Покоління Z найбільше використовує YouTube та Instagram — дослідження Pew Research
Дослідження Pew Research виявило, що серед молоді YouTube залишається найпопулярнішою соціальною мережею — його використовують 93% опитаних. Платформа пропонує різноманітний відеоконтент, який задовольняє запити різних інтересів та вподобань.
Instagram, який займає друге місце, використовує 78% молоді. Завдяки можливостям для створення короткого візуального контенту, зокрема через Stories і Reels, платформа продовжує бути одним із лідерів серед активної аудиторії.
Facebook, попри втрату популярності серед молодшої аудиторії, все ще займає третє місце – його використовують 67% респондентів. Проте молодь дедалі більше надає перевагу Snapchat (65%) і TikTok (62%), які зосереджені на короткому, інтерактивному контенті, який відповідає їхнім звичкам швидкого споживання інформації.
Інші платформи, такі як Pinterest (45%), Reddit (44%) і X (Twitter) (42%), мають свою стабільну аудиторію, але менш поширені серед молоді. LinkedIn та WhatsApp використовують по 32%, а BeReal, — лише 12%.
Дані підтверджують, що покоління Z надає перевагу платформам, які пропонують візуальний та інтерактивний контент. Маркетологам та бізнесу слід врахувати це дослідження для адаптації стратегій — для ефективної взаємодії з поколінням Z можна зосередитись на відеоконтенті, інтерактивності та трендах у TikTok, Instagram і YouTube.
Джерело: SocialMediaToday