Google впроваджує нові ШІ-інструменти в Merchant Center

Google представила серію оновлень для Merchant Center. Нові функції покращують сприйняття дпних, автоматизують процеси та полегшують управління торговими кампаніями.
Нові функції:
- Інсайти щодо трендів покупок у реальному часі.
- ШІ-інструмент для аналізу ефективності товарів.
- Автоматична синхронізація наявності товарів у магазинах.
- Нові цілі для рекламних кампаній.
Інсайти допоможуть продавцям відстежувати актуальні тренди покупок у Google Merchant Center. З цими даними можна адаптувати асортимент товарів та описи, враховуючи популярні запити покупців.


ШІ для аналізу продуктивності товарів надасть звіти про продуктивність товарів та дозволить створювати індивідуальні звіти на основі конкретних запитів. Завдяки цьому маркетологи й продавці зможуть оцінювати ефективність товарів, керувати запасами й покращувати кампанії.

Автоматична синхронізація наявності товарів у магазинах автоматизує процес управління локальними оголошеннями, синхронізуючи дані про наявність товарів у магазинах з сайтами. Це зменшує ризик помилок, коли товар відсутній у магазині, але все ще показується у рекламі та витрачає бюджет.

Також Google Ads тепер дозволяє налаштовувати кампанії з урахуванням цілей залучення нових клієнтів та максимізації прибутковості. Ця функція допомагає залучити нову аудиторію або зосередитися на збільшенні прибутку, вибираючи відповідні метрики для оптимізації кампаній.
Джерело: Search Engine Land