SEO-стратегія для SaaS на англомовний ринок: просування на конкурентному ринку з обмеженим бюджетом

SEO-стратегія для SaaS на англомовний ринок: просування на конкурентному ринку з обмеженим бюджетом

Сфера діяльності

EdTech, LMS, SaaS

Послуга

SEO — пошукова оптимізація

Період просування

травень 2023 року — квітень 2024 року


AcademyOcean — українська система LMS (Learning Management System), яка допомагає підприємствам автоматизувати навчання співробітників, клієнтів та партнерів. Компанія надає бізнесам програмне забезпечення, що посідає перше місце у своїй галузі за простотою використання (має оцінку 4,9 із 5 на платформі G2)

Попри високу якість своїх продуктів, присутність AcademyOcean у пошукових системах англомовної аудиторії була майже непомітною. Обмежений бюджет та жорстка конкуренція ставили під сумнів ефективність інвестицій в SEO. Команда агенції Inweb прийняла цей виклик та взялася за справу — довести, що класичне грамотне SEO дає результат.

Телеграм-канал Медіа Inweb
Основні бізнес-задачі клієнта: збільшити кількість англомовних нових клієнтів LMS-системи.

Головні KPI:
— покращити видимість сайту у пошуковій видачі; 
— збільшити кількість органічного трафіку на сайт; 
— збільшити кількість заявок на demo продукту з каналу organic.

Цільова аудиторія: компанії та організації, які проводять корпоративне навчання для свого персоналу та/чи клієнтів або планують це розпочати.

Стратегія просування та інновації

Сформували чіткий план дій і взялися до реалізації.

  1. Вивчили тематику та поведінку цільової аудиторії. На основі такого аналізу ретельно пропрацювали семантичне ядро. Здійснили ґрунтовний збір релевантних ключових слів, виокремили тематичні пошукові запити, пов’язані з продуктом AcademyOcean. Після відбору та кластеризації за смисловими групами, обсяг семантичного ядра зріс на 400% порівняно з початковим станом.
  2. Впровадили роботи по дооптимізації наявних сторінок сайту. Доповнили та відредагували контент з урахуванням нового семантичного ядра. Оновили метатеги для покращення сніпетів у пошуковій видачі. Додали розділи FAQ з релевантними відповідями, alt-теги для зображень та заголовки.
  3. Провели ретельний аналіз конкурентів, який допоміг виявити пошукові запити, що ще не були охоплені сайтом AcademyOcean. На основі цих даних створили нові сторінки із семантично релевантним контентом та технічною SEO-оптимізацією. Інтегрували нові сторінки в структуру сайту за допомогою внутрішньої перелінковки.
  4. Розробили та впровадили комплексну стратегію лінкбілдінгу, яка включала аудит наявної посилальної маси, видалення шкідливих лінків та пошук високоякісних донорських ресурсів. Впровадили outreach — розмістили контекстні зовнішні посилання за доступним бюджетом. Знайшли різноманітні лістінги та розмістили посилання на сайт клієнта.
  5. На основі аналізу конкурентів виявили зростаючий попит на інтеграцію AI для генерації курсів. Разом з клієнтом розробили структуру сторінки та додала новий розділ на сайті — AI генератор курсів, що відповідав затребуваним функціям продукту.
  6. Налагодили зручну систему звітності з візуалізацією воронки просування та ключовими показниками. Розмежували запити на demo з головної сторінки (на які впливає бренд AcademyOcean) від запитів з інших сторінок, щоб точно побачити вплив SEO на результати. Такий репортинг дозволив клієнту бачити прогрес, оперативно ставити запитання та отримувати відповіді від команди, забезпечуючи прозорість процесу.

Результати

Станом на квітень 2024 маємо в топ-3 видачі 61 ключове слово (на відміну від 2 слів, що були у топі в травні 2023 року). У топ-10 — 212 слів у квітні 2024 року проти 15 у березні 2023 року.

Кількість показів по Google Search Console виростили на 33%.

Кількість користувачів з каналу organic (безплатний трафік з пошуку) на сайт збільшили на 96%.


Кількість запитів на демо з усього сайту по органіці зросли на 112%.

Демо — це персональна демонстрація можливостей системи. Експерт по продукту показує, як AcademyOcean оптимізує навчання та підвищує продуктивність команди. Також експерт відповідає на всі питання потенційного клієнта.

Кількість запитів на демо без головної сторінки по органіці зросли на 185%.

Цей кейс демонструє силу SEO, навіть на висококонкурентному ринку SaaS. Протягом всього періоду оптимізації сайту не було додаткових факторів, які могли вплинути на показники органічного трафіку та конверсії, як то зміна дизайну, наприклад. Головна ідея, яку хочеться підкреслити, — класичні методи оптимізації, доповнені інноваційними стратегіями та клієнтоорієнтованим підходом, працюють і дають результат.

Команда проєкту

  • Владислав Наумов, SEO Strategist
  • Вадим Бадюк, Team Lead of SEO PM
  • Євген Кравчук, Team Lead of SEO IM
  • Сергій Іванов, SEO Specialist

Пишемо, редагуємо та публікуємо для вас.
Більше цікавого