Кейс по контекстній рекламі інтернет-магазину подарунків: збільшили ROMI на 500% за 4 місяці
Послуга: контекстна реклама.Тематика: роздрібний інтернет-магазину сувенірів і подарунків.
Сайт : kitdarue.com .
Регіон просування: Україна.
Період просування: з листопада 2020 року до сьогодні
Конкурентна ніша, невеликий бюджет, а продажів з онлайну хочеться більше. Знайомо? Ми в Inweb любимо виклики і вміємо підбирати інструменти для сайтів клієнтів, які принесуть результати бізнесу. У кейсі розповідаємо як за 4 місяці за допомогою стандартних інструментів Google Ads ми збільшили кількість транзакцій на 690%, а ROMI — на 500%.
Про клієнта
« КІТ.ДАРУЄ » — інтернет-магазин подарунків для собе та близьких. На ринку з 2018 року, є офлайн-точка в Києві. Має виражену сезонність з осені до весни. Магазин орієнтований на роздрібного покупця, пріоритетний товар — стильні і якісні шкарпетки. Сайт працює на CMS платформі Opencart.
З моменту запуску інтернет-магазину клієнт пробував налаштовувати контекстну рекламу самостійно: начебто щось виходило, але результати були далекі від бажаних. Покупець не впадав у відчай і шукав таких підрядників, які зможуть поліпшити бізнес-показники. За рекомендацією потрапив в inweb.ua .
Про цілі контекстної реклами
- Збільшити кількість онлайн-замовлень з Google до 20+ за день в активний сезон (на момент звернення було 3-5 конверсій на добу).
- Окупність витрат на контекстну рекламу з урахуванням середньої прибутковості на рівні 50%.
- Підвищити якість платного трафіку — знизити показник відмов за рахунок залучення максимально цільової аудиторії (до звернення в Inweb середній показник відмов був близько 60%).
Про стратегію
Крок 1: проаналізували ринок, виділили УТП
Перед запуском реклами, команда проекту ретельно вивчає бізнес, нішу і сайт клієнта. Такий аналіз допомагає виявити переваги клієнта перед конкурентами, на яких можна і потрібно робити акценти в рекламних оголошеннях та креативі.
У інтернет-магазину « КІТ.ДАРУЄ » ми виділили такі УТП:
- українське виробництво за західними стандартами;
- безкоштовна доставка замовлень від 700 грн;
- можливість придбання КітБоксів — подарункових упаковок з будь-яким вмістом, який ви самостійно можете вибрати на сайті:
- магазин — агрегатор шкарпеток різних брендів. Якщо цікавить якийсь конкретний бренд, він є у КІТ.ДАРУЄ і вам не доведеться зайвий раз платити за доставку з іншого магазину.
Крок 2: проаналізували статистику, підібрали інструменти контекстної реклами
Цифри в рекламному кабінеті Ads від працюючих на той момент рекламних кампаній показали, що велика частина конверсій припадала на російськомовну аудиторію. У той час як самі конверсійні групи оголошень розміщувалися тільки українською мовою. Ми винесли цей пункт в стратегію, звернули увагу клієнта і прийняли спільне рішення про чітку і зрозумілу двомовність і на сайті, і в рекламному кабінеті.
Невисокий середній чек — 200 грн — ставив нас в « рамки », які, як правило, не радують РРС-фахівців: невеликий розмір чека відсікає можливості тестування гіпотез, креативів і стратегій; тут потрібно вміти працювати одразу з тим, що є & mdash; знаходити дешеві і гарантовано конверсійні варіанти реклами.
З огляду на описане вище, ми вирішили зробити ставку на три найпередбачуваніші інструменти Google:
- проста пошукова кампанія бренду магазину;
- проста пошукова кампанія на двох мовах (українська та російська) за брендами виробників;
- розумні кампанії Google Shopping на двох мовах (українська та російська) без обмежень по Target ROAS (окупність витрат на рекламу).
Про виконані роботи
Підключили можливість збору відгуків за Google Merchant Center.
Підключили можливість відправки відгуків користувачами після покупки на сайті через програму Google Merchant Center.
Якщо в вашого бізнесу ще НЕ підключена програма “Відгуки клієнтів”, ми рекомендуємо зробити це. Більш докладно про цю програму можна прочитати на офіційному сайті Google довідки . Чим хороша ця програма для пошукової видачі? Рекламне оголошення буде виділятися, а користувачі почнуть довіряти, адже в вас є відгуки від реальних покупців і рейтинг — зірочки в оголошенні. Для інтернет-магазину «КІТ.ДАРУЕ» відгуків вже досить, щоб зірки стали підтягуватися в рекламу, ось як це виглядає у видачі
Провели кілька невитратних тестів рекламних гіпотез </ h3>
Як тестували сезонні свята
Новий Рік, День Св.Миколая, Різдво й інше. Ну хто не шукає подарунки на ці свята. Ми вирішили протестувати семантику з максимально тематичними ключами — « новорічні шкарпетки », « святкові шкарпетки », « шкарпетки до Дня Миколая » з невеликим бюджетом в 100 грн / день. Результати таких кампаній стали нижчими за очікувані — вартість конверсії висока, семантика отримала статус « мало запитів », трафіку майже 0.
Як тестували пошук за брендами конкурентів
Запустили рекламу по брендах конкурентів (нагадаємо, що в інтернет-магазині клієнта представлені всі бренди-виробники шкарпеток). В результаті за тиждень реклами: конверсій — 0; показник відмов — 96%. Стало зрозуміло, що цільова аудиторія шукає конкретний сайт і потрапляючи на інший — просто йде.
Як тестували тематичні шкарпетки
Перший місяць робіт показав швидко зростаючий тренд на конкретні тематичні шкарпетки, наприклад « шкарпетки Harry Potter », « набір шкарпеток « Агітаційний набір депутата », « шкарпетки Сіль & raquo; та інші. Ми вирішили протестувати просту пошукову кампанію з максимально релевантної видачею, провідною на сторінку товару:
- запустили рекламну кампанію.
За нашим планом користувач, який шукав « шкарпетки з качечкою », в 90% випадків мав побачити на першому місці ті самі шкарпетки від « КІТ.ДАРУЄ » і потрапити на сторінку конкретно цього товару. Так і сталося: статистика першого тижня реклами показала максимальну релевантність ключа до цільової сторінки, проте користувачі все одно йшли — показник відмов залишався високим. Ми також побачили дорогу ціну конверсії — вона перевищувала цільовий CPL на 200%. Ці два показники стали основою для прийняття рішення про зупинення тесту і виведення, що такі « заморочені » структури працюють не завжди.
Про результати
Зростання платного трафіку на сайт клієнта
Зростання транзакцій з платного трафіку
Зростання ROMI за період співпраці склав 162,01%, а дохід від контекстної реклами збільшився на 612,8%.
Команда проекту
Відгук клієнта про роботу з Inweb
Команда агентства показала позитивний результат вже з першого місяця роботи, істотно покращилися якість і обсяг трафіку з Google. Стабільно виходить хороший результат за ROMI і я повністю задоволений фінансовими показниками. Сьогодні реклама, що налаштовується Inweb стала основним джерелом наших продажів.
Мірошниченко Михайло, директор інтернет-магазину « КІТ.ДАРУЄ » </ em>
Відгук менеджера проекту про роботу з клієнтом
Застава відмінного результату від контекстної реклами — залученість клієнта в роботу над проектом і зацікавленість. З Михайлом запускати рекламу в задоволення — оперативно впроваджує ТЗ, швидко реагує на наші ініціативи, справедливо оцінює результати. Ми не зупиняємося на досягнутому, попереду ще багато роботи й успіхів!
Ковтонюк Діана, менеджер проекту « КІТ.ДАРУЄ » </ em>
Висновок
Якщо у проекту невисокий середній чек, а результатів від реклами хочеться вище, не завжди варто «винаходити велосипед» — досить просто добре працювати з тим, що вже є. У нашому випадку відмінно проявили себе стандартні розумні кампанії Google з щоденним моніторингом, оптимізацією на рівні груп товарів і поступовим акуратним масштабуванням бюджету.
Рекомендуємо також звернути увагу не тільки «на альфа-товари», які гугл виділяє самостійно, але і створювати окремі кампанії під товари без показів. Така стратегія дозволяє вичавити максимальний ефект від PPC-реклами.
Ну і ніколи не зупиняйтеся — розвивайте асортимент, шукайте нові УТП, експериментуйте з лінійкою товарів. Так ви стаєте ще цікавішими на тлі конкурентів і привабливішими для покупців.