Як українські бренди вітають з Гелловіном у 2024 році: підбірка оригінальних кейсів
Наймістичніше свято осені вже минає, а креативні комунікаційні кампанії від українських брендів і надалі привертають увагу та приємно вражають. Маркетологи активно використовують атмосферу Гелловіну для того, щоб виділитися на тлі конкурентів та ефективніше взаємодіяти з аудиторією.
Ділимось з читачами Медіа Inweb найцікавішими прикладами комунікації до свята Гелловіну.
Знайти костюм до Гелловіну з Новою Поштою
Нова пошта цьогоріч продемонструвала ідею костюма до свята Гелловіну, запропонувавши знайти більше нарядів на сайті NP Shopping. Крім того, бренд подарував знижку 25% на доставку за спеціальним промокодом.
Колаборація брендів з Rozmova.me
Платформа підтримки ментального здоров’я створила колаборацію з низкою популярних українських брендів — «Сільпо», Uklon, «Укрпошта», «Видавництво Старого Лева», «Аврора», Spravdi, Projector. Разом вони збірку головних страхів брендів України.
Страви до святкового столу з ROZETKA
Український маркетплейс ROZETKA вирішив додати кулінарного настрою, поділившись з аудиторією рецептами. Серед тематичних закусок — «милі гарбузики» та «страхітливі мумії», які зможуть стати яскравими прикрасами до гелловінського столу.
Потойбічні знижки від «Сільпо»
Українська торгівельна мережа супермаркетів «Сільпо» підготувала «казанець» з гелловінськими знижками — вони триватимуть до 6 листопада.
Звільнити життя від страхів з таксі Bolt
Компанія Bolt, яка надає послуги таксі, запустила тематичне містичне відео, щоб допомогти своїм клієнтам позбутися «страхів» індикатора Check Engine. В такий креативний спосіб бренд пропонує скористатись їхнім сервісом таксі, щоб насолоджуватись поїздками без зайвих турбот.
Гелловінські привиди від АЗК WOG
АЗК WOG представив аудиторії привидів, які нагадали про страхи водіїв перед індикатором Check Engine, пропонуючи клієнтам купувати якісне пальне. Також, бренд організував тематичну гру, з якою можна виграти приз у застосунку WOG PRIDE.
Народний Гелловін від «Сільпо»
Черговий спосіб комунікації від «Сільпо» — у креативному ролику вони згадали про головних героїв українського фольклору. Працівники супермаркету обрали для себе костюми мольфара, відьми та водяника. У такий цікавий спосіб бренд зумів надати західному святу українського національного колориту.
Огляд гелловінських костюмів від ROZETKA
До цьогорічного свята Гелловіну ROZETKA також підготувала модний огляд тематичних костюмів, які можна там придбати. Кріейтор оцінює костюми за 10-бальною шкалою та закликає аудиторію ділитись своєю думкою.
Страхи ювелірних прикрас MINIMAL
Ювелірний бренд MINIMAL підготував нестандартну добірку до Гелловіну 2024 — у дописі вони з гумором розповіли про жахи деяких прикрас. У кожній історії жінки могли впізнати себе — момент, коли забули каблучку у басейні або не знімали її, коли готували їжу.
Костюми карток mono до свята Гелловіну
Власник українського необанку monobank, Олег Гороховський, поділився новим образом карток mono до свята. Нові образи карток додають атмосферності та демонструють гумор і креативність бренду, залучаючи клієнтів до святкування разом з mono.
Сподіваємось, креативні ідеї комунікації від українських брендів надихнуть вас на створення власних оригінальних ідей та активностей.