Як бути продуктивним та розсудливим, працюючи з дому

Команда компанії з онлайн-маркетингу Constant Contact дала поради про те, як організувати роботу вдома. У нинішніх українських реаліях збереження продуктивності важливе. Робота з дому може просто набриднути, хоча й завжди подобалась, або ж привести до вигорання. Війна робить нас вразливими. Не дамо шансу вигоранню чи виснаженню.

Встановіть і дотримуйтесь розпорядку дня

Дженна, event-менеджер:

«Майте розпорядок дня. У вас могло з’явитися багато шкідливих звичок, наприклад, пізно прокидатися, відволікатися на такі речі як Netflix, або навіть працювати так багато, що ви дивитеся на годинник і розумієте, що вже шоста вечора, а ви не були на вулиці цілий день. Складіть для себе структуру та розпорядок дня, яких ви можете дотримуватися, щоб там був час на ваші особисті справи».

Ешлі, SMM-менеджер:

«Важливо дотримуватися звичного розпорядку дня, наскільки це можливо. Робіть прості завдання: застеліть ліжко, одягніть одяг, в якому комфортно працювати. Слухайте подкасти, які б ви слухали під час поїздки на роботу».

Встановіть і дотримуйтесь розпорядку дня

Організуйте свою роботу та сплануйте завдання на кожен день

Джулі, PR-менеджер:

«Я роблю список справ у своєму календарі та виділяю конкретні часові проміжки для кожного завдання, а також для обіду та прогулянок. Я викреслюю завдання, коли їх виконала, щоб наприкінці дня розуміти, що саме зробила і в якому об’ємі.

Джо, директор з маркетингу каналів:

«Організуйте роботу! Ми з командою працюємо в Trello. Тут ми швидко розуміємо, над чим ми всі працюємо саме зараз. Корисно обговорювати задачі та бачити, що рухається вперед, а що ні».

Майте робочий простір

Алана, маркетинг-менеджер:

«Створіть спеціальну робочу радіостанцію (прим. ред — наприклад, список відтворення в YouTube Music). Слухайте музику, щоб створити тихий фоновий шум, який допоможе зосередитися».

Дейв, контент-маркетолог:

Організуйте робоче місце подалі від локацій у домі, де збирається решта членів сім’ї. Слухайте фортепіанну музику в навушниках, щоб залишатися зосередженим, коли це необхідно».

Робіть оздоровчі перерви

Алана, маркетинг-менеджер:

«Я почала з друзями степ-челендж (прим. ред. — змагання на щоденну кількість кроків), щоб мотивувати нас усіх вставати і рухатися. Я вважаю, що активність допомагає мені бути продуктивною та мотивованою».

Джейк, контент-менеджер блогу:

«Робіть перерви для свого фізичного та психічного здоров’я. Пробіжка чи пауза, щоб зайнятися йогою, допомагають мені знову зосередитися, впоратися з хвилюванням і залишатися продуктивним».

Залишайтеся на зв’язку з іншими

Джейк, контент-менеджер блогу:

«Для мене дуже важливо бути на зв’язку зі своєю командою, такому, якби ми бачилися в офісі. Для цього щодня об 11:00 ми проводимо швидку зустріч команди, щоб поспілкуватися один з одним і поділитися важливими новинами про нашу роботу. Зустріч запланована щодня — це допомагає мені підтримувати структуру в робочому житті. Крім того, приємно з колегами спілкуватися щодня!».

Знайте, коли припинити роботу

Рейчел, контент-менеджер:

«Розпорядок дня важливий, давайте собі відпочинок в кінці дня, щоб не вигоріти. Витримуйте баланс між роботою та особистим життям».

Джо, директор з канального маркетингу:

«Створіть графік свого робочого дня. Якщо можливо, я намагаюся працювати в “звичайний” робочий час, як у всіх. Мої поїздки на роботу більше не займають години, тож тепер я можу проводити цей час із сім’єю. Приємно мати можливість поснідати з дочкою вранці!».

Робота вдома з дітьми: як організувати

Спробуйте створити розклад, якого повинні дотримуватися ваші діти

Кері, директор з маркетингу:

«Ми намагалися скласти розклад, якого моїм дітям буде зручно дотримуватися. Для цього використовуємо навчальні ресурси, які надала нам школа, пізнавальний контент на YouTube та заглиблення у навчальний процес. Ми узгоджуємо години обіду та інших перерв, щоб побути разом».

Якщо можливо, розділіть робочий день зі своїм партнером

Крістен, директор із зв’язків з громадськістю:

«Коли це можливо, корисно розділити день з чоловіком. Ми намагалися згрупувати зустрічі кожен на певну половину дня, щоб ми могли займатися дітьми в іншу половину, стежачи за робочим email. Це дає кожному з нас значну частину робочого часу, одночасно ми займаємо дітей.
Ми обидва також проводимо годину чи більше ввечері вдвох, після того, як діти лягають спати».

Дайте підліткам і старшим дітям можливість управляти вашим домашнім офісом

Джулі, PR-команда:

«Мої хлопці — підлітки, тому з ними не так складно, як з маленькими дітками. Тим не менш, мені все одно потрібно їх чимось зайняти. Здається, це ідеальний час, щоб навчитися виконувати домашні справи. Кожен з них пере білизну, пилососить свою кімнату. Я також попросила їх знайти рецепт і приготувати вечерю для всієї сім’ї».

Знайдіть простір, де ви можете зосередитися, та пристосуйте для роботи

Стефані, контент-менеджер, робота з вебінарами

«Працюйте у відокремленому місці, подалі від інших членів сім’ї та їх справ. Сьогодні прийшло моє нове зручне офісне крісло! Набагато легше зосередитися, коли спина не болить».

Прийміть хаос життя та спілкуйтесь

Кері, маркетинг-менеджер:

«Я приймаю хаос, не лякаючись, якщо діти будуть ненадовго присутні на моїх конференц-дзвінках. Привітайте їх, швидко відправте їх в іншу кімнату та працюйте далі — це трапляється з усіма!

Моя головна порада — не почувайся зараз ні в чому винним, роби все можливе, щоб вижити!».

Сподіваємося, щось із цього допоможе вам зосередитись та знайти нове натхнення до своєї роботи!