Дослідження LinkedIn: які навички необхідні сучасному CMO

Дослідження LinkedIn: які навички необхідні сучасному CMO

Нещодавно LinkedIn провів дослідження щодо навичок у маркетингу та вимог до директорів з маркетингу. Компанія поділилася інфографікою на основі даних дослідження.

Дані демонструють, що останній рік відбулося скорочення запитів на 47% посад директорів з маркетингу (CMO). Хоча, на перший погляд, це може свідчити про зниження важливості лідерських ролей у маркетингу, реальність говорить про інше.

Замість того, щоб поступово зникати, ці ролі розвиваються, стають більш диверсифікованими та переплітаються з іншими організаційними функціями.

Навички, які керівники компаній додають до своїх профілів на LinkedIn:

  • Продажі та маркетинг
  • Залучення клієнтів
  • Аналітичні навички
  • Взаємодія з клієнтами
  • Аналіз даних
  • Поінформованість про бренд
  • Побудова стратегії виходу на ринок
  • Розробка контент-стратегії
  • Контент-маркетинг
  • Виконавчий менеджмент

LinkedIn Marketing Jobs Outlook вказує на те, що це зменшення традиційних ролей CMO компенсується появою нових посад, таких як директор з питань бренду та аналітики, директор з питань розвитку та директор з маркетингу та комунікацій.

В опитуванні B2B Marketing Benchmark, 83% CMO заявили, що, швидше за все, наймуть нового співробітника цього року.

Емілі Кетчен, операційний директор компанії Lenovo, детально описала цю трансформацію у своїй нещодавній статті для LinkedIn Collective. Вона обговорила розширення кола обов’язків сучасного операційного директора — від зростання і відносин з клієнтами до управління брендом і управління даними.

На чому CMO фокусують свій розвиток (згідно з дослідженням):

  • Основи цифрового маркетингу
  • Генеративний ШІ
  • Базовий курс з JavaScript
  • Вступ до штучного інтелекту
  • Генеративний ШІ для бізнес-лідерів
Дослідження LinkedIn: які навички необхідні сучасному СМО

Джерело: LinkedIn

Про автора

Софія Старк
Софія Старк
, Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого