Реалізація структури сайту на платформі Хорошоп

Реалізація структури сайту на платформі Хорошоп За останні кілька років укорінився тренд по складанню правильної структури сайту, з точки зору пошукових систем. Кожне агентство інтернет-маркетингу стверджує своїм клієнтам, що структура сайту дуже важлива не тільки для збільшення охоплення аудиторії, а й для зручності користувачів.

У медіапросторі досить велика кількість статей про те, як правильно виконувати це завдання. У статтях все зрозуміло: якщо є телевізори Samsung, повинна бути окрема сторінка, оптимізована під ці запити. Просто і логічно. Але головна проблема полягає не в тому, щоб такі прогалини в структурі знайти, а щоб реалізувати на сайті необхідний функціонал. Про це, на жаль, мало хто каже.

У статті обговоримо, як проблему впровадження структури сайту вирішує платформа Хорошоп.

Опис проблеми

У теорії, нічого складного немає (якщо витратити час і розібратися): кожна група запитів повинна мати посадкову сторінку. Які запити повинні бути в одній групі, а які ні — вирішується на підставі видачі пошукової системи.

SEO-фахівець збирає семантичне ядро, кластеризує його і на виході отримує структуру, яка дозволить максимально охопити потенційну аудиторію. З цим завданням більшість справляється добре. Хтось краще, хтось гірше, але вже всі навчилися, більш-менш правильно, кластеризувати семантичне ядро. Навіть сервіси є, які допомагають впоратися з цією проблемою, наприклад, Rush analytics, Serpstat або Just magic.

Алгоритм виходить наступний

  1. Збираємо семантичне ядро.
  2. Проводимо кластеризацію запитів по групах.
  3. Візуалізуємо структуру за допомогою mind map.
  4. Складаємо технічне завдання реалізації.
  5. Переконуємо клієнта в тому, що так треба зробити й це правильно.
  6. Знаходимо 1000 і 1 компроміс з програмістом, щоб реалізувати завдання.

На практиці, найскладніші пункти в реалізації — це 5 і 6. Навіть якщо виходить переконати клієнта в тому, що наша структура коректна і дасть результат, під час її реалізації доводиться зіткнутися з безліччю перешкод, бо під час розробки сайту такий функціонал не закладено. Внаслідок цього, багато нюансів не виходить реалізувати. Або це буде нерентабельно.

Picture

Саме тому, перед розробкою великого сайту, ми рекомендуємо звернутися в агентство, з метою розробити необхідний функціонал для SEO, ще до релізу сайту.

Навіть якщо сайт на популярній CMS і є плагін зі створення фільтрів для SEO, в будь-якому випадку нам доводилося його доопрацьовувати, тому що не передбачені певні нюанси, які ми вважаємо досить важливими, наприклад:

  1. Посилання на сторінку фільтра повинно бути в вихідному коді документа.
  2. Можливість прописати мета-теги й заголовок H1 за шаблоном для груп фільтрів і кастомно.
  3. Функціонал розміщення тексту на сторінках фільтрів.
  4. Посилання на індексовані документи повинні автоматично додаватися в .xml і html карти сайту.
  5. При застосуванні фільтра url-адреса повинна коректно змінюватися.
  6. Можливість приховати або закрити сторінки фільтрів, які потрібні.

Якщо ви знаєте коробкові рішення для популярних CMS, які враховують всі нюанси, – напишіть про це в коментарях, будемо вдячні.

Переваги реалізації на платформі Хорошоп

Головна перевага полягає в тому, що все перераховане вище — закладено в стандартний функціонал платформи. Створення посадкових сторінок з фільтрів реалізується за допомогою адміністративної панелі за лічені хвилини. Також, важливим плюсом є відсутність завдання з написанням технічного завдання для реалізації структури. Це дуже приємний момент для SEO-фахівця, який економить довгі місяці суперечок і компромісів щодо впровадження необхідного функціоналу: можна зробити самостійно через адмінку, не залучаючи програміста.

Управління індексацією груп фільтрів

За допомогою стандартного функціонала можна відкривати для індексації цілі групи фільтрів.

Приклади груп фільтрів:

  • бренд;
  • колір;
  • матеріал;
  • розмір.

Групу фільтрів для індексації можна відкрити абсолютно всім категоріям сайту, а можна — тільки певним.

Filtrs1

За допомогою одного налаштування не потрібно створювати для кожної окремої категорії свої налаштування — це економить десятки годин рутинної роботи.

Кастомні фільтри

Бувають ситуації, коли необхідно відкрити тільки деякі фільтри або їх комбінації, не відкриваючи для індексації всю групу фільтрів. При створенні кастомних фільтрів є можливість змінити url-адреси, прописати мета-теги й додати текст на цю сторінку.

Filtrs2

Мета-теги й розміщення контенту

На будь-якому, зі створених фільтрів, можна прописати мета-теги (за шаблоном або кастомно), а також розмістити контент. Це дуже допомагає в додатковій оптимізації найбільш пріоритетних товарних груп.

Filtrs3

Мета-теги можна прописати для кожної групи фільтрів окремо, застосовуючи різні змінні, з метою унікалізації кожного тега.

Filtrs4

Шаблони генерації Title, Description і заголовка h1 формуються окремими блоками.

Зміна url-адрес

Якщо є бажання, можна змінити для кастомного фільтра url-адресу, використовуючи аліас. Цей функціонал особливо корисний тим, хто терпіти не може url-адреси без ЧПУ.

Filtrs5

Висновок

Саме впровадження коректної структури сайту, з точки зору пошукових систем, є однією з основних проблем при просуванні сайту, а не складання самої структури й кластеризація пошукових запитів по групах.

Платформа Хорошоп відмінно справляється з поставленим завданням і дозволяє, без особливих зусиль, розширити структуру сайту, через адміністративну панель:

  • прописати мета-теги за шаблоном або кастомно;
  • розмістити контент на будь-якій комбінації фільтрів;
  • змінити url-адресу фільтра;
  • управляти індексацією груп фільтрів;
  • кастомні фільтри.

Даний функціонал економить десятки годин роботи SEO-фахівця і програміста, а також багато сотень доларів. І найголовніше — час власнику бізнеса.

Владислав Наумов
Владислав Наумов
• Chief Product Officer (CPO)
Агенція digital-маркетингу Inweb
Займаюся SEO c 2011 року, починав зі створення та просування тематичного проєкту на медичну тематику. У 2012 році прийшов в Inweb на посаду Junior SEO Specialist, а за 3 роки став Head of SEO. На поточний момент є керівником партнером агенції. У сферу компетенції входить розробка стратегії розвитку департаменту SEO, автоматизація і спрощення бізнес-процесів, розробка інструментів для спрощення роботи SEO-фахівців, організація ефективної роботи та комунікації. Ми використовуємо ефективні інструменти інтернет-маркетингу для досягнення бізнес-цілей наших клієнтів. І віримо, що комплексний підхід допоможе розвинути малий та середній бізнес в Україні.
Більше цікавого