Як вибрати підрядника з контекстної реклами?

Як вибрати підрядника з контекстної реклами? Ми знаємо про підводні камені, які заважають під час вибору підрядника з контекстної реклами. Будемо раді, якщо дізнаєтеся про них і ви. Знання економлять багато часу і сил.

У статті наводимо приклади курйозних комерційних пропозицій і очікувань клієнта. І ділимося рекомендаціями для комфортної взаємодії клієнта з агентством.

Двадцять чотири години: багато чи мало

Google говорить: «Хлопці, ви можете за двадцять чотири години запустити рекламні кампанії та вони будуть працювати». Запустити контекст за двадцять чотири години або три доби можливо. Тільки з поправкою на сферу бізнесу. Якщо взяти великогабаритні перевезення, де транспортують яхти або величезні контейнери — запустите за добу, бо ніша вузька і мало ключових слів. Під час запуску бюро перекладів на п’ятдесят мов — трьох днів не вистачить.

Рекомендація 1: вивчіть портфель клієнтів агентства. Ви не єдиний улюблений клієнт. Як би боляче це не звучало. Коли агентство обіцяє вам запустити за двадцять чотири години або три доби контекстну рекламу, швидше за все, вас обманюють. Агенція занурюється в роботу не тотально: однією рукою виконує ваші завдання, а другою рукою — завдання інших клієнтів. Власники бізнесу розуміють, не можна взяти всіх одночасно і зробити всім добре.

Пакети послуг за ключовими словами: а скільки ключів мені зробите ви?

Ключі = ключові слова — слова і фрази, що описують товари або послуги.

Існують пропозиції з покупкою пакетів ключових слів: налаштування рекламної кампанії, де збирають 500, 1000 і 1500 ключів за встановлену суму. Складно зрозуміти, як це працює. Оцінюючи проєкт, важко вгадати зі старту, скільки буде ключів. Фахівець очікує одне, але потім кампанія розширюється, або навпаки — звужується. Наділі не важливо, яка кількість ключів. Важливо, щоб ви охопили потенційних клієнтів. І врахували мінус-слова.

Рекомендація 2: йдіть від малого до більшого. Кількість ключів залежить від кількості послуг, товарів, які ви пропонуєте, і попиту. Немає точної відповіді, скільки ключів необхідно вашій рекламній кампанії. На початку шляху ви не бачите загальної картини й те, як працює реклама. З досвідом роботи в конкретній ніші ви можете припускати  приблизну кількість ключових слів. Але ось так одразу — не беріться.

Заздалегідь хочу прогнозів

Прогнози без статистики, аналітики та досвіду роботи в ніші неможливі. Для прогнозу необхідний аналіз ринку. Коректно робити прогнози за шкалою «від …», «до …». Але гарантувати точний результат не можна. Тому що це прогноз. Завтра зайде новий конкурент, або конкуренти вирішать підняти ціни, або ця ніша нікому не стане потрібна. Гарантії в інтернет-маркетингу – обман.
Чому? По-перше, немає інструментів точних розрахунків. По-друге, бувають нові ніші для агентства. По-третє, з’являються нові правила, як GDPR, і налагоджені процеси змінюються.

Рекомендація 3: щоб розуміти, якого максимуму ви досягнете і що для цього потрібно, запустіть кампанію хоча б на тиждень. На основі даних робіть прогнози.

Ми йдемо до вас, у вас клік дешевше

CPC (cost per click) — це ціна за клік, сума, яку рекламодавець платить контекстній системі за клік на оголошення, зроблений користувачем.
У всіх агентств один і той же інструмент. Вам можуть пообіцяти восьме місце в пошуковій видачі, або перше, але з дорогим кліком. Але визначати ціну кліка може тільки Google шляхом аукціону між рекламодавцями. Ціна кліка в кожен конкретний момент часу різна. Залежить не від агентства, а від – налаштування рекламних кампаній.

Рекомендація 4: обсяг трафіку обговорюйте на старті роботи. Хочете бути в топі, готуйте великі бюджети.

Зробіть мені, як у Rozetka

Агентства роблять круті нішеві рекламні кампанії. Це не означає, що успіх повториться. Багато змінних залучено у процесі. В одному випадку власник бізнесу двадцять чотири години на добу покращує свій продукт, у нього кращі ціни й крута команда. В іншому випадку — прийде людина з цієї ж ніші та все буде вже по-іншому. В контексті — то, що вийшло у сусіда, не означає, що точно так само буде у вас.

Рекомендація 5: якщо фахівець каже, що він в цій ніші «собаку з’їв», це не означає, що у схожого бізнесу буде схожий результат. Він буде іншим: вище або нижче. Ви не знаєте, скільки власник бізнесу зробив роботи зі свого боку. Навіть за однакових налаштованих компаній результат продажів буде різний.

Обираючи підрядника, дивіться на експертизу і правильно будуйте свої очікування. Спеціаліст відповідає за експертну настройку рекламного кабінету, а кількість продажів — це наступний етап. Це ваше завдання.

Не знаю, чого хочу

Клієнти без очікувань — проблема ринку. Люди приходять, не знають чого хочуть. Не ставте перед собою мету — написати чіткі завдання підряднику на першій зустрічі. Викладіть простою мовою, що очікуєте. Розкрийте трохи більше про себе.

Рекомендація 6: допоможи фахівцям зробити якісно їх роботу:

  • розберися у своєму бізнесі;
  • вивчи конкурентів і їх канали просування;
  • знай, хто твої споживачі.

Прив’язка до ROMI: за що зачепитися

ROMI (Return on marketing investment) — повернення на маркетингові інвестиції, або коефіцієнт рентабельності інвестиційних витрат.
«Ось у вас буде таааакий трафік, вооооот з таким ROMI». А якщо ROMI буде більше, то ви нам доплатите =)

Система працювала б чудово, якби не її недоліки. Наприклад, бос поїхав у відпустку і менеджери розслабилися. Продажу немає. Риторичне питання «Як агентство по контексту вплине на ROMI?»
Якщо співробітники агентства мають доступ до внутрішньої кухні бізнесу: перевіряють менеджерів, дивляться, що з логістикою, як там влаштовано все — бізнесу значно пощастило. Якщо фахівець хороший тільки в контексті, навряд чи він зможе впливати на ROMI.

Агентство може працювати по різних KPI. Це їх відповідальність. Або просто спроба зрубати грошей. Якщо у них вийде — отримають великий чек. Тому що робота по CPA, ROMI або іншим KPI це складніше стандартної роботи з погодинки.

Рекомендація 7: звертайте увагу на результати, які вам обіцяють. Міркуйте над картиною світу фахівця і його реальних навичках роботи в вашому бізнесі.

Якість VS Кількість

«Ми налаштуємо пошук Google, таргетовану рекламу в Фейсбуці, в Інстаграмі, Linkedin».

Рекомендація 8: ніколи не займайтеся таким. Особливо, якщо у вас немає досвіду і статистики, даних по інструментах. Фінал — зливання бюджету. Почніть з одного інструмента. Те, що конвертує і дасть вам трафік. Наступний крок — розширюйте канали просування зі знанням, що продається і хто купує.

Висновки: ключові моменти

  1. Дивіться, скільки запитань поставили вам перед тим, як вислати комерційну пропозицію. Якщо ви відправили заявку і через 2 години отримали комерційну пропозицію — рішення для вашого завдання збігається із сотнею інших клієнтів. Про вас нічого не дізналися. А це важливо: зрозуміти завдання клієнта і працювати з ним.
  2. Приймайте рішення на рівні логіки. Те, що логічно не сперечається з тим, що правильно. Читаючи комерційну пропозицію, відразу зрозумієте це правда чи неправда.
  3. Слухайте себе. Ви побачите, коли вам намагаються «впарити», або допомогти.

Замовити аудит вашого акаунта AdWords або контекстну рекламу ви можете у Юлі, менеджера з підбору рішень. Після брифу вона познайомить вас з нашою PPC Team.

ppc team

Марія Костенко
Марія Костенко
• Digital Marketing Specialist
Фрилансер
Я не працеголік, а просто люблю свою роботу. Люблю настільки, що коли у мене поганий настрій, я йду працювати та життя налагоджується. У Inweb я прийшла в жовтні 2017 року на посаду головного редактора. Займалася просуванням блогу, писала і редагувала статті. Чим із задоволенням займаюся і зараз, але тепер на фрилансі. Беру в роботу цікаві проєкти на різну тематику, що допомагає розширювати кругозір, цікаво проводити час і бути в курсі про все на світі. Планую продовжувати рости в цьому.
Більше цікавого