Як знизити вартість конверсії у 6 разів за 4 місяці. Кейс РРС для логістичної компанії у США
Послуга: контекстна та таргетована рекламаТематика: незалежна диспетчерська служба повного циклу
Сайт: Fleet.care
Регіон просування: США
Період просування: з 06.12.2021 по теперішній час
Цей кейс буде корисним усім, хто займається логістикою, продає послуги на широку аудиторію. Ми розповімо про те, як підібрати потрібні інструменти для просування в непростій ніші та досягти якісних, релевантних заявок при значному зниженні вартості конверсії.
Покажемо результати відразу, ми аналізували конверсії та трафік:
Особливості бізнесу клієнта
У США великі автотранспортні компанії мають перевагу перед дрібними перевізниками за рахунок величезних ресурсів персоналу, технологій та інвестицій. Наш клієнт вирішив створити компанію, яка здатна надавати доступні диспетчерські послуги. Fleet.care надає повний спектр послуг з пошуку оптимальної ставки фрахту, підтримки, оформлення документів та послуг бек-офісу, безпеки та бухгалтерського обліку власникам операторам та невеликим транспортним компаніям. Fleet.care створив власну систему обліку з безкоштовним доступом для клієнта.
Компанія на ринку 6 років, у штаті 40+ спеціалістів, 3 офіси у США та Європі.
300+ вантажівок обслуговуються щодня, понад 400 задоволених клієнтів, які рекомендують компанію.
Завдання клієнта
Раніше клієнт працював з іншими підрядниками, які надавали послуги таргетованої реклами, SMM. Клієнт почав шукати нового підрядника, тому що з колишнім були низькі результати та високі витрати за бюджетами. Зіткнулися з тим, що багато заявок та лідів були нецільовими. Клієнт попросив створювати нові облікові записи для просування. Сайт у роботу клієнт запустив за два тижні до звернення до Inweb та поставив перед нами такі завдання:
- Збільшення кількості цільових заявок, робота на якість лідів, зниження вартості конверсії з 30-45$ на момент початку співпраці. Про конкретні KPI не домовлялися, вирішили спиратися на динаміку зниження конверсії у процесі та зростання якості лідів. Позитивна динаміка є, отже, продовжуємо роботу.
- Прозора звітність. Клієнтові було важливо розуміти, на що він витрачає рекламний бюджет, він хотів вибудувати ефективну комунікацію з нашою командою.
- Повна залученість до його проекту. Клієнт хотів, щоб із ним працювали так само, як і він із замовниками своїх послуг — повний сервіс та комфорт.
Стратегія просування / Слабкі та сильні сторони проекту
Перед початком робіт ми проаналізували конкурентів клієнта, його цільову аудиторію та виділили сильні та слабкі місця проекту, щоб швидше знайти точки зростання та досягти результату. Подивіться, що нам вдалося:
План дій розробили такий:
- Зібрати та опрацювати семантичне ядро англійською мовою, в такій, досить непростій ніші, як вантажоперевезення.
- Створити та запустити такі види кампаній: пошук, динамічний пошук,discovery.
- Зібрати та опрацювати у Facebook базу клієнтів нашого замовника. Створити на її основі списки аудиторій look-alike (схожі на базу). Проаналізувати роботу, оптимізувати.
- Створити кампанії з детальним націленням на аудиторію за інтересами. Подивитися, як працює, проаналізувати.
- Запустити кампанію на лідогенерацію з формою та уточнювальними питаннями.
Просування в Google
Google Ads. Клієнт попросив створити нові облікові записи Google Ads та Facebook Ads. Ми зайнялися підготовкою семантики, кластеризацією ключових слів щодо кампаній та груп оголошень, прописали заголовки та описи для оголошень за основною послугою Dispatch.
Запустили пошукову кампанію з подальшим підключенням інших інструментів, дивилися на результати та виключали нерентабельні регіони. Запустили рекламу на сім штатів. Через тиждень побачили, що на Нью-Йорк та Пенсільванію давати рекламу не так рентабельно. Конверсії були дорогі. Виділили ці два штати в окрему кампанію зі зниженою ставкою. Через деякий час зрозуміли, що така стратегія також невигідна і виключили ці два штати з показу реклами.
Паралельно зі звичайною пошуковою, запустили DSA (Динамічні пошукові оголошення). DSA добре показує, приносить недорогі, але якісні конверсії.
Запустиликампанії Discovery (на особливу аудиторію) — за найконверсійнішими ключовими словами. На даний момент кампанія також працює, постійно оптимізуємо її, вона дає хороші результати.
Стратегія просування у соціальних мережах
Для Facebook підібрали такі аудиторії:
Широка аудиторія без поділу за статтю та віком, від 25-50 років, тип кампаній — лідогенерація. Підготували креативи:
Націлення а аудиторію. Давали рекламу на такі групи людей:
- власники бізнесу;
- робота в індустрії «Транспортування та переміщення»;
- інтерес до «Диспетчера»;
- вантажоперевезення.
Ремаркетинг
Наздоганяли рекламою людей, які були на сайті, але не залишили заявку або переглянули сторінку контактів і не зателефонували/не заповнили форму.
База клієнта для створення схожої аудиторії (LAL)
За підсумками найкраще відпрацьовувала створена аудиторія «схожі на базу клієнта» LAL 1%
Великий відсоток якісних лідів отримувала саме ця група оголошень.
Тестували різну відсотковість схожих користувачів — 3-4% зовсім не відпрацьовували, їх відключили.
Тестували такий тип кампаній як «Конверсії» на сайті та «Повідомлення» в директ на базу схожих клієнтів, найкраще відпрацьовує лідогенерація.
Результати просування
За 4 місяці ми досягли зростання трафіку на сайт до 1721 з Google ADS і 175 з FB.
До початку робіт із клієнтом рівень трафіку був низьким, зафіксовано 878 користувачів за період з 1 липня по 5 грудня.
Наша команда не могла використовувати дані аналітики, налаштовані раніше. А все тому, що не були налаштовані цілі та статистика вийшла некоректною. Наразі нам вдалося збільшити кількість трафіку до 2836 користувачів у період з 4 грудня до 23 березня.
Зростання конверсій iз сайту склало від 0 до 175.
Усі результати помістили до таблиці:
Результати досягнуто за рахунок :
- правильний вибір інструментів рекламних кампаній Google ads та FB.
- Регулярний моніторинг та аналіз ефективності кампаній.
- Пошук цільових аудиторій для рекламних кампаній.
Коментар спеціаліста
«Наша співпраця вийшла плідною, ми застосовуємо чіткий системний підхід у роботі. Клієнт задоволений навіть тим, що ми не даємо йому забути про якесь завдання, він упевнений, що ми завжди нагадаємо, якщо потрібно, кілька разів, тому є зростання проекту. Якщо є ефективна комунікація та розуміння, то результат роботи буде відмінним.
Щоб продуктивно працювати, ми підключили до обробки та чищення запитів нейтива (англомовного спеціаліста), який зміг чітко сегментувати пошукові запити. Проробили спеціальні списки аудиторій для кампаній Discovery. Вибудували процес так, що всім комфортно.»
Відгук клієнта
«Можу сміливо рекомендувати агентство Inweb. Задоволені співпрацею та форматом роботи.
Із самого початку я хотів підвищити кількість людей, які звертаються до мене у справі, тих, кому дійсно потрібні мої послуги. У результаті це завдання виконується.
За весь період роботи вдалося розширити базу клієнтів та підвищити активність.
Окремо дякую команді за залучення до проекту, радий співпрацювати з агентством з України!»
За майже 4 місяці роботи досягли зростання трафіку втричі та конверсій із сайту з нуля до 175. Змогли знизити вартість заявки із сайту у 6 разів. А також значно підняти якість заявок. Відсіяти випадкових та неплатоспроможних людей. Клієнт задоволений — задоволені ми. Готові попрацювати і над вашим проектом.