Instagram додали функцію «секретної історії», яку можна переглянути у приватних повідомленнях

Instagram додали функцію «секретної історії», яку можна переглянути у приватних повідомленнях В Instagram зʼявилася нова функція Reveal, яка дозволяє публікувати секретні історії, котрі можна проглянути через приватні повідомлення.

Instagram представили низку нових функцій, спрямованих на посилення взаємодії з користувачами у форматі Stories. Серед них виділяється Reveal, яка дозволяє публікувати приховані історії, до яких підписники можуть отримати доступ, лише надіславши повідомлення автору публікації.

Щоб скористатися функцією Reveal, необхідно вибрати її в меню стікерів під час створення історії. Після цього пропонується дати підказку про те, про що йдеться в їхній прихованій історії. Історія залишається прихованою доти, доки підписник не надішле повідомлення автору, що сприяє інтерактивності та залученню.

Функція буде корисною як для інфлюенсерів, так і для брендів, оскільки підвищить рівень залученості без необхідності керувати потоком повідомлень, оскільки Instagram спростив процес автоматичного розкриття прихованого контенту.

Instagram також запустив наліпку Add Yours Music, заохочуючи виражати свій настрій за допомогою музики та запрошувати підписників робити те саме. Ця функція базується на наявній наліпці «Твоя черга», яка дозволяє відповідати на історії на основі підказок або тем.

Instagram додали функцію «секретної історії», яку можна переглянути у приватних повідомленнях

Крім того, зʼявилася нова функція Frames перетворює фотографії на полароїди, які можна відкрити, потрясши телефоном або натиснувши на кнопку. Вона підходить для ретро-постів, автоматично додає до фото позначку часу і дату, з можливістю додати персоналізований підпис.

Instagram додали функцію «секретної історії», яку можна переглянути у приватних повідомленнях

Cutouts — це ще одне нове доповнення, яке дозволяє користувачам створювати власні стікери з будь-якого відео чи фото з їхньої камери, подібно до інструменту Apple для вирізання зображень. Це дозволяє створювати ще персоналізовані та креативні історії як в Stories, так і в Reels.

Ці нововведення з’явилися разом із коригуванням алгоритму рекомендацій контенту в Instagram, який тепер надає перевагу оригінальному контенту від невеликих авторів, а не репостам.

Джерело: TechCrunch

Про автора

Софія Старк
Софія Старк
, Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого