Ілон Маск пояснив, чому послав рекламодавців минулого року

Ілон Маск пояснив, чому послав рекламодавців минулого року

На фестивалі реклами «Каннські леви» у Франції Ілон Маск роз’яснив свій торішній коментар, в якому він послав рекламодавців «до біса», коли вони відкликали рекламу з X (Twitter).

У Каннах Маск пояснив, що його зауваження стосувалося захисту свободи слова на платформі.

«Це не стосувалося рекламодавців в цілому. Це було стосовно свободи слова. Я вважаю, що важливо мати глобальну платформу свободи слова, де люди з широким спектром думок можуть висловлювати свої погляди. Були рекламодавці, які наполягали на цензурі.

Якщо нам доведеться робити вибір між цензурою і втратою грошей, ми виберемо свободу слова і втрату грошей», — заявив Ілон Маск.

Маск підкреслив, що X повинен пропускати контент, якщо він не загрожує людям і не розкриває приватну інформацію. Правила та умови платформи дозволяють розміщувати насильницький контент, а також контент для дорослих, якщо він належним чином маркований.

Ця політика призвела до того, що деякі компанії Apple, Sony, General Motors і Disney, тимчасово припинили розміщення своєї реклами на X (Twitter).

Маск повторив, що прихильність X до свободи слова «важливіша за доходи від реклами», підкресливши, що пріоритетом платформи є збереження простору для різноманітних думок.

Джерело: Teslarati

Про автора

Софія Старк
Софія Старк
, Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого