Святкові онлайн-продажі встановили рекорд у $241,4 млрд — Adobe
Святковий сезон 2024 року став рекордним для онлайн-торгівлі, досягнувши обсягу продажів у $241,4 млрд. За даними Adobe, основними чинниками успіху стали мобільні покупки, платний пошук та ШІ.
- Платний пошук забезпечив 29,7% усіх доходів (+1% порівняно з минулим роком).
- Мобільні покупки склали 54,5% транзакцій, зокрема на Різдво ця цифра зросла до 65%.
- ШІ-чати отримали на 1 300% більше трафіку, ніж торік, особливо під час «Кіберпонеділка» (+1 950%).
Найпопулярнішими категоріями для покупки онлайн стали: електроніка ($55,3 млрд), одяг ($45,6 млрд) та меблі, товари для дому ($29,2 млрд).
Споживачі стали чутливішими до знижок: кожне зниження ціни на 1% збільшувало попит на 1,029%, що додатково принесло $2,25 млрд доходів. Також спостерігалося зростання попиту на дорожчі товари, продажі яких зросли на 21%.
Святковий сезон 2024 року підтвердив зростаючу роль ШІ та гнучких способів оплати. Бізнесу важливо адаптуватися до цих змін, щоб залишатися конкурентоспроможними у швидко змінюваних умовах ринку.
Джерело: Search Engine Land