Як залучити 106 480 користувачів за допомогою Youtube: кейс leva.com.ua
Youtube – сервіс, за допомогою якого можна збільшити впізнаваність бренду, прибуток компанії, лояльність користувачів до бренду.Сьогодні ми розповімо про те, як інтернет-магазин дитячих іграшок Leva, який спеціалізується на Бейблейд і роботах-трансформерах, залучив користувачів за допомогою Youtube.
Під час того, як наша команда готувала технічні завдання щодо усунення помилок з точки зору оптимізації, поліпшення структури сайту, писала технічні завдання для контенту, а також працювала над посилальною масою, клієнт почав активно замовляти огляди продукції у відомих ютуберів у своїй ніші, що і призвело до відмінного результату.
У цьому матеріалі ми хочемо поділитися результатами, яких клієнт домігся самостійно і продемонструвати ефективність методу просування сайту.
Одною із важливих переваг було те, що у клієнта оригінальні Бейблейди з’являлися одними з перших і в перші тижні конкуренція була вкрай низькою.
Також такий спосіб поліпшення впізнаваності бренду і залучення клієнтів не вимагав великих фінансових витрат, оскільки всі огляди проводилися за бартером, тобто в обмін на ексклюзивні Бейблейди ютубери робили огляд, висловлюючи свою думку з приводу товару і рекомендували інтернет-магазин.
Приклади розміщення відео оглядів з рекомендаціями:
https://www.youtube.com/watch?v=-HgKiAMjUpc
https://www.youtube.com/watch?v=vh40vPgfUFg
https://www.youtube.com/watch?v=QISKWYiSy5Y
https://www.youtube.com/watch?v=bxq2OBa3lOA
Результати колаборації з ютуб блогерами
Результати виявилися вкрай дивовижними. З 1 березня по 1 червня тільки з ютуба на сайті було здійснено понад 64 753 сеансів і 351 транзакцій на суму понад 300 000 гривень.
На графіку видно, що кількість трафіку нерівномірна і це нормально, сплески були в день розміщення відео і доходили до 2950 користувачів за добу.
Також колаборація призвела до поліпшення впізнаваності бренду і це спричинило стрімке збільшення кількості брендових запитів, що призвело до кінцевої мети будь-якого інтернет-магазину – продажів.
Дані за останні 3 місяці з Search Console
Місяць | Квітень 2019 | Травень 2019 |
---|---|---|
Запити | Кліки | Кліки |
магазин льова | 3 879 | 3 660 |
leva.com.ua | 227 | 290 |
льова бейблейд | 248 | 316 |
льова бейблейд | 248 | 316 |
інтернет-магазин льова | 483 | 528 |
сайт льова | 206 | 162 |
магазин льова бейблейд | 211 | 289 |
льова com.ua | 255 | 240 |
Листопад 2018 | Грудень 2018 | |
Кліки | Кліки | |
магазин льова | 185 | 56 |
leva.com.ua | 19 | 29 |
льова бейблейд | 14 | 31 |
інтернет-магазин льова | 0 | 5 |
сайт льова | 0 | 0 |
магазин льовабейблейд | 0 | 0 |
льова com.ua | 0 | 0 |
Графік зміни брендових запитів:
Висновок
Колаборація з YouTube блогерами це гарний метод просування бренду, вигідний обом сторонам: інтернет-магазину шляхом потенційних клієнтів і популяризації бренду, блогеру за бартер, а також можливість розповісти про товар першим і зробити контент для своєї аудиторії. Цей метод відмінно спрацював і у випадку з інтернет-магазином іграшок Leva привів до вражаючих результатів. Таким чином, клієнт самостійним рішенням і на вигідних умовах підвищив впізнаваність бренду і збільшив лояльність клієнтів до свого товару.