Кейс по контекстній рекламі і SEO-просуванню сайту виробництва фотошпалер

Кейс по контекстній рекламі і SEO-просуванню сайту виробництва фотошпалер Тематика: сайт виготовлення фотошпалер
Регіон: Україна
Тривалість робіт: 6 місяців
Бюджет PPC: 3 000 грн. / Міс. Бюджет SEO: 2 700 грн. / Міс.

Пару слів про клієнта

Фотошпалери – відмінна альтернатива для тих, хто втомився від однотипних візерунків на серійних шпалерах і від нудних однотонних стін.

Основним завданням, яке ставив перед нами клієнт, був розвиток напряму «Фотошпалери». До початку співпраці з нами, роботи за даним напрямком не проводилися, і відвідуваність практично дорівнювала нулю.

Розвиток напряму мало на увазі:

  • Збільшення цільового трафіку на сторінки відповідної категорії
  • Поліпшення видимості сайту в пошукових системах
  • Збільшення кількості замовлень і коефіцієнта конверсії

Для досягнення поставлених цілей були використані давно перевірені інструменти – пошукове просування і контекстна реклама.

Роботи з просування сайту:

Перш за все була перероблена структура сайту. Для цього був складений великий перелік запитів (семантичне ядро), які потім грамотно розподілили по сторінках.

Ми провели великий seo-аудит сайту, що включає безліч технічних деталей. Наші фахівці підготували технічне завдання по виправленню помилок, оптимізації сторінок сайту і написання нових текстів.

Коли все доопрацювання були впроваджені та сайт був готовий до просування, ми почали роботу з посилальною масою. Головні моменти під час роботи з посилальною масою це якість донорів і графік закупівлі посилань.

Ми використовуємо власні алгоритми оцінки якості донорів, які дозволяють відбирати для сайту тільки якісні посилання і своєчасно відмовлятися від посилань, які з тих чи інших причин стали не якісними.

Результати роботи по SEO:

  • Зростання трафіку з 0 до 200 + унікальних відвідувачів в день
  • Зростання позицій: 88 фраз в Топ 10 Google, 23 з яких в Топ 3
  • Поліпшення ранжирування сайту
  • Поліпшення обсягу і якості посилальної маси сайту

Роботи з контекстної реклами:

Починаючи роботи над рекламною кампанією, ми в першу чергу дбали про підвищення кількості та якості продажів.
Використовуючи всім відомі інструменти, ми підібрали перелік комерційних запитів. Надалі, запити розділені на групи на загальні тематики.

Детально вивчивши опис товарів було створено кілька варіантів креативних рекламних повідомлень. В ході робіт особлива увага приділялася роботі зі ставками – ми прагнули максимально оптимізувати вартість одного замовлення, не втративши при цьому в їх кількості.

Так само був запущений ремаркетинг – щоб переконати користувачів, які були на сайті, але так і не оформили замовлення в тому, що вони дуже сильно помилялися відмовляючись від такої пропозиції;).

Результати робіт по PPC:

  • Зростання продажів з сайту з 0 до 2-3 замовлень в день
  • Збільшення коефіцієнта конверсії
  • Зменшення середньої вартості конверсії у 2,24 рази

Висновки

В ході роботи ми допомогли нашому клієнту розвинути напрямок «Фотошпалер». Для цього ми провели внутрішню оптимізацію сайту, провели роботи з посилальною масою та успішну рекламну кампанію в Google AdWords. Клієнт залишився задоволеним і передав в роботу два нових напрямки – «Фоторолети» і «Фотохолсти».

Пишемо, редагуємо та публікуємо для вас.
Більше цікавого