Пошукові оператори Google: як їх використовувати для ефективного пошуку?
Пошукові оператори — справжні помічники для будь-якого SEO-фахівця або звичайного користувача. Знайти інформацію тільки з певним словосполученням, уточнити певний запит? Все це можна виконати за допомогою спеціальних команд. У цій статті розглянемо найпопулярніші пошукові системи, а також побачимо, як ними користуватися.Зміст статті
Для чого потрібні пошукові оператори?
Спершу потрібно зрозуміти, що оператори — спеціальні інструменти для пошукової системи, які спрощують пошук. Оператори пошукових запитів допомагають отримати корисну інформацію про індексацію сайту, виявити проблеми та навіть розібратися в нюансах роботи пошукових алгоритмів.
Буває таке, що пошукові системи пропонують додаткову інформацію разом з початковим запитом. Це можуть бути додаткові дати вильоту з певного міста, якщо користувач запланував подорож. Так система допомагає подивитися альтернативні варіанти:
Основні пошукові оператори Google
Перший стовпець містить оператори для уточнення запитів:
Оператор | Опис |
---|---|
? site: | Обмежує пошук результатами тільки із зазначеного сайту |
✍ intitle: | Шукає сторінки, у заголовках яких міститься вказаний текст |
? inurl: | Шукає сторінки, в URL-адресах яких міститься вказаний текст |
✍ filetype: | Шукає певні файли, наприклад, PDF або DOC |
Другий стовпець містить оператори для розширеного пошуку:
Оператор | Опис |
---|---|
? related: | Знаходить сторінки, пов’язані із зазначеним у запиті сайтом |
✍ link: | Шукає сторінки, які посилаються на вказану URL-адресу |
? info: | Показує інформацію про вказаний у запиті сайт |
✍ define: | Знаходить визначення вказаного слова |
Сподіваюся, це допоможе вам покращити свій пошук у Google!
</ p>
Оператори для Google
Розглянемо операторів від Google, завдяки яким можна набагато полегшити пошук потрібної, а часом і дуже конкретної інформації.
- Оператор «+». Всі слова після зазначеного знака будуть включені в пошук: </ p> </ li>
- Оператор «мінус» ( «-»). Слово після знака виключається: </ p> </ p> </ li>
- Оператор «OR» рівнозначний пошуку з «або»:
- Лапки. Завдяки «” “» пошук відбудеться у зазначеній формі:<
- «@» або «#» дозволяють шукати з певним ніком або хештегом:
- «to» або «in» – перетворення числових величин:
- «€» і «$» припускають пошук товару в зазначеній валюті:
- Чи ви не пам’ятаєте частину фрази? Значок “*” вказує на пропущене слово:
- Оператор «define:» допомагає знайти пояснення тому чи іншому слову, визначає будь-яке поняття:
- Завдяки «ext:» або «filetype:» система буде шукати файл в зазначеному форматі. Після кліка файл викачуватиметься:
- Оператор «site:» шукає задану фразу на конкретному сайті. Якщо ввести оператор без пошукового запиту, ви отримаєте список всіх проіндексованих сторінок вказаного сайту.
- Якщо написати «source:», то пошук видає посилання із запитами з вказаного джерела. Вони займають перші позиції у видачі, після них можна побачити інші посилання з входженням зазначеного запиту.
- Завдяки «allintitle:” і “intitle:» можна знайти результати з входженням одного слова або фрази в заголовку сторінки. Для пошуку декількох слів допоможе «allintitle:”:
- Оператори «allintext:» і «intext:» видають результати з входженням фрази або одного слова в тексті на сторінці:
- Для пошуку слова, що входить в URL, використовуйте «inurl:» і «allinurl:». Останнє підійде для пошуку кількох слів:
- Оператор «related:» знаходить сторінки зі схожим контентом:
- C допомогою оператора «cache:»у видачі можна знайти останню версію зазначеної сторінки з кешу, за умови, що вона була проіндексована:
Контекстна реклама: які оператори варто застосовувати
Спеціальні символи допоможуть заощадити і гроші, і час. При знанні додаткового синтаксису можна швидше знайти необхідний товар або послугу. Більше тонкощів знають наші спеціалісти, що надають послугу налаштування контекстної реклами.Google Ads — та платформа, яка в силах оптимізувати контекстну рекламу. Деякі власники сайтів запускають рекламні кампанії, отримують велику кількість переходів, проте це мало впливає на кількість замовлень і кошики виявляються порожніми.
Використовувати спеціальні символи — додаткова перевага перед конкурентами. З їх допомогою відсіється непотрібні запити, піде незацікавлена аудиторія, а реклама буде приводити тільки потрібних клієнтів.
Google Ads допоможе при роботі з точним і фразовою відповідністю, а також з мінус-словами та модифікатором широкої відповідності.
Якщо у фразі, зазначеної в рядку пошуку, відсутні спеціальні знаки, то робот сприймає слова в широкому сенсі і може видавати схожі за змістом значення, синоніми, близькі по темі фрази і пропозиції.
Тільки уявіть, якщо написати в пошуковому рядку слово «доставка», то скільки всього можна побачити: «доставка суші», «доставка продуктів», «доставка квітів», «доставка Чорноморськ».
При цьому треба пам’ятати, що при відсутності пошукових операторів Google, порядок слів у ключовій фразі ніяк не враховується.
За замовчуванням в Google Ads працює налаштування «Близькі варіанти». З цього випливає, що функція показує схожі смисли в різних відмінках, числах, відмінювання, формах, а іноді і навіть з помилками.
Для розширеного відповідності працює модифікатор, який призначений для показу фраз з присутністю спеціального ключа. Для цього є знак плюс (+). Наприклад, фразу «+ купити двигун + Київ» побачить кожен користувач, який хоче купити двигун саме в Києві, а не в іншому місті. Слова «купити» і «Київ» обов’язково будуть зустрічатися в запиті, а ось замість «двигун» можуть попастися «мотор», «кульова опора», «зарядний пристрій» або «акумулятор».
Для отримання тільки введених слів в будь-якій кількості, відмінюванні, відмінку, синонімів без різних доповнень, слід застосовувати квадратні дужки «[]».
Фразова відповідність призначене для пошуку елементів з необхідним словом або словосполученням, і тут слід поставити все це в лапки (“”). Важлива деталь: до і після такого ключа зазвичай присутні додаткові слова. Мають місце і мінус-слова, що виключають нерелевантні фрази, — для цього існує символ «мінус» (-).
Висновок
Можна сміливо сказати, що пошукові оператори Google істотно спрощують життя як звичайним користувачам, так і фахівцям вузькопрофільних спрямувань. Завдяки їм можна перевірити зовнішні посилання, зробити аналіз прямих і непрямих конкурентів, парсинг, сформувати семантичне ядро.
Особливо важливим елементом всього процесу можна виділити оптимізацію витрат на рекламні кампанії, завдяки урізання непотрібних показів і непотрібних кліків.Такий інструмент — дуже важливий і доступний помічник, з великим функціоналом. І що не менш важливо — безкоштовний. Тому основне завдання — підбір необхідних команд, які допоможуть в потрібні моменти.
Часті питання про пошукові оператори Google:
Що таке пошукові оператори Google?
Пошукові оператори Google – це спеціальні символи або команди, які допомагають уточнити пошуковий запит і отримати більш точні результати.
Які пошукові оператори Google можуть використовуватись для пошуку певного типу файлів?
Для пошуку певного типу файлів, можна використовувати оператор “filetype:”. Наприклад, для пошуку всіх PDF-файлів на сайті можна ввести наступний запит: “site:example.com filetype:pdf”.
Як використовувати оператор “intitle:” для пошуку сторінок, які містять певне слово в заголовку?
Оператор “intitle:” використовується для пошуку сторінок, які містять певне слово у заголовку. Наприклад, для пошуку сторінок, які містять слово “інтернет” у заголовку, можна ввести наступний запит: “intitle:інтернет”.
Як використовувати оператор “site:” для обмеження пошуку лише на певному сайті?
Оператор “site:” використовується для обмеження пошуку лише на певному сайті. Наприклад, для пошуку всіх сторінок, які містять слово “Google” на сайті “example.com”, можна ввести наступний запит: “site:example.com Google”.