Дослідження LinkedIn: які навички необхідні сучасному CMO
Нещодавно LinkedIn провів дослідження щодо навичок у маркетингу та вимог до директорів з маркетингу. Компанія поділилася інфографікою на основі даних дослідження.
Дані демонструють, що останній рік відбулося скорочення запитів на 47% посад директорів з маркетингу (CMO). Хоча, на перший погляд, це може свідчити про зниження важливості лідерських ролей у маркетингу, реальність говорить про інше.
Замість того, щоб поступово зникати, ці ролі розвиваються, стають більш диверсифікованими та переплітаються з іншими організаційними функціями.
Навички, які керівники компаній додають до своїх профілів на LinkedIn:
- Продажі та маркетинг
- Залучення клієнтів
- Аналітичні навички
- Взаємодія з клієнтами
- Аналіз даних
- Поінформованість про бренд
- Побудова стратегії виходу на ринок
- Розробка контент-стратегії
- Контент-маркетинг
- Виконавчий менеджмент
LinkedIn Marketing Jobs Outlook вказує на те, що це зменшення традиційних ролей CMO компенсується появою нових посад, таких як директор з питань бренду та аналітики, директор з питань розвитку та директор з маркетингу та комунікацій.
В опитуванні B2B Marketing Benchmark, 83% CMO заявили, що, швидше за все, наймуть нового співробітника цього року.
Емілі Кетчен, операційний директор компанії Lenovo, детально описала цю трансформацію у своїй нещодавній статті для LinkedIn Collective. Вона обговорила розширення кола обов’язків сучасного операційного директора — від зростання і відносин з клієнтами до управління брендом і управління даними.
На чому CMO фокусують свій розвиток (згідно з дослідженням):
- Основи цифрового маркетингу
- Генеративний ШІ
- Базовий курс з JavaScript
- Вступ до штучного інтелекту
- Генеративний ШІ для бізнес-лідерів
Джерело: LinkedIn