ЄС вимагає від YouTube, Snapchat і TikTok розкрити алгоритми роботи
Європейська комісія офіційно звернулася до YouTube, Snapchat і TikTok з вимогою надати детальну інформацію про алгоритми, які використовуються для рекомендації контенту. ЄС здійснив запит у рамках нового закону про цифрові послуги.
Закон про цифрові послуги (DSA — Digital Services Act) — це нове регулювання ЄС, яке зобов’язує великі цифрові платформи бути прозорішими щодо своїх алгоритмів, контенту та обробки даних. Мета закону — підвищити безпеку користувачів в Інтернеті в Європі. Порушення вимог передбачає штрафи, а правила стосуються всіх онлайн-платформ і хостинг-сервісів.
Комісія прагне з’ясувати, як ці платформи запобігають поширенню незаконного контенту, наприклад, наркотиків і мови ненависті, а також яким чином їхні алгоритми можуть впливати на вибори, громадські дискусії та здоров’я неповнолітніх.
YouTube і Snapchat мають пояснити, як вони захищають користувачів від шкідливого контенту, який може негативно вплинути на психічне здоров’я. TikTok додатково запитали про заходи, які платформа вживає для того, щоб запобігти маніпуляціям під час виборів та впливу на громадську думку.
Компанії мають надати відповідь на ці запити до 15 листопада. У разі невиконання або надання неповної інформації, платформи можуть зіткнутися з суттєвими штрафами.
Джерело: Neowin