Кейс SEO: зростання прибутку на 800% для проекту Euroservis.com.ua на Хорошоп

Послуга: Комплексне просування.
Тематика: Протипожежне обладнання.
Регіон: Україна.
Період просування: квітень 2018 – жовтень 2018, січень 2019 – травень 2019 *.

* в період з листопада по грудень 2018 робота з проектом була припинена в зв’язку з низькою сезонною активністю.

Хто наш клієнт

Інтернет-магазин Євросервіс або Центр протипожежної безпеки – онлайн-майданчик, де можна придбати будь-яке протипожежне обладнання: від вогнегасника і шафи до гідранта і протипожежних дверей.

Оформити замовлення можна на сайті (через кошик), залишивши callback-заявку, написавши в онлайн-чат або просто зателефонувавши за номером телефону.

У клієнта не було досвіду в SEO-просуванні, але одразу хочеться відзначити підхід і чітке розуміння замовника, що комплексні роботи з оптимізації сайту не дають результату тут і зараз. SEO має відкладений накопичувальний ефект.

Що було на початку

Клієнт звернувся в наше агентство після переїзду зі старого самописного сайту на платформу Хорошоп. Основні завдання, які було сформовано на початку співпраці:

  • завершити переїзд грамотно і технічно правильно з мінімальним осіданням трафіку;
  • розробити стратегію просування нового інтернет-магазину, що забезпечить збільшення продажів і зростання органічного трафіку.

Важливий момент – сайт, з яким звернувся клієнт, був уже перенесений на Хорошоп. Переїзд здійснювався фахівцями платформи. Фактично, ми отримали новий свіжий ресурс, для якого ще не використовувалися інструменти просування в інтернеті. Необхідно було всі роботи з просування робити «з нуля».

З чого ми почали

1. Повна перевірка і налаштування аналітики

Не секрет, що аналітика – основа будь-яких дій з просування сайту. А з просування нового ресурсу – тим більше. Щоб розуміти, який канал залучення трафіку працює, а який ні, ми зробили повну настройку Google Analytics.

На платформі Хорошоп це зробити дуже просто: всі необхідні події відправляються і передаються в дані про замовлення. Така реалізація істотно заощаджує час і гроші клієнта, оскільки відсутня необхідність підключати програміста для налаштування розширеної електронної торгівлі.

Завдання агентства полягає в малому – створити цілі, фільтри, зв’язати Google Analytics з Search Console, створити робоче уявлення та інші дрібниці.

2. Аналіз конкурентів

Одне з важливих завдань першого етапу співпраці – аналіз конкурентів. Аналіз конкурентів за технічними параметрами ми проводимо через Serpstat. Ми розробили документ, за допомогою якого витягуються 10 конкурентів з даними про кількість ключових слів, видимість, посилальну масу, контекстну рекламу. Щоб отримати такий аналіз, SEO-фахівцеві досить ввести домен сайту, який аналізується.

Приклад аналізу конкурентів через API Serpstat.

Все, що не дозволяє проаналізувати Serpstat, наприклад, функціонал сайту, ми аналізуємо вручну, переглядаючи найбільших конкурентів.

Правильне опрацювання гравців ринку клієнта дозволяє:

  1. Оцінити якість і кількість посилальної маси конкурентів. Виходячи з цих даних сформувати стратегію нарощування посилальної маси.
  2. Зрозуміти, які сторінки у конкурентів приваблюють найбільшу кількість трафіку.
  3. Знайти теми для статей, які дуже популярні у користувачів.
  4. Знайти приклади реалізації структури сайту.
  5. Зрозуміти, який функціонал необхідний для того, щоб максимально повно відповісти на запит користувача.
  6. Знайти цікаві та креативні рішення з оптимізації в ніші.

В результаті аналізу було складено рекомендації. На жаль, велику їх кількість не вдалося впровадити через обмеження платформи. Особливо це стосується завдань щодо внесення змін до дизайну сайту або його функціоналу.

Внутрішня оптимізація сайту

1. Робота з семантичним ядром

Якісний збір семантики – основа структури і просування сайту. Всього на сайт було зібрано 547 запитів на 50 сторінок, не враховуючи запитів на інформаційні матеріали.

На підставі зібраного семантичного ядра ми склали рекомендації з додавання нових посадкових сторінок. Це було зроблено для задоволення виявленого попиту на десяток кластерів пошукових запитів, під які у клієнта були товари, але не були готові посадкові.

У зв’язку з цим нам довелося трохи змінити структуру сайту, щоб максимально охопити попит користувачів.

2. Робота з посилальним профілем

На підставі аналізу конкурентів було виявлено, що в середньому у кожного з них по 100-150 посилальних доменів. Конкуренти використовують в роботі біржі посилань, крауд-маркетинг і розміщення у всіляких каталогах підприємств.

Ми вибрали 3 інструменти для нарощування якісної посилальної маси:

2.1. Каталоги підприємств

Разом з клієнтом ми зареєстрували компанію в усіх хороших каталогах підприємств, які можуть приносити трафік і ліди.

Приклади:

Популярних і якісних каталогів підприємств не так багато, штук 10-15. Решту ми не беремо до уваги з урахуванням їх низької ефективності.

2.2. Outreach

Протягом усього періоду співпраці ми займалися щомісячним прямим розміщенням посилань на якісних майданчиках.

Процедура була наступною:

  1. SEO-спеціаліст підбирав якісні донори і теми для можливих статей.
  2. Теми і донори узгоджувалися з клієнтом.
  3. Копірайтер клієнта писав контент, виходячи з обраних тем.
  4. Наш фахівець з Outreach зв’язувався з майданчиками, домовлявся про вартість, про нюанси розміщення і проводив оплату за рекламний матеріал.
  5. Матеріал публікувався на майданчику.
  6. SEO-спеціаліст перевіряв якість розміщення.

Приклади розміщень:

Нарощування посилань за допомогою Outreach – це дуже довгий і трудомісткий процес, тому що включає безліч етапів узгодження. Менеджери майданчиків можуть довго відповідати, змінювати умови розміщення в процесі роботи, публікувати текст з помилками або забувати розміщувати в них обумовлене посилання.

2.3. Крауд маркетинг

На регулярній основі наш відділ Link building проводив розміщення посилань і згадок бренду на тематичних форумах та інших ресурсах. За весь час співробітництва було розміщено приблизно 100 посилань.

Динаміка зміни кількості посилаються доменів:
Динамика изменения кол-ва ссылающихся доменовДинаміка зміни кількості посилань:Динамика изменения кол-ва ссылающихся страниц:

3. Робота з метатегами

У платформі Хорошоп дуже зручно реалізований функціонал впровадження метатегів. Метатеги на всі сторінки сайту можна легко додати через адміністративну панель. Великим плюсом є можливість використання в шаблонах різних змінних, які допомагають зробити метатеги унікальними. Особливо це актуально для карток товарів.

Для всіх карток товарів був прописаний шаблон генерації тегів Title, Description і заголовка H1.

shablon-meta-tegi

 

В генерації використовувалися змінні артикули і ціни товару.

Для всіх сторінок категорій та інформаційних сторінок метатеги прописувалися вручну,оскільки тільки таким чином можна їх зробити максимально релевантними.

4. Проблеми, які виникли під час роботи з проектом

Під час роботи з проектом виникло кілька цікавих проблем, які потрібно було вирішити.

4.1. Сторінки, закриті від індексації за допомогою метатега, все одно продовжували індексуватися

В рамках виконання технічного завдання ми закривали від індексації за допомогою метатега robots сторінки фільтрів.

Приклад такої сторінки – https://euroservis.com.ua/raskhodnye-materialy/aptechka-dlya-ofisa-i-proizvodstva/filter/regionyDostavki=17/

За тиждень ми виявили, що сторінка все ще продовжує скануватися та індексуватися. Дата останнього кешування також оновлювалася.

Код на сторінці було розміщено коректно, ніяких змін не було. Але під час перевірки сторінки через Google Search Console було виявлено, що метатегу, що забороняє індексацію, немає.

Виявляється, що метатег був впроваджений тільки для ПК, але на мобільній версії (яку і сканує Googlebot) такий тег був відсутній.

Під час внесення відповідних правок, сторінки досить швидко покинули індекс.

4.2. Проіндексовано, незважаючи на заборону в файлі Robots.txt

На початку співпраці ми виявили, що проіндексувалися 1500 сторінок різних угруповань і фільтрів, які раніше були закриті в файлі Robots.txt

Проиндексировано, несмотря на запрет в файле Robots.txt

Через те, що сміттєві сторінки потрапили в індекс, трафік одразу ж просів більш ніж на 50%.

Така ситуація пояснюється тим, що файл Robots.txt для Google містить тільки правила сканування, а не індексування. Даний нюанс докладно описаний у відповіді на одне з питань розділу Ask Inweb.

Але змінити ситуацію не можливо, тому що на Хорошопі дуже важко поміняти вміст файлу Robots.txt.

Але коли нам все ж це вдалося і ми змогли прописати на сторінки фільтрів метатег robots – сміттєві сторінки випали з індексу і трафік повернувся до попереднього рівня.

Робота з контентом

1. Підготували контент-план для блогу

Проаналізували запити в пошукових системах і склали контент-план для блогу – основу для технічних завдань копірайтерам. Такий інструмент допоміг залучити додатковий безкоштовний трафік.

За час співпраці нам вдалося залучити понад 9000 користувачів на сайт замовника. Теми і статті узгоджував клієнт, тексти писали копірайтери Euroservis.

2. Робота з поточними текстами

За допомогою Content Watch перевіряли унікальність текстів на картках товарів. Коли показник унікальності не відповідав нормам, ми:

  • описували ситуацію клієнта;
  • узгоджували контент-план;
  • готували технічне завдання для копірайтерів з рерайту контенту на картках товарів.

Для всіх основних категорій товарів склали завдання з написання релевантного контенту з метою поліпшити текстову релевантність документа відповідно до кластеру запитів.

написаниt релевантного контента

Результати просування

Одразу ж після першого місяця робіт пошуковий трафік почав стрімко зростати. Це було пов’язано з високим рівнем якості сайту і його повною відповідністю запитам користувачів. Але технічні помилки, які ще були присутні на той момент, не давали сайту ранжуватися відповідно до своєї релевантності.

У перший місяць робіт ми виправили разом з клієнтом критичні помилки. Тому після переіндексації його позиції і трафік почали рости.

  1. За весь період співробітництва дохід з органічного трафіку збільшився на 830%.Доход из органического трафика
  2. Загальна динаміка зміни органічного трафіку за днями: Общая динамика изменения органического трафика по дням
  3. Загальна динаміка зростання органічного трафіку відносно до кількості транзакцій за місяцями Общая динамика роста органического трафика по отношению к количеству транзакций по месяцам
Юля Заліховська

фахівець з підбору маркетингових рішень

Бажаєте таких самих результатів?

Залиште заявку і Юлія зв'яжеться з вами!

Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних і погоджуєтеся з політикою конфіденційності

Про роботу з клієнтом від фахівця Inweb

Вадим Бадюк, SEO PM

«Працювати з проектом було цікаво і комфортно. Нам вдалося досягти гарних результатів завдяки спільній роботі з клієнтом. Хочу зазначити, що у проекту є перспективи зростання, які можна і потрібно реалізувати».

Про роботу з командою від клієнта Euroservis

Юрій, маркетолог Euroservis

«За час нашої співпраці ми переконалися в тому, що компанія Inweb має величезний потенціал в SEO-просуванні. Рекомендації було надано відповідно до раніше складених і узгоджених планів. За період співпраці Inweb проявила себе як високопрофесійна компанія».

Команда проекту

Команда проекта

Аліна Глазиріна

головний редактор блогу Inweb

Підпишіться і будьте в курсі!

Аліна пише про головні новини інтернет-маркетингу
Користувальницької угоди

Висновки

Чого ми досягли:

  • підвищили прибуток з органічного трафіку на 830%;
  • підвищили обсяг органічного трафіку на 32% в першому кварталі роботи, 23% у другому і 65% в третьому.

Які проблеми вирішили:

  • індексацію закритих сторінок;
  • індексацію сторінок із забороною у файлі Robots.txt.

Завдяки чому отримали результат:

  • упровадження і налаштування системи аналітики;
  • аналіз конкурентів;
  • нарощування посилальної маси за рахунок аутріч-статей і крауд-маркетингу;
  • опрацювання семантичного ядра і оптимізації структури сайту;
  • написання якісного контенту;
  • впровадженню технічних завдань щодо усунення помилок з точки зору оптимізації.