День закоханих у маркетингу: тематичні новинки, колаборації та активності брендів

Бренди використовують День закоханих як привід для креативних комунікацій: випускають святкові колекції, створюють лімітовані серії продукції та організовують інтерактивні активності. У цей період вони залучають аудиторію через персоналізовані пропозиції, оригінальні ідеї подарунків і тематичні конкурси.
Ми зібрали для читачів Медіа Inweb маркетингові рішення від брендів, які пропонують не лише товари, а й дарують емоції.
Тематичні новинки
Прикраси від GUNIA
Колекція «Ключик від серденька» від GUNIA натхненна елементами українського декоративного мистецтва. Дизайн прикрас відображає традиційні мотиви різьблення фасадів, замкові філіграні, дверні оздоблення, зафіксовані в архівах Old Khata Project, а також деталі воріт і хвірток з Євсуга та Кремінної Луганської області.
До колекції увійшли дві прикраси, кожна з яких має власний символічний зміст: підвіс у формі об’ємного ключика та ажурне серце із замком, доповнене логотипом GUNIA на звороті. Обидві прикраси — ручної роботи. Доступні в сріблі та сріблі з позолотою.
Підвіска від Ґроно
Підвіска «Зірка» від Ґроно — прикраса, натхненна українськими традиціями та символікою світла. У фольклорі зірка уособлює жіночу красу, ніжність і любов, а також слугує оберегом, що зігріває своїм світлом навіть у найтемніші часи.
Як Сонце живить усе навколо, так і ця підвіска символізує внутрішню силу, енергію та відродження. Її можна носити як щоденний аксесуар або як символ зв’язку з дорогими людьми.
Дизайн прикраси поєднує традиційні мотиви та сучасне виконання, що робить її особливим подарунком до Дня закоханих.
Путівник подарунків від M&M’S
До святкової колекції від M&M’S увійшли драже в особливому пакуванні: коробці у вигляді серця, пляшки шампанського та прозорого ведмедика. Під час замовлення онлайн можна створити персоналізований набір, обравши кольори з 22 варіантів і додавши побажання або фото.
У межах святкової серії бренд також випустив обмежену версію M&M’S зі смаком полуниці та вершків у рожево-білій гамі.
Святкова серія розрахована на подарунки як для романтичних партнерів, так і для друзів чи близьких.



Колекція Street Heart від Kiko Milano
Колекція Street Heart від KIKO Milano до Дня закоханих натхнена яскравими графіті та любовними посланнями, що прикрашають вулиці італійських міст.
Лімітована серія містить декоративну косметику та засоби для догляду за шкірою, створені для експериментів із кольорами та текстурами.
Посуд від Torsa
Лімітована серія посуду до Дня закоханих від Torsa представлена у двох варіантах: love red & love gold. Колекція містить горнятка, блюдечка та свічники, які доповнюють одне одного та створюють гармонійний комплект.
Горнятка та блюдечка доступні окремо або в наборах, а також у комплекті зі свічником. Дизайн посуду поєднує символіку свята та деталізоване оздоблення, що підкреслює святковий характер колекції.
Вішлісти інфлюенсерів від Rozetka
На сайті Rozetka з’явилася можливість переглядати вішлісти з топвиборами інфлюенсерів.
Свої вішлісти до Дня святого Валентина підготували: Кажанна, Влад Шевченко, Даша Шамаріна, Максим Ткачов, Юстина Багай, Григорій Бакланов, Катя Рибалка, Настя Анісімова.

Колекція десертів від NAMELAKA
Кондитерська NAMELAKA представила святкову колекцію десертів, натхненну романтикою та вишневими смаками. До колекції увійшли пряники, торти, чизкейки, еклери, кейкпопси та десертні набори.
Солодощі доступні до замовлення в застосунку NAMELAKA.
Колекція десертів від Milk Bar
Milk Bar представив святкову колекцію десертів, натхненну романтичними мотивами.
До колекції увійшли пончики, тістечка, круасани, бісквітні десерти та особливі солодкі валентинки.
Десерти доступні у всіх Milk Bar.
Персоналізовані шкарпетки від EVA
Лінія магазинів EVA запустила проєкт з можливістю створити шкарпетки AmiGO з персональним друком до Дня закоханих. Доступні нові дизайни, що дають змогу додати фото або текст, зробивши аксесуар унікальним.
Для того щоб замовити, потрібно обрати шаблон, завантажити зображення чи напис й оформити покупку через EVABot у Telegram.
Колаборації
Прикраси від SOVA й KOLA
Ювелірний дім SOVA та співачка KOLA презентували благодійну колекцію до Дня закоханих. Вона натхненна піснею «Біля серця», що стала символом єдності та підтримки. Головні мотиви колекції — серце, як знак почуттів, і компас, як провідник до найдорожчих людей.
У центрі колекції — геометричне сердечко, покрите яскраво-червоною емаллю. Воно стало основою для моносережок, каблучок і підвісів, які можна стилізувати на шовкових нитках. Браслети та підвіси у вигляді компаса доповнюють прикраси та можна носити, як парні аксесуари.
Окремий елемент колекції — срібний кулон-компас, що відкривається. Усередині є гравіювання почерком KOLA з фразою «Я тебе ношу біля серця».
Подарунковий бокс від Vivat і Miury
Видавництво Vivat разом із брендом товарів для дорослих Miury запустили святковий розіграш, у якому можна виграти подарунковий бокс.
До боксу входить роман «І зійде крига», що містить сцени 18+, а також сертифікат від Miury на вибір товарів у категорії для дорослих.
Для того щоб взяти участь, потрібно було підписатися на обидва акаунти, поставити лайк і залишити коментар.
Подарункові набори від Varvar і Sisters A
Броварня Varvar разом із шоколадницею Sisters A створили Romantic Evening Set — подарунковий набір до Дня закоханих, що поєднує крафтове пиво та шоколад.
До складу набору увійшли два особливі сорти пива. Зокрема, Kohaty IPA — ягідно-тропічний IPA з новозеландськими хмелями Kohatu, Azacca і Mosaic, а також Love Potion Cocoa, Vanilla & Strawberry Imperial Milk Stout — молочний стаут із полуницею, натуральною ваніллю та перуанською какаовелою. Напій доповнює плитка шоколаду від Sisters A з полуницею та ваніллю та два келихи з написом «Love Potion».
Подарункові бокси від «Смак життя» і LOVESPACE
Крамничка корисних продуктів «Смак життя» разом із простором сексуальних знань і товарів LOVESPACE підготували три варіанти подарункових боксів Valentine collection.
До кожного з них входять ванільний лате з ячменю без кофеїну та лактози, безглютенова суміш для брауні та набір хелсі цукерок. Головна відмінність між боксами — сума подарункового сертифіката від LOVESPACE, яка становить 1000 грн, 500 грн і 3000 грн відповідно.

Зізнання в любові містам України від Сільпо
Мережа супермаркетів «Сільпо» запропонувала українцям поділитися своїми почуттями до міст, селищ і сіл, які стали для них особливими. Учасники розповідали про рідні місця, нові домівки або локації, які відвідали лише раз, але запам’ятали назавжди.
Зізнання продемонстрували на екранах супермаркетів у 26 населених пунктах, а деякі з них з’явилися на найбільшому екрані Європи на фасаді ТРЦ «Гулівер» у Києві.
Книжкова пара від Vivat
Видавництво Vivat запустило активність BOOKDATE, яка поєднала читачів зі схожими літературними вподобаннями та надала знижки на книги.
Для того щоб взяти участь, треба було заповнити анкету. Після цього організатори підбирали книжкову пару на основі відповідей.
Учасники активності отримували контакт одне одного та половинку промокоду на знижку. Якщо пара зустрічалася в книгарні Vivat і поєднувала свої промокоди, вони отримували 28% знижки на спільний чек. Якщо партнер не виходив на зв’язок, можна було скористатися своєю частиною промокоду окремо зі знижкою 14%.
Подарунки за спогади від «Водний світ»
До Дня закоханих «Водний світ» запропонував поділитися улюбленими способами збереження спогадів. Учасники розповідали, як зберігають фото, листівки, квитки чи інші романтичні символи.
Серед тих, хто залишив коментар і виконав умови, рандомним способом обрали трьох переможців, які отримали набори продукції бренду. Переможець виграв головний приз — камеру Instax.
Ідеальний подарунок в емоджі від Sinsay
Бренд Sinsay запропонував креативно описати свій ідеальний подарунок на День святого Валентина за допомогою емоджі.
Серед тих, хто виконав умови, обрали трьох переможців. Головний приз — ваучер на 2000 грн для покупок у Sinsay, друге місце — сертифікат на 1500 грн, а третє — на 1000 грн.
Кожна з цих рекламних кампаній — це можливість побачити нові підходи в маркетингу. Можливо, серед них є ідея, яку варто адаптувати для вашого бренду. Не бійтеся експериментувати!