LinkedIn провів дослідження, як маркетологи використовують ШІ у 2024 році

LinkedIn провів дослідження, як маркетологи використовують ШІ у 2024 році

Штучний інтелект став частиною маркетингу. За останні кілька років інструменти на основі ШІ, такі як ChatGPT чи Gemini, інтегрувалися у роботу більшості маркетологів, допомагаючи підвищити продуктивність та ефективність.

Дослідження LinkedIn, представлене у 2024 Global Marketing Jobs Outlook, демонструє вплив цієї технології та те, як маркетологи вдосконалюють свої навички та як використовують у професійному житті.

Згідно з даними дослідження, понад дві третини лідерів B2B маркетингу вже використовують ШІ у своїй діяльності.

Основні переваги, які маркетологи бачать у генеративному ШІ у 2024 році:

  • Можливість створювати більше контенту за менший час (58%).
  • Підвищення ефективності для зосередження на пріоритетних завданнях (55%).
  • Створення оптимізованого контенту, для цільової аудиторії (51%).
  • Створення креативніших кампаній (39%).
  • Для конкурентної переваги (51%).

Також дані LinkedIn показують, що в останньому кварталі 2023 року вдвічі більше глобальних лідерів маркетингу додали ШІ як нову навичку до свого профілю, порівняно з 2022 роком.

Нові навички, які маркетологи додають до своїх профілів, включають:

  • Prompt Engineering
  • Midjourney
  • DALL-E
  • Generative Art
  • Stable Diffusion
  • GitHub Copilot
  • GPT-3
  • GPT-4
  • ChatGPT

Дослідження виявило, що 71% лідерів вважають за краще наймати менш досвідчених кандидатів з навичками ШІ, ніж більш досвідчених кандидатів, які не мають цих навичок. 66% просто не найняли б людину без навичок у сфері ШІ.

Раніше LinkedIn з Microsoft дослідили, як ШІ впливає на глобальний ринок праці та змінює його.

Джерело: LinkedIn

Фото: LinkedIn провів дослідження, як маркетологи використовують ШІ у 2024 році
Про автора

Софія Старк
Софія Старк
, Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого