Як залучити 106 480 користувачів за допомогою Youtube: кейс leva.com.ua

Як залучити 106 480 користувачів за допомогою Youtube: кейс leva.com.ua Youtube – сервіс, за допомогою якого можна збільшити впізнаваність бренду, прибуток компанії, лояльність користувачів до бренду.

Сьогодні ми розповімо про те, як інтернет-магазин дитячих іграшок Leva, який спеціалізується на Бейблейд і роботах-трансформерах, залучив користувачів за допомогою Youtube.

Під час того, як наша команда готувала технічні завдання щодо усунення помилок з точки зору оптимізації, поліпшення структури сайту, писала технічні завдання для контенту, а також працювала над посилальною масою, клієнт почав активно замовляти огляди продукції у відомих ютуберів у своїй ніші, що і призвело до відмінного результату.

Telegram Media Inweb

У цьому матеріалі ми хочемо поділитися результатами, яких клієнт домігся самостійно і продемонструвати ефективність методу просування сайту.

Одною із важливих переваг було те, що у клієнта оригінальні Бейблейди з’являлися одними з перших і в перші тижні конкуренція була вкрай низькою.

Також такий спосіб поліпшення впізнаваності бренду і залучення клієнтів не вимагав великих фінансових витрат, оскільки всі огляди проводилися за бартером, тобто в обмін на ексклюзивні Бейблейди ютубери робили огляд, висловлюючи свою думку з приводу товару і рекомендували інтернет-магазин.

Приклади розміщення відео оглядів з рекомендаціями:

https://www.youtube.com/watch?v=-HgKiAMjUpc
https://www.youtube.com/watch?v=vh40vPgfUFg
https://www.youtube.com/watch?v=QISKWYiSy5Y
https://www.youtube.com/watch?v=bxq2OBa3lOA

Результати колаборації з ютуб блогерами

Результати виявилися вкрай дивовижними. З 1 березня по 1 червня тільки з ютуба на сайті було здійснено понад 64 753 сеансів і 351 транзакцій на суму понад 300 000 гривень.

На графіку видно, що кількість трафіку нерівномірна і це нормально, сплески були в день розміщення відео і доходили до 2950 користувачів за добу.

Також колаборація призвела до поліпшення впізнаваності бренду і це спричинило стрімке збільшення кількості брендових запитів, що призвело до кінцевої мети будь-якого інтернет-магазину – продажів.

Дані за останні 3 місяці з Search Console

МісяцьКвітень 2019Травень 2019
ЗапитиКлікиКліки
магазин льова3 8793 660
leva.com.ua227290
льова бейблейд248316
льова бейблейд248316
інтернет-магазин льова483528
сайт льова206162
магазин льова бейблейд211289
льова com.ua255240
   
 Листопад 2018Грудень 2018
 КлікиКліки
магазин льова18556
leva.com.ua1929
льова бейблейд1431
інтернет-магазин льова05
сайт льова00
магазин льовабейблейд00
льова com.ua00

Графік зміни брендових запитів:

Висновок

Колаборація з YouTube блогерами це гарний метод просування бренду, вигідний обом сторонам: інтернет-магазину шляхом потенційних клієнтів і популяризації бренду, блогеру за бартер, а також можливість розповісти про товар першим і зробити контент для своєї аудиторії. Цей метод відмінно спрацював і у випадку з інтернет-магазином іграшок Leva привів до вражаючих результатів. Таким чином, клієнт самостійним рішенням і на вигідних умовах підвищив впізнаваність бренду і збільшив лояльність клієнтів до свого товару.

Станіслав Капов
Станіслав Капов
• SEO Specialist
Autodoc
Я з тих фахівців, які люблять свою професію та активний розвиток в області, яку обрали. Складнощі сприймаю як тимчасове випробування, а не проблему, бо завжди знаходжу рішення, а з випробуванням з'являється і виклик — стимул. Пропрацював в Inweb на позиції SEO понад 2 роки. Зачерпнув багато нового і цікавого для подальшого розвитку себе як фахівця в галузі пошукової оптимізації. Зараз продовжую працювати в тому ж напрямку, але вже в міжнародній компанії Autodoc.
Більше цікавого