Яким буде 2024 рік для НПО — розказує керівник напрямку Nonprofit в Inweb
Агенція digital-маркетингу Inweb продовжує розвивати напрямок Nonprofit. Це ініціатива, яка допомагає неприбутковим організаціям розвиватися і просуватися в інтернеті.Наразі ми допомогли більше 50 українським НПО отримати гранти від Google на пошукову рекламу у загальній сумі $5 млн на рік (рекламний бюджет від Google, який можна витрачати тільки на контекстну рекламу). Серед них: «Повернись живим», Superhumans, KOLO, «Культурний десант», Spend With Ukraine, Хвиля 91.
Микола Данченко, Head of Nonprofit Marketing, розповів про те, яким буде 2024 рік для фондів, громадських та інших неприбуткових організацій.
В 2023 році ми спостерігали все більше звернень від благодійних фондів та громадських організацій. Скоріш за все, це пов’язано з тим, що час «швидкого закриття зборів» минув у 2022, в перший рік повномасштабної війни. Все більше неприбуткових організацій потребують маркетингового підсилення для підвищення ефективності своєї діяльності.
Ми прийшли до того, що неприбутковим організаціям, які хочуть розвиватись, треба комплексний підхід до інтернет-маркетингу:
- розвиток соціальних мереж для більш тісного контакту з аудиторією;
- робота з контентом на сайті для підвищення довіри до організації;
- підсилення результатів грантової реклами від Google: запуск платної реклами в Google та Meta.
Що чекати у 2024 році
Не дивлячись на те, що війна в Україні продовжується, ми прогнозуємо, що активних неприбуткових організацій стане менше. Це пов’язано з тим, що на початку повномасштабної війни допомагали всі, але не всі планували розвивати цей напрямок і робити його основним чи одним з основних видів діяльності такий довгий час.
Але благодійні фонди і громадські організації, що активно розвиваються цього року, продовжать це робити, і будуть ще більше потребувати маркетингу. Збирати пожертви та привертати увагу стає все складніше.
Організаціям, які мають інші сфери діяльності, потрібно буде прикладати ще більше зусиль, щоб привернути увагу до своїх проєктів, тому вони також будуть потребувати якісного маркетингу.
Прогнозуємо збільшення соціальних проєктів від бізнесів, які хочуть бути соціально відповідальними. Вже зараз з’являється тенденція, що бізнес має таким бути, і діяльність не повинна обмежуватись тільки донатами.
Вже зараз бачимо тенденцію, що до нас звертаються українці, які створюють організації української діаспори за кордоном. Їх цілі різні – допомога українцям адаптуватися, знайти роботу, житло, або привертати увагу жителів країни, в якій вони знаходяться, до війни в Україні за допомогою створення неприбуткових ЗМІ або проведення заходів. Прогнозуємо, що таких організацій в 2024 році стане ще більше.
Що врахувати неприбутковим організаціям вже зараз
Рекомендуємо керівникам неприбуткових організацій чітко усвідомити візію — образ майбутнього, до якого прагне організація. Якщо у вас невелика організація з декількох людей, що допомагає, наприклад, окремій бригаді чи підрозділу з їх запитами, збираєте пожертви серед знайомих і не плануєте масштабуватись – скоріш за все, вам не потрібен комплексний маркетинг.
Благодійним фондам і громадським організаціям, які планують вкладати ресурси і розвивати свої проєкти в 2024 році, рекомендуємо активно подаватись на різноманітні гранти на розвиток та врахувати в них витрати на маркетинг, бо привертати увагу до неприбуткового сектору в наступному році стане ще тяжче.
Обкладинка цієї публікації створена за допомогою ШІ Bing Image Creator.