YouTube видалятиме deepfake-контент за наявності скарги на порушення конфіденційності

YouTube видалятиме deepfake-контент за наявності скарги на порушення конфіденційності

YouTube дозволив оформляти скарги та запити на видалення deepfake-контенту, створеного штучним інтелектом, що імітує обличчя або голоси інших людей і порушує їх конфіденційність.

Згідно з новою політикою, постраждалі особи можуть вимагати видалення такого контенту через процедуру запиту YouTube. Оновлені правила надають пріоритет заявам від першої особи, хоча існують винятки для неповнолітніх, померлих осіб та інших осіб, які не мають доступу до комп’ютера.

Однак подання запиту на видалення не гарантує видалення контенту. YouTube оцінюватиме кожну скаргу на основі кількох факторів, зокрема, чи є контент генеративним, чи може він однозначно ідентифікувати особу, а також його характер — чи є він пародією, сатирою, чи має суспільну цінність.

Особлива увага приділятиметься контенту за участю публічних осіб, особливо якщо він зображує їх у чутливих ситуаціях, таких як злочинна діяльність або політична підтримка. Оскільки ці відео можуть впливати на хід виборів та репутацію.

Творці контенту матимуть 48 годин, щоб відповісти на скаргу. Якщо вони видаляють контент впродовж цього часу, скарга відкликається. Якщо ні, YouTube перегляне справу.

Платформа підкреслює, що видалення означає повне видалення відео та будь-якої пов’язаної з ним особистої інформації, наприклад, імен у заголовках, описах і тегах. Просто зробити відео приватним недостатньо, оскільки воно може бути повернуто до публічного статусу пізніше.

Для авторів отримання такої скарги не призводить до автоматичного отримання санкцій. Однак YouTube може вжити заходів проти акаунтів, які неодноразово порушують правило конфіденційності, що потенційно може вплинути на можливість завантажувати контент.

Джерело: TechCrunch

Про автора

Софія Старк
Софія Старк
, Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого