У США набирає популярності тренд deinfluencing, він змінює поведінку 69% користувачів соцмереж
В Америці продовжується тренд deinfluencing — відмову від впливу інфлюенсерів — і він впливає на споживчі звички користувачів різного віку, за даними Harris Poll для Intuit Credit Karma.
Цей тренд почав набирати обертів минулого року, коли блогерка Mikayla Nogueira потрапила у скандал з рекламою туші для вій L’Oreal, використавши в ній штучні вії.
Після цього інциденту, відомого як #mascaragate, кількість відео, що закликають не купувати продукцію, яку рекламують інфлюенсери, значно зросла.
32% респондентів не довіряють блогерам;
28% сумніваються в автентичності чи функціональності товарів;
26% вважають, що надмірна кількість реклами створює нездорову атмосферу споживання.
Водночас соціальні мережі залишаються популярним місцем для покупок — 38% американців купували товари через ці платформи торік. Проте, все більше користувачів схильні уникати таких покупок у майбутньому.
Дослідження показало, що тренд de-influencing найбільше підтримують представники покоління Z. Приблизно 88% молодих користувачів соцмереж відмовилися від покупок через недовіру до інфлюенсерів та надмірне споживання.
Маркетологам слід переосмислити стратегії із залученням інфлюенсерів, зосереджуючись на автентичності. Важливо забезпечити прозорість і чесність у комунікаціях. Реклама, що віддає несправжністю, може створювати негативне враження та псувати репутацію.
Потрібно знайти баланс між просуванням товарів і позитивним впливом на користувачів.
Джерело: Fastcompany