Кейс по контекстній рекламі інтернет-магазину подарунків: збільшили ROMI на 500% за 4 місяці

Кейс по контекстній рекламі інтернет-магазину подарунків: збільшили ROMI на 500% за 4 місяці Послуга: контекстна реклама.
Тематика: роздрібний інтернет-магазину сувенірів і подарунків.
Сайт : kitdarue.com .
Регіон просування: Україна.
Період просування: з листопада 2020 року до сьогодні

Конкурентна ніша, невеликий бюджет, а продажів з онлайну хочеться більше. Знайомо? Ми в Inweb любимо виклики і вміємо підбирати інструменти для сайтів клієнтів, які принесуть результати бізнесу. У кейсі розповідаємо як за 4 місяці за допомогою стандартних інструментів Google Ads ми збільшили кількість транзакцій на 690%, а ROMI — на 500%.

Про клієнта

« КІТ.ДАРУЄ » — інтернет-магазин подарунків для собе та близьких. На ринку з 2018 року, є офлайн-точка в Києві. Має виражену сезонність з осені до весни. Магазин орієнтований на роздрібного покупця, пріоритетний товар — стильні і якісні шкарпетки. Сайт працює на CMS платформі Opencart.

З моменту запуску інтернет-магазину клієнт пробував налаштовувати контекстну рекламу самостійно: начебто щось виходило, але результати були далекі від бажаних. Покупець не впадав у відчай і шукав таких підрядників, які зможуть поліпшити бізнес-показники. За рекомендацією потрапив в inweb.ua .

Про цілі контекстної реклами

  1. Збільшити кількість онлайн-замовлень з Google до 20+ за день в активний сезон (на момент звернення було 3-5 конверсій на добу).
  2. Окупність витрат на контекстну рекламу з урахуванням середньої прибутковості на рівні 50%.
  3. Підвищити якість платного трафіку — знизити показник відмов за рахунок залучення максимально цільової аудиторії (до звернення в Inweb середній показник відмов був близько 60%).

Про стратегію

Крок 1: проаналізували ринок, виділили УТП

Перед запуском реклами, команда проекту ретельно вивчає бізнес, нішу і сайт клієнта. Такий аналіз допомагає виявити переваги клієнта перед конкурентами, на яких можна і потрібно робити акценти в рекламних оголошеннях та креативі.

У інтернет-магазину « КІТ.ДАРУЄ » ми виділили такі УТП:

  • українське виробництво за західними стандартами;
  • безкоштовна доставка замовлень від 700 грн;
  • можливість придбання КітБоксів — подарункових упаковок з будь-яким вмістом, який ви самостійно можете вибрати на сайті:
     вибір упаковки для подарунків інтернет-магазину «КІТ.ДАРУЄ»

  • магазин — агрегатор шкарпеток різних брендів. Якщо цікавить якийсь конкретний бренд, він є у КІТ.ДАРУЄ і вам не доведеться зайвий раз платити за доставку з іншого магазину.

Крок 2: проаналізували статистику, підібрали інструменти контекстної реклами

Цифри в рекламному кабінеті Ads від працюючих на той момент рекламних кампаній показали, що велика частина конверсій припадала на російськомовну аудиторію. У той час як самі конверсійні групи оголошень розміщувалися тільки українською мовою. Ми винесли цей пункт в стратегію, звернули увагу клієнта і прийняли спільне рішення про чітку і зрозумілу двомовність і на сайті, і в рекламному кабінеті.

Невисокий середній чек — 200 грн — ставив нас в « рамки », які, як правило, не радують РРС-фахівців: невеликий розмір чека відсікає можливості тестування гіпотез, креативів і стратегій; тут потрібно вміти працювати одразу з тим, що є & mdash; знаходити дешеві і гарантовано конверсійні варіанти реклами.

З огляду на описане вище, ми вирішили зробити ставку на три найпередбачуваніші інструменти Google:

  1. проста пошукова кампанія бренду магазину;
  2. проста пошукова кампанія на двох мовах (українська та російська) за брендами виробників;
  3. розумні кампанії Google Shopping на двох мовах (українська та російська) без обмежень по Target ROAS (окупність витрат на рекламу).

Про виконані роботи

  • Підключили можливість збору відгуків за Google Merchant Center.

    Підключили можливість відправки відгуків користувачами після покупки на сайті через програму Google Merchant Center.

    Якщо в вашого бізнесу ще НЕ підключена програма “Відгуки клієнтів”, ми рекомендуємо зробити це. Більш докладно про цю програму можна прочитати на офіційному сайті Google довідки . Чим хороша ця програма для пошукової видачі? Рекламне оголошення буде виділятися, а користувачі почнуть довіряти, адже в вас є відгуки від реальних покупців і рейтинг — зірочки в оголошенні. Для інтернет-магазину «КІТ.ДАРУЕ» відгуків вже досить, щоб зірки стали підтягуватися в рекламу, ось як це виглядає у видачі

    Зірки з розділі відгуків Google Merchant Center» підтягуються в рекламу і їх видно у видачі

  • Провели кілька невитратних тестів рекламних гіпотез </ h3>

  • Як тестували сезонні свята

    Новий Рік, День Св.Миколая, Різдво й інше. Ну хто не шукає подарунки на ці свята. Ми вирішили протестувати семантику з максимально тематичними ключами — « новорічні шкарпетки », « святкові шкарпетки », « шкарпетки до Дня Миколая » з невеликим бюджетом в 100 грн / день. Результати таких кампаній стали нижчими за очікувані — вартість конверсії висока, семантика отримала статус « мало запитів », трафіку майже 0.

    Як тестували пошук за брендами конкурентів

    Запустили рекламу по брендах конкурентів (нагадаємо, що в інтернет-магазині клієнта представлені всі бренди-виробники шкарпеток). В результаті за тиждень реклами: конверсій — 0; показник відмов — 96%. Стало зрозуміло, що цільова аудиторія шукає конкретний сайт і потрапляючи на інший — просто йде.

    Як тестували тематичні шкарпетки

    Перший місяць робіт показав швидко зростаючий тренд на конкретні тематичні шкарпетки, наприклад « шкарпетки Harry Potter », « набір шкарпеток « Агітаційний набір депутата », « шкарпетки Сіль & raquo; та інші. Ми вирішили протестувати просту пошукову кампанію з максимально релевантної видачею, провідною на сторінку товару:

     Семантичне ядро, ​​сформоване через Google Ads Editor на основі назви конкретної пари шкарпеток інтернет-магазину «КІТ.ДАРУЄ»

    1. запустили рекламну кампанію.

    За нашим планом користувач, який шукав « шкарпетки з качечкою », в 90% випадків мав побачити на першому місці ті самі шкарпетки від « КІТ.ДАРУЄ » і потрапити на сторінку конкретно цього товару. Так і сталося: статистика першого тижня реклами показала максимальну релевантність ключа до цільової сторінки, проте користувачі все одно йшли — показник відмов залишався високим. Ми також побачили дорогу ціну конверсії — вона перевищувала цільовий CPL на 200%. Ці два показники стали основою для прийняття рішення про зупинення тесту і виведення, що такі « заморочені » структури працюють не завжди.

    Про результати

    Зростання платного трафіку на сайт клієнта


    Зростання платного трафіку на сайт інтернет-магазину «КІТ.ДАРУЄ»

    Зростання транзакцій з платного трафіку


    Зростання якості платного трафіку і зниження показника відмов інтернет-магазину «КІТ.ДАРУЄ»Зростання якості платного трафіку — зниження показника відмов

    Зростання транзакцій з платного трафіку інтернет-магазину «КІТ.ДАРУЄ»

    Зростання ROMI за період співпраці склав 162,01%, а дохід від контекстної реклами збільшився на 612,8%.


     Зростання ROMI інтернет-магазину «КІТ.ДАРУЄ» за період співпраці склав 162,01%, а дохід від контекстної реклами збільшився на 612,8 %

    Команда проекту

     

    Відгук клієнта про роботу з Inweb

    Команда агентства показала позитивний результат вже з першого місяця роботи, істотно покращилися якість і обсяг трафіку з Google. Стабільно виходить хороший результат за ROMI і я повністю задоволений фінансовими показниками. Сьогодні реклама, що налаштовується Inweb стала основним джерелом наших продажів.

    Мірошниченко Михайло, директор інтернет-магазину « КІТ.ДАРУЄ » </ em>

    Відгук менеджера проекту про роботу з клієнтом

    Застава відмінного результату від контекстної реклами — залученість клієнта в роботу над проектом і зацікавленість. З Михайлом запускати рекламу в задоволення — оперативно впроваджує ТЗ, швидко реагує на наші ініціативи, справедливо оцінює результати. Ми не зупиняємося на досягнутому, попереду ще багато роботи й успіхів!

    Ковтонюк Діана, менеджер проекту « КІТ.ДАРУЄ » </ em>

    Висновок

    Якщо у проекту невисокий середній чек, а результатів від реклами хочеться вище, не завжди варто «винаходити велосипед» — досить просто добре працювати з тим, що вже є. У нашому випадку відмінно проявили себе стандартні розумні кампанії Google з щоденним моніторингом, оптимізацією на рівні груп товарів і поступовим акуратним масштабуванням бюджету.

    Рекомендуємо також звернути увагу не тільки «на альфа-товари», які гугл виділяє самостійно, але і створювати окремі кампанії під товари без показів. Така стратегія дозволяє вичавити максимальний ефект від PPC-реклами.

    Ну і ніколи не зупиняйтеся — розвивайте асортимент, шукайте нові УТП, експериментуйте з лінійкою товарів. Так ви стаєте ще цікавішими на тлі конкурентів і привабливішими для покупців.

    Іван Іванцов
    Іван Іванцов
    • PPC Team Lead
    Агенція digital-маркетингу Inweb
    Давно хотів спробувати себе у контекстній та таргетованій рекламі. Шукав компанію із чіткою структурою та реальною цінністю для клієнта, де «все по-чесному», а за результат несуть відповідальність. Так у моєму житті з'явився Inweb. Щасливий, що моя робота може приносити користь. У моїй професійній скарбничці PPC Team Lead — досвід у закупівлі та конвертації онлайн-трафіку понад 5 років. Працював у тизерній рекламній мережі, знаю, що таке СРА мережі та арбітраж трафіку. Також працював з міжнародним VoIP трафіком (CLI та NCLI роумінг, ATX трафік).
    Більше цікавого