TikTok представив маркетинговий календар на 2025 рік для сезонних рекламних кампаній
TikTok запустив маркетинговий календар на 2025 рік, щоб допомогти компаніям використовувати сезонні можливості для просування. У календарі є головні дати — від Дня святого Валентина до Чорної п’ятниці, що дає змогу структурувати планування маркетингових кампаній.
Для зручності TikTok створив маркетинговий планер, який містить важливі культурні події та дати. Він орієнтований на збільшення впізнаваності брендів, залучення нових клієнтів і зростання продажів.
Ініціатива передбачає адаптовані календарі для основних регіонів, зокрема Північної Америки, Європи та Близького Сходу. Вони містять практичні поради щодо використання можливостей платформи TikTok протягом року.
Користувачі можуть завантажити календар для своєї країни, натиснувши кнопку «Завантажити зараз» і заповнивши коротку форму реєстрації. Це допоможе брендам ефективно планувати маркетингові активності на 2025 рік у TikTok.
Детальніше ознайомитися з календарем можна за посиланням.
Джерело: Swipe Insight