SEO для зоомагазину на Shopify: як Inweb допомогла Superior Care Pet досягти результатів на ринку США
Сфера діяльності
Зоомагазин
Послуги
SEO — пошукова оптимізація
Регіон просування
США
Інструменти
Ahrefs
Google Analytics
Google Search Console
Кейс про те, як агенція Inweb допомогла реалізувати диджитал-стратегію для зоомагазину на платформі Shopify, яка включала базове пошукове просування, підключення каналів платного трафіку, email-маркетинг та маркетинг у соцмережах. Ми в агенції розділяємо системний підхід до досягнення бізнес-цілей, тому прийняли виклик допомогти клієнту у збільшенні видимості сайту у пошуку на висококонкурентному ринку США.
Хто клієнт
Superior Care Pet — інтернет-магазин товарів для догляду за домашніми тваринами, переважно за собаками, який працює на платформі Shopify у США. В асортименті є широкий вибір продукції, включаючи преміальні корми для тварин, добавки, іграшки та засоби для догляду.
Компанія має понад 30 років досвіду у сфері догляду за домашніми тваринами та розпочала свою діяльність як сімейний бізнес у Литві. У 2021 році вони вийшли на ринок США, завдяки успіху продуктів Nature’s Protection та Tauro Pro Line, які тепер продаються у більш ніж 60 країнах.
Цілі та задачі клієнта
- Збільшення органічного трафіку: привернути більше нових користувачів на сайт.
- Зростання конверсій: збільшити кількість продажів через сайт.
- Розвинути блог Superior Care Pet.
Основний виклик
Складність просування полягала у трьох моментах:
- Багато онлайн-дистриб’юторів продавали продукцію клієнта на своїх майданчиках та конкурували з самим Superior Care Pet. Серед них такі сайти як Amazon, Chewy та інші великі маркетплейси західного ринку.
- Клієнт мав попередній сайт, який Google сприймав як афіліат, і тим самим створював перешкоди для SEO — песимізував трафік, понижував позиції у видачі.
- Клієнт попередив, що знаходиться на етапі змін у своїй комунікаційні стратегії та планує вносити корективи в Tone of Voice бренду. Це, своєю чергою, впливає на формування контенту та стратегії лінкбілдінгу і передбачає необхідність швидкої адаптації команди проєкту, яка просуває сайт з боку Inweb.
Розробка та втілення стратегії SEO-просування
Крок перший. Провели аудит сайту, виявили технічні помилки та сформували завдання для їх виправлення. Перевірка допомогла виявити дублі сторінок, некоректні посилання, а також оптимізувати сторінки пагінації та впровадити розмітки на сайті.
На цьому ж етапі знайшли сайт whitedogclub.com, який індексується і який є повним дублем проєкту клієнта, тобто сайтом-афіліатом. Ми виявили, що на всіх сторінках другого ресурсу присутній канонікал на Superior Care Pet:
Така дія, швидше за все, була зроблена або для «склейки» старого сайту з новим, або для розв’язання проблеми афілійованості сайтів. Але насправді таке рішення для SEO малорезультативне — все одно потрібно прописувати 301 редиректи з кожної посадкової сторінки афіліата на основний домен.
Платформа Shopify має технічні особливості щодо редиректів, але разом з клієнтом ми знайшли вихід — перенесли whitedogclub.com на інший хостинг, прописали редиректи з кожної сторінки та вивели афіліат з-під індексації Google, щоб пошукові роботи «бачили» тільки Superior Care Pet.
Крок другий. Для кожної категорії сайту клієнта зібрали семантичне ядро та розробили ТЗ на підготовку контенту для сторінок сайту на його основі. Тут же сформували та впровадили метатеги на сторінки сайту.
Крок третій. Провели QA-тестування сайту — оцінили функціонал, адаптивність та кросбраузерність. Така оцінка потрібна для забезпечення його коректної роботи та позитивного користувацького досвіду. Тестування дозволяють забезпечити якість досвіду юзерів, зменшити кількість технічних проблем та підвищити ефективність сайту у досягненні бізнес-цілей.
Крок четвертий. Оптимізація сайту під E-E-A-T-фактори.
Google використовує E-E-A-T для того, щоб надавати пріоритет контенту, який є надійним і корисним для користувачів, особливо у критичних сферах, як-от здоров’я, безпека та фінанси.
Команда проєкту проаналізувала кожну сторінку сайту та підготувала чекліст з рекомендаціями щодо того, чого не вистачає для дотримання політики E-E-A-T від Google. На основі кожної пропозиції ми підготували технічне завдання, де описали, якої інформації на яких сторінках не вистачає, а які сторінки необхідно створити з нуля.
Крок п’ятий. Сформували та реалізували контент-стратегію для блогу клієнта з урахуванням задач пошукового просування. Підготували контент-план та зібрали семантику під кожний матеріал. Узгодили запропоновані теми з клієнтом, підготували технічне завдання для копірайтерів та управляли впровадженням контенту на сайт.
Крок шостий. Розробили стратегію нарощування посилальної маси задля збільшення довіри Google та покращення ранжування сайту. На цьому кроці провели аналіз конкурентів, сформували список доменів, дібрали теми та підготували тексти для розміщення outreach-посилань. Коли копірайтери підготували тексти? ми з боку Inweb проконтролювали їх розміщення та підготували звіт клієнту по використаному бюджети на лінки.
Результати
Статті з запропонованого контент-плану для блогу спрацювали та допомогли збільшити трафік з нових користувачів на сайт Superior Care Pet.
Разом з тим:
- Кількість сеансів з органічного трафіку зросла на 196%.
- Дохід від клієнтів, які прийшли на сайт з органічного трафіку зросла на 111%.
Резюме
Інвестиція в SEO на початку втілення диджитал-стратегії для досягнення бізнес-результатів — завжди гарна ідея. Якісне пропрацювання новоствореного сайту з погляду зручності для користувача стало фундаментом масштабування присутності в онлайні. Враховуючи, що сайт клієнта на платформі Shopify, яка має певні обмеження по SEO та передбачає внесення будь-яких змін за допомогою платних плагінів, можна стверджувати, що обрана стратегія — пошук помилок → їх виправлення → розвиток блогу → нарощування посилальної маси — для інтернет-магазина Superior Care Pet стала результативною, а отже правильно обраною.
Команда проєкту
Євген Кравчук,
SEO Team Lead
Артем Лєбєдєв,
Senior SEO Specialist
Анастасія Плаксієнко,
SEO Project Manager