У Google Business Profile зʼявилася підтримка WhatsApp і SMS для зв’язку з клієнтами

Компанія Google додала нову функцію в Google Business Profile (GBP), яка дозволяє компаніям інтегрувати WhatsApp і SMS для спілкування з клієнтами. Опція доступна у більшості країн, за винятком Філіппін, В’єтнаму, Таїланду, Тайваню, Японії, Південної Кореї та Китаю.
Як це працює
Компанії, які підтвердили свої профілі в Google, можуть увімкнути функцію через налаштування контактної інформації.
Для цього потрібно:
- Відкрити Google Business Profile.
- Перейти в «Редагувати профіль» → «Інформація про компанію» → «Контактні дані».
- Обрати «Чат».
- Вказати номер телефону для SMS або додати посилання на WhatsApp.
Функція дозволяє компаніям відповідати на запитання, надавати інформацію про послуги, приймати замовлення та підтримувати зв’язок із клієнтами напряму.
Що ще відомо
- Один акаунт WhatsApp можна прив’язати до кількох бізнес-профілів.
- Для активації необхідно підтвердити бізнес-профіль у Google.
- Поки що функція не містить аналітики для відстеження ефективності чатів.
Інтеграція месенджерів у Google Business Profile спрощує комунікацію між компаніями та клієнтами, зменшуючи потребу у сторонніх застосунках.
Джерело: Swipe Insight