю за 80 грн при ціні за клік 2,11 грн:
При цьому середня вартість ключових запитів за схожою кампанією в пошуку, становить 138 грн і 5,08 грн відповідно:
Висновки
Розумні кампанії Гугл можуть бути хорошим дієвим інструментом, доповнюючи ваші звичайні кампанії і приносячи додаткові конверсії за запитами користувачів. Це відмінна можливість зростання і масштабування. З їх допомогою ви можете отримати додаткові покази в пошуку за тими ключами, які ви могли не врахувати під час збору семантики аналогічної пошукової кампанії.