Чому формат Reels став популярним та як з ним працювати — тренди Reels на 2025 рік

Чому формат Reels став популярним та як з ним працювати — тренди Reels на 2025 рік

Reels як формат зʼявилися у 2020 році і 74% користувачів Instagram використовують цю функцію.

Я — Вікторія Горбатюк, SMM Specialist в Inweb, поділюся своїм досвідом використання формату Reels, його застосування на прикладах та трендами у Reels на 2025 рік.

Фото: Як брендам будувати зв’язок із чоловічою аудиторією у рекламі — дослідження Kantar

Що таке Reels

Reels — це формат коротких вертикальних відео тривалістю до 90 секунд, який дозволяє створювати динамічний контент з музикою, ефектами та різними креативними інструментами.

Цей формат став доступний у 2020 році як відповідь на популярність TikTok і швидко зарекомендував себе як один з найефективніших органічних інструментів для залучення аудиторії в Instagram.

Чому цей формат став популярним

Згідно зі звітом SocialInsider’s Industry Benchmarks за 2024 рік, обсяг роликів в Instagram збільшився на 46% між 2022 і 2023 роками, причому у 2023 році ролики становили понад 30% контенту в Instagram.

Reels стали популярними завдяки короткому, зрозумілому формату, який привертає увагу аудиторії. Цей формат дозволяє користувачам легко ділитися контентом з вже наявною аудиторією.

Але основною перевагою є можливість органічного охоплення нової аудиторії, оскільки алгоритми платформи часто просувають Reels, збільшуючи охоплення та взаємодію.

  • Алгоритм Instagram віддає перевагу Reels у стрічці.
  • Високий потенціал органічного охоплення.
  • Більша ймовірність охопити нову аудиторію.
  • Можливість швидко донести меседж.
  • Простота споживання контенту для користувачів.
Понад 50% маркетологів використовують Instagram Reels для інфлюенсер-маркетингу, причому 58% надають перевагу Reels, а не TikTok для кампаній.

Тренди Reels 2025

На 2025 рік можна очікувати трендів, які будуть спрямовані на більшу автентичність та оригінальність. Важливим фактором буде інтеграція екологічних тем і соціально відповідального контенту, що відображає зростаючу обізнаність аудиторії.

Розвиток алгоритмів дозволяє створювати персоналізований контент для кожного користувача, що підвищує залученість і відданість аудиторії.

Необхідно зосереджуватися на створенні емоційного зв’язку з аудиторією через Reels, використовуючи сильні візуальні та аудіальні стимули, щоб викликати реакції та покращити пам’ять про бренд. Бренди можуть створювати аутентичний контент, показуючи «за лаштунками» своїх процесів виробництва або повсякденне життя співробітників.

ШІ-генеровані відео

ШІ може аналізувати популярність попередніх Reels бренду та автоматично створювати нові, оптимізовані під інтереси аудиторії відео. Також ШІ може пропонувати ідеї для контенту на основі трендів і попиту.

Проте найкраще використовувати ШІ для власне генерації унікального та персоналізованого контенту, що відгукується аудиторії. Важливо, щоб контент безпосередньо викликав емоцію бренду, тематично був влучним.

Кольори, айдентика, настрій — все це необхідно передати у генерації. Окрім цього, існують додаткові можливості застосування ШІ: автоматична генерація субтитрів, розумні переходи, персоналізовані фільтри, контекстні рекомендації музики.

Приклад: бренд використовує ШІ для створення унікального контенту з презентацією нової колекції у масштабі на фоні міста.

У своїх проєктах активно інтегрую технології ШІ для створення персоналізованого контенту, який відповідає стилю та цінностям бренду. Такий підхід дозволяє значно розширити охоплення та збільшити активність аудиторії, оскільки контент стає релевантним і близьким для споживачів.

Інтерактивність з AR/VR

Бренди можуть використовувати AR для створення віртуальних примірок продуктів або VR для інтерактивних турів по магазинах чи локаціях. Це залучає аудиторію, надаючи їм новий досвід взаємодії з продуктом. Туристичні бренди можуть використовувати VR у Reels для створення віртуальних турів по світу, дозволяючи користувачам відчути місця перед поїздкою.

Приклад: ZERO10 запустили тренд на Reels у форматі дзеркал, де можна віртуально «приміряти» одяг перед покупкою.

Трушний та життєвий формат

Сучасні споживачі втомились від ідеально «вилизаної» картинки, зараз спостерігаємо тренд на реальність та автентичність. Такий формат буде лише набирати обертів, тому важливо адаптовувати його відповідно до сенсів, які хоче донести бренд.

Для споживачів насправді важливо, щоб їх приймали і показували справжність. Наприклад, бренд Usual білизни демонструє унікальність кожної жінки та чарівність її тіла.

Не бійтеся виходити перед камерою та взаємодіяти безпосередньо зі своєю аудиторією, залишаючись справжніми — ваші цінності мають відображатися у бренді. Саме це зараз важливо для споживачів.

У своєму теперішньому проєкті з доставки суші я інтегрувала тренд «життєвості», який викликає емоційну реакцію, мотивуючи аудиторію ділитися відео з друзями або впізнавати себе в цих сюжетах.

Фокус на ментальне здоров’я

Швидкий ритм життя, нестабільна ситуація у світі та високі вимоги до продуктивності призводять до збільшення стресу, тривожності та депресії.

У 2025 році бренди включатимуть більше контенту, пов’язаного з ментальним здоров’ям та самопіклуванням, намагаючись стати більш відповідальними та чутливими до потреб аудиторії. Також аудиторія все більше цінує якість життя та піклування про себе.

До речі, тут представлена ще й серіальність оскільки бренд випустив кілька таких відео відповідно до дня ментального здоровʼя.

Підтримує дані ініціативу G.Bar — у своїх дописах бренди часто звертаються до нас з посилом бути собою, радіти своїм успіхам та не знецінювати свої досягнення.

Саме це і створює особливе комʼюніті у якому зручно знаходитись аудиторії. Люди шукають підтримки, розуміння та рішень у цій сфері, і бренди, які інтегрують цю тему у свої комунікації, не лише залишаються актуальними, а й створюють емоційний зв’язок зі своєю аудиторією.

Автентичність та контент від користувачів (UGC)

Справжній досвід та реальні історії — тренд, який не втрачає актуальності.

Перетворіть клієнтів на амбасадорів вашого бренду. Заохочуйте клієнтів ділитися власним досвідом щодо ваших продуктів або послуг. Це не тільки створює спільноту, але й додає елемент соціального доказу, який не може повторити жодна реклама.

Споживачі довіряють реальним людям більше, ніж рекламі, адже бачать людей, які виглядають як вони, і це створює емоційний відгук.

З нашого опитування, кожен 8 з 10 користувач зазначає, що контент з реальними відгуками, досвідом використання та історією впливає на їхнє рішення про покупку.

Приклад того, як бренд залучив до співпраці кріейторів, щоб отримувати співпраці по бартеру.

Серіальність

Історії, розбиті на короткі епізоди або на кілька продовжень можуть залучати більш уваги. Серіалізований контент може призвести до збільшення залученості на 300% порівняно з окремими матеріалами.

Формат також дозволяє розкрити складні теми в декілька частин, передаючи цінності бренду та детально показуючи продукт, аби клієнт зрозумів його унікальність у захопливій історії. Цей формат зосереджений на тому, що користувачі очікують нову «серію».

Приклад: чітко пропрацьовує історію з серіальністю бренд Cherʼ17. Цьогоріч вони відзняли власну версію серіалу «Диявол носить Prada», перша серія якої набрала 2.1 млн переглядів.

Але тут потрібно бути також обережним, аби не зіштовхнутись із хейтом при виборі формату подачі серіальності та цінностей, які планується там розкрити.

Екотренди

Споживачі стають екосвідомішими — сегмент екологічно активних покупців зросте з 22% у 2023 році до 29% до 2030 року. Тому бренди можуть створювати контент, який підкреслює їхню участь у сталому виробництві або використання екологічно чистих матеріалів. Reels можуть демонструвати використання перероблених матеріалів у продукції.

Приклад: бренд Ксенії Шнайдер публікує Reels як перероблює старі панчохи.

Хештег-виклики

93% споживачів у всьому світі заявляють, що хочуть вести екологічніший та здоровий спосіб життя. Це може стати приводом до того, щоб запускати хештег-викликів, аби залучити ширшу аудиторію та стимулювати участь у брендових кампаніях.

Приклад: блогерка Chloe Ting запустила челлендж з хештегом зміни свого тіла завдяки спорту.

Довший формат відео

Швидкі відео (15-30 секунд) залишають мало місця для глибини чи розвитку ідеї. Це формує відчуття поверхневості. Користувачі прагнуть більше автентичності й змістовності, уникаючи механічного скролінгу. Аудиторія хоче чесних історій та можливості «заглибитися» в життя брендів чи людей, які вони підтримують.

Повільний контент акцентує на щирості, глибині та реальності. На відміну від коротких, динамічних роликів, такі відео дають глядачам можливість сповільнитися, зануритися у зміст і відчути емоції. Зʼявляється новий тренд на «повільний контент» — довгі підписи, чесні історії, вираження своїх думок. Це приваблює тих, хто стомився від поверхневого скролінгу стрічки й шукає щось справжнє.

Колаборації

Колаборації брендів лишаються досить потужним інструментом та однозначно позитивно впливають на ріст охоплень та збільшення впізнаваності. Колаборації створюють відчуття ексклюзивності та інтриги через унікальний та нестандартний підхід.

Вони дають можливість побачити бренди у нових, несподіваних поєднаннях, що викликає цікавість. Колаборації дозволяють брендам об’єднати свої аудиторії, що збільшує охоплення та залученість.

Сюди ж можна віднести колаборацію Монобанку та Живчика.


Висновки

Reels залишається одним із найпотужніших інструментів для органічного зростання в Instagram. Для досягнення результатів важливо дотримуватися регулярності, створювати якісний контент, адаптований до актуальних трендів, зберігаючи при цьому унікальність бренду та автентичність стилю.

Раджу використовувати UGC, щоб формувати автентичний образ бренду через історії реальних людей. Один з успішних підходів — впровадження тренду серіальності в Reels: створення мінісценаріїв, що демонструють, як продукція стає частиною повсякденного життя.
Додатково, співпраця з іншими брендами та кріейторами через колаборації та спільні публікації суттєво підвищує впізнаваність і взаємодію з контентом.

Ці інтеграції дозволяють розширити охоплення, зміцнюючи позицію бренду у соціальних мережах.

  • Авторка статті: Вікторія Горбатюк — SMM-спеціалістка Inweb
  • Редагувала статтю: Софія Старк — Media Editor в Inweb
Вікторія Горбатюк
Вікторія Горбатюк
• SMM Specialist
Агенція digital-маркетингу Inweb
Я Вікторія, СММ спеціалістка Медіа Inweb. Захоплююся трендами у соцмережах і обожнюю створювати контент для Reels, який допомагає брендам виділятися. У своїй роботі поєдную креативність із чіткою аналітикою, щоб кожна ідея ставала результативною.
Більше цікавого