Контекстна реклама інтернет-магазину товарів для дому: зростання кількості транзакцій на 1100%. Кейс РРС для сайту на Хорошоп
Послуга: контекстна реклама.Тематика: роздрібний інтернет-магазин товарів для дому.
Сайт: kayoom.com.ua.
Регіон просування: Україна.
Період просування: з 6 березня 2020 до сьогодні.
Опис проекту
Наш клієнт — інтернет-магазин з продажу різноманітних товарів для будинку, офіційний представник бренду Kayoom в Україні. Основні категорії товарів: декор, килими і пуфи. Працює на платформі Хорошоп. Орієнтований на роздрібного покупця, а також дрібний опт і дропшіппінг. Є офлайн-магазин в Одесі.
Яка ситуація була на старті
Клієнт до нас прийшов з новим сайтом, який почав роботу тільки в грудні 2019 року. Продажів з сайту і накопиченої статистики щодо переходів практично не було: контекстну рекламу до цього не запускали, а інші канали давали лише 4-6 замовлень на місяць.
Цілі, які клієнт поставив перед командою:
- збільшення кількості продажів;
- залучення нових клієнтів;
- зростання впізнавання бренду Kayoom.
Стратегія просування та труднощі першого місяця роботи
На підставі вихідної інформації від клієнта і агентського досвіду, ми прийняли рішення використовувати в просуванні через Google Рекламу три типи кампаній:
- в пошуку товарів за категоріями килими, пуфи, декор;
- по брендовим запитам;
- торгові кампанії в Google Shopping.
Ще до запуску виявилося, що в інтернет-магазині є складнощі з прийомом онлайн-оплат. Ми повідомили клієнта, що потрібно зайнятися підключенням можливості платити через сайт, щоб можна було запустити торгові кампанії.
Важливо: на сайти інтернет-магазинів без можливості оплатити товар онлайн запустити торгові кампанії не можна.
Торгові кампанії
Одразу після старту робіт ми попросили у клієнта доступ до сайту, щоб згенерувати фід, необхідний для запуску торгових кампаній. На цьому етапі виявилося, що сайт клієнта підключений до базового тарифу Хорошопа Basic, на якому не має можливості генерувати фіди для маркетплейса.
Клієнт швидко зреагував на наш запит та перейшов на наступний тариф Standart. Після підключення ми одразу згенерували фід і відправили його на модерацію, налаштували передачу параметрів для динамічного ремаркетингу. До моменту, коли фід пройшов модерацію, клієнту вдалося вирішити проблему з банком і підключити онлайн-оплату на сайті. Все було готово і ми запустили звичайні торгові кампанії, оскільки на акаунті не було конверсій.
Пошукові кампанії
З пошуковими кампаніями робота починалася за стандартною схемою: зібрали семантичне ядро, пропрацювали УТП в наших оголошеннях і запустили кампанії у пошуку.
Після старту реклами виявилося, що кампаніям на пошуку не вистачає виділеного рекламного бюджету, щоб охопити всю Україну. Тому ми вирішили обмежити географічний таргетинг і показувати рекламу тільки користувачам в Одесі, оскільки тут є роздрібний магазин. Після запуску кампаній, поспілкувавшись з клієнтом, ми дізналися, що дзвінки до запуску реклами надходили, в тому числі, з Києва, Київської і Львівської областей.
Прийняли командне рішення — додати в таргетинг і ці регіони. Правда, щоб через бюджет, довелося звузити і категорії — зосередилися на килимах (у цього товару вище середнього чек і великий асортимент в магазині клієнта).
Що нам дало розширення геотаргетингу? Побачили, що розподіл доходу по містах дійсно відрізняється від нашого припущення — показувати рекламу тільки одеситам. Товар інтернет-магазину активно купували користувачі з Києва, Київської, Львівської та Дніпропетровської областей.
10 днів без транзакцій і хвиля успіху
Протягом першого звітного періоду ми отримали чотири транзакції, первинну статистику, в тому числі та інформацію про переходи, що дозволило включити розумні торгові компанії.
Оскільки вартість товарів в різних категоріях відрізняється, кампанії ми також розділили на категорії: килими, пуфи та інше (декор, столи, дзеркала). Очікували непоганого результату, були готові до посереднього, а отримали 10 днів без транзакцій. Це змусило піти на зміни в рекламному акаунті:
- Вимкнути всі пошукові кампанії. Залишили тільки запити за брендом клієнта і килимами Arte Espina.
- Запустили динамічні пошукові оголошення по фіду на ремаркетинг, але не отримали належного ефекту, тому що було мало показів.
- Відключили стандартні торгові кампанії, за рахунок цього перерозподілили бюджет і збільшили частку на нові розумні торгові кампанії по всіх категоріях товарів.
Запуск розумних рекламних кампаній і відмова від реклами на пошуку спрацював — виріс трафік, конверсія і кількість транзакцій. Ми збільшили денний бюджет для торгових кампаній і розподілили його з урахуванням їх ефективності. У цей момент клієнт додав товари в нові категорії на сайт і деяким кампаніям довелося перевчитися. Але достатня кількість трафіку і транзакцій за брендовими запитами, не дала просісти за доходом.
Результати запуску контекстної реклами
Варто додати, що всі отримані результати — робота під час карантину. Коли всі навколо зменшували витрати на рекламу, наш клієнт ризикнув і отримав вражаючі результати.
- Зростання платного трафіку на сайті:
- Зростання доходу за рахунок збільшення числа транзакцій на 1100%:
- Зростання брендового трафіку і впізнаваності бренду клієнта в цілому:
Команда проекту
Відгук фахівця про роботу з клієнтом
Богдан Дудник, PPC PM
«Під час запуску реклами відчувалася зацікавленість і командна робота, як з боку Inweb, так і з боку інтернет-магазину Kayoom. Добре, коли клієнт готовий слухати і чути фахівців, йти на зустріч і оперативно впроваджувати рекомендації. Завдяки спільній скоординованій роботі, нам вдалося не просто запустити рекламу для нового сайту, а швидко адаптуватися до умов економічної кризи, викликаного пандемією, оптимізувати кампанії і принести дохід клієнту. Зупинятися на досягнутому ми не збираємося :)»
Відгук клієнта про роботу з командою Inweb
Ольга Гнатенко, засновник інтернет-магазину «Kayoom»
«Співпрацею з компанією Inweb задоволена повністю. Уважний і своєчасний супровід менеджера проекту: Богдан, буквально, на зв’язку 24/7. Особливо хочу відзначити щомісячні докладні звіти і аналітику, що відбувається на сайті і в рекламі, з рекомендаціями на наступний місяць. Молода, креативна команда, завжди все чітко і професійно. Бажаю розвитку і зростання!»
Висновки
- Важливо розрізняти розумні торгові кампанії від звичайних і вчасно підключати їх, щоб максимально ефективно витрачати рекламний бюджет.
- Не варто боятися відключати рекламу на пошуку на користь торгових кампаній, якщо бюджету не вистачає.
- Після оновлення структури картки товару, змін в структурі сайту і додавання нових категорій, обов’язково потрібно оновлювати фід для торгових кампаній.
- Навіть якщо ви впевнені в портреті своєї цільової аудиторії, рекомендуємо звіряти інформацію з результатами рекламних кампаній і статистикою. Іноді може виявитися, що картинка в вашій голові відрізняється від реальної.