Особистий кабінет клієнта Inweb: як працює і які задачі вирішує

Особистий кабінет клієнта Inweb: як працює і які задачі вирішує Основний принцип нашої роботи — прозорість перед клієнтом. Для його реалізації, а також з метою автоматизації бізнес-процесів агенції та контролю якості ми кілька років тому почали розробку особистого кабінету Inweb.

З його повним функціоналом можна ознайомитися в демо-версії.

Що корисного для клієнта в особистому кабінеті

Основне завдання особистого кабінету — надати актуальну інформацію клієнту про його проєкт. Тут містяться дані:

  1. Виконання KPI.
  2. Виконані роботи та коментарі фахівців.
  3. Швидкий доступ до всіх документів проєкту.
  4. Можливість отримати чинні доступи до сервісів і сайту (якщо Inweb виконує роботи з програмування).
  5. Можливість отримати інформацію про статті витрат за проєктом.

Основні KPI

У цьому розділі ми вбудовуємо звіт з Data Studio, в якому є вся необхідна статистика по проєкту. За цими даними клієнт може швидко зорієнтуватися та отримати інформацію щодо ключових показників ефективності роботи команди.

Основные KPI

Коментарі

У розділі «Коментарі» знаходиться інформація за виконаними роботами. Команда проєкту додає детальні коментарі про реалізовані завдання. Вони оновлюються кожні 30 хвилин або після натискання на кнопку «Оновити коментарі».

Комментарии

В цьому розділі замовник може вибрати звітний період або довільні дати виконання робіт, щоб побачити актуальну інформацію конкретно за етапами, що його цікавлять. Також можна поставити коментарю лайк/дізлайк.

Документи проєкту

У розділі «Документи» знаходяться матеріали та документи, які були підготовлені за весь час співпраці. У будь-який момент можна подивитися звіт, семантичне ядро ​​або звантажити бекап сайту.

Документы проекта

В цьому розділі теж можна впорядкувати видачу за звітними періодами або за довільними датами, що робить пошук актуальної інформації швидким і зручним.

Доступи

З метою безпеки ми не розміщуємо доступи до сайту або сторонніх сервісів в особистому кабінеті. Але в однойменному розділі замовник може відправити собі на пошту доступи, що його цікавлять, для їх подальшого використання.

Доступы

Лист з необхідною інформацією приходить на пошту протягом декількох секунд.

Витрати

За всіма проєктами агенції ми ведемо детальний облік витрачених коштів (на програмування, написання контенту, кількість посилань і інші витрати). Ця інформація доступна клієнту в розділі «Витрати».

Прозорість процесів — один з наших пріоритетів в роботі.

Расходы

З витратами за проєкт клієнт може ознайомитися в будь-який момент, перейшовши за посиланням у відповідну Google-таблицю. Її ведуть фахівці агенції в процесі роботи, тому дані тут завжди актуальні.

Команда проєкту

У цьому розділі представлені всі співробітники, які працюють над проєктом. Питання замовник адресує менеджеру проєкту, який, в свою чергу, направляє їх в роботу до відповідних фахівців.

Команда проекта

Автоматизація внутрішніх процесів агенції

Ще одне важливе завдання, яке реалізує особистий кабінет клієнта Inweb — це автоматизація роботи команди проєкту та усунення впливу людського фактора на її якість.

Впровадження будь-яких змін на сайті може провокувати виникнення різного роду технічних помилок. Ці ситуації важливо відстежувати та вчасно на них реагувати. В іншому випадку наслідки можуть вкрай негативно позначатися на всьому процесі просування проєкту.

Щоденні дайджести про помилки

Щоб своєчасно виявляти та реагувати на критичні помилки, ми розробили щоденну перевірку всіх проєктів агенції за чек-листом. Наш бот щодня перевіряє сайти на наявність проблем.

У разі виявлення помилки відповідальним співробітникам приходить в Telegram повідомлення.

Ежедневные дайджесты об ошибках

Приклади помилок, які ми виявляємо:

  1. Недоступність файлу Robots.txt.
  2. Чи не склеєні дзеркала з www і без.
  3. Сайт одночасно доступний за https і http протоколами.
  4. Недоступність сайту, код відмінний від 200.

Зараз щодня працює 14 автоматичних перевірок. Завдяки їм SEO-фахівець може оперативно відреагувати на критичні помилки, навіть у вихідні дні.

Так, якщо розробник з боку клієнта в п’ятницю ввечері випадково закрив сайт від індексації, то в суботу вранці ми вже повідомимо йому про проблему і докладемо всіх зусиль для її оперативного усунення.

Щотижневі дайджести з KPI

Щопонеділка команді проєкту та клієнта (дана опція налаштовується за бажанням замовника) в Telegram приходить дайджест з основними ключовими показниками ефективності.

Він містить наступну інформацію:

  1. Органічний/платний трафік.
  2. Дані щодо виконання цілей.
  3. Дані з електронної торгівлі (для інтернет-магазинів).

Еженедельные дайджесты с KPI

Завдяки такому дайджесту клієнт завжди буде в курсі, як йдуть справи з його проєктом, на якому етапі знаходяться роботи і яких результатів досягнуто.

Висновки

Особистий кабінет клієнта Inweb — це простий і корисний інструмент інформування замовника про хід робіт за його проєктом. Завдяки особистому профілю доступна наступна інформація:

  • актуальні статуси завдань в роботі;
  • досягнуті результати та проміжні KPI;
  • актуальна інформація за витратами та фінансовими вкладеннями;
  • коментарі фахівців і менеджерів, які беруть участь в просуванні проєкту;
  • документи та доступи на сайт, хостинг або допоміжні ресурси;
  • контактні дані фахівців, які беруть участь в роботах за проєктом.

Окремо варто зазначити, що використання Особистого кабінету клієнта дозволяє нам максимально автоматизувати процес звітності за проєктом, а також своєчасно інформувати всіх учасників робіт про можливі помилки або неточності.
Максимальна прозорість, автоматизація і контроль над усіма процесами — ось три основні принципи роботи Inweb, в досягненні яких провідну роль відіграє Особистий кабінет клієнта.

Владислав Наумов
Владислав Наумов
• Chief Product Officer (CPO)
Агенція digital-маркетингу Inweb
Займаюся SEO c 2011 року, починав зі створення та просування тематичного проєкту на медичну тематику. У 2012 році прийшов в Inweb на посаду Junior SEO Specialist, а за 3 роки став Head of SEO. На поточний момент є керівником партнером агенції. У сферу компетенції входить розробка стратегії розвитку департаменту SEO, автоматизація і спрощення бізнес-процесів, розробка інструментів для спрощення роботи SEO-фахівців, організація ефективної роботи та комунікації. Ми використовуємо ефективні інструменти інтернет-маркетингу для досягнення бізнес-цілей наших клієнтів. І віримо, що комплексний підхід допоможе розвинути малий та середній бізнес в Україні.
Більше цікавого