Apple представила нову функцію редакторської номінації App Store для розробників
Під час WWDC 2024 компанія Apple оголосила, що починаючи з вересня, разом з випуском iOS 18, розробники отримають новий спосіб сповіщати редакцію Apple про новий контент або функції у своїх застосунках. Ця ініціатива, що отримала назву «Висунення номінацій», дозволяє розробникам подавати свої застосунки для розміщення в App Store, спрощуючи процес їхнього визнання редакцією.
Раніше редакція App Store створювала історії та добірки, в яких висвітлювала застосунки без формального процесу номінування. Із запровадженням номінацій Featured Nominations розробники тепер можуть напряму ділитися своїми оновленнями з Apple через App Store Connect. Він вже слугує платформою, на якій розробники керують своїми програмами, інсталяціями та продажами.
На новій інформаційній панелі «Номінації» в App Store Connect розробники можуть створювати та подавати номінації індивідуально або масово, завантажуючи у вигляді електронних таблиць. Apple радить використовувати для цих номінацій назви, що запам’ятовуються, щоб допомогти редакторам легко зрозуміти, на чому зосереджений новий контент або функції програми.
Заявка на номінацію повинна містити детальний опис оновлення та очікувану дату його виходу. Крім того, поле «Корисні деталі» дозволяє розробникам надати додатковий контекст, наприклад, історію розробки, зусилля з забезпечення доступності або функції інклюзивності.
Якщо застосунок буде обрано для показу, розробники отримають push-повідомлення через App Store Connect, яке перенаправить їх на нову сторінку «Promote Your App». Ця сторінка пропонує маркетингові ресурси, призначені для поширення в соціальних мережах, щоб допомогти розробникам оголосити про своє визнання.
Окрім цих функцій номінації, Apple також представила оновлення TestFlight, своєї платформи для тестування застосунків перед запуском. TestFlight тепер має оновлений дизайн і розширену функціональність, включаючи налаштування критеріїв для фільтрації тестувальників. Розробники можуть націлювати тестувальників на певні пристрої або версії iOS, забезпечуючи більш релевантний зворотній зв’язок на етапі бета-тестування.
Крім того, Apple тепер дозволяє розробникам створювати глибокі посилання на власні сторінки продуктів. Ці посилання, які можуть підкреслювати певні функції програми або спеціальні акції, можна використовувати в рекламних оголошеннях Apple Search Ads або на платформах соціальних мереж.
Ці оновлення, що є частиною iOS 18, стануть доступними для всіх пізніше цієї осені.
Джерело: TechCrunch