У США набирає популярності тренд deinfluencing, він змінює поведінку 69% користувачів соцмереж

У США набирає популярності тренд deinfluencing, він змінює поведінку 69% користувачів соцмереж

В Америці продовжується тренд deinfluencing — відмову від впливу інфлюенсерів — і він впливає на споживчі звички користувачів різного віку, за даними Harris Poll для Intuit Credit Karma.

69% американських користувачів соціальних мереж відмовилися від покупок та товарів, які рекомендують інфлюенсери у TikTok, Instagram та на інших платформах.

Цей тренд почав набирати обертів минулого року, коли блогерка Mikayla Nogueira потрапила у скандал з рекламою туші для вій L’Oreal, використавши в ній штучні вії.

Після цього інциденту, відомого як #mascaragate, кількість відео, що закликають не купувати продукцію, яку рекламують інфлюенсери, значно зросла.

Дослідження виявило три основні причини відмови від впливу інфлюенсерів:

32% респондентів не довіряють блогерам;
28% сумніваються в автентичності чи функціональності товарів;
26% вважають, що надмірна кількість реклами створює нездорову атмосферу споживання.

Водночас соціальні мережі залишаються популярним місцем для покупок — 38% американців купували товари через ці платформи торік. Проте, все більше користувачів схильні уникати таких покупок у майбутньому.

Дослідження показало, що тренд de-influencing найбільше підтримують представники покоління Z. Приблизно 88% молодих користувачів соцмереж відмовилися від покупок через недовіру до інфлюенсерів та надмірне споживання.

Маркетологам слід переосмислити стратегії із залученням інфлюенсерів, зосереджуючись на автентичності. Важливо забезпечити прозорість і чесність у комунікаціях. Реклама, що віддає несправжністю, може створювати негативне враження та псувати репутацію.

Потрібно знайти баланс між просуванням товарів і позитивним впливом на користувачів.

Джерело: Fastcompany

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого