Стартувало голосування за малі та ветеранські бізнеси в межах «Бізнес-трампліна 2.0»

Стартувало голосування за малі та ветеранські бізнеси в межах «Бізнес-трампліна 2.0»

Розпочалося голосування в рамках проєкту підтримки малого та ветеранського бізнесу від Rozetka і Visa — «Бізнес-трамплін 2.0». Цією інформацією з Медіа Inweb поділилися представники агенції Gres Todorchuk.


30 українських компаній та сервісів пройшли в другий етап проєкту з підтримки малого бізнесу від Rozetka та Visa — «Бізнес-трамплін 2.0». До всеукраїнського голосування потрапили бізнеси з Київської, Вінницької, Кіровоградської, Львівської, Рівненської, Полтавської, Черкаської, Чернігівської, Дніпропетровської, Тернопільської та Запорізької областей. Також серед учасників бізнес із Харкова, який через повномасштабну війну був змушений переїхати до Вінницької області, та бізнес, заснований у Сумах, який після російського вторгнення релокувався до Львова. За посиланням кожен охочий може взяти участь у голосуванні, результати якого визначать фіналістів «Бізнес-трампліна 2.0».

Що відомо про учасників

Серед учасників проєкту — 11 бізнесів із Києва та Київської області: веганська кондитерська Sereda, бренд смартаксесуарів для подорожей Have A Rest, бренд іграшок з персоналізованими аудіозаписами від близьких людей Podollyanochka, школа дизайну та мистецтв Schooll of Art x Craft, автосервіс для цивільних та військових машин NESEMOS Veteran Auto Hub, застосунок для підтримки онкопацієнтів та їхніх родин «Турбота24», розробник обладнання для боротьби зі шкідниками Trojan Systems, виробник кемперів для активного відпочинку Life Style Camper, онлайн-школа робототехніки та програмування Nanit Robot, китайська чайна «Ровесник» та книжкове видавництво «Стилет і Стилос».

5 бізнесів, які потрапили до голосування, зі Львівщини: бренд тактичного одягу MILIGUS, простір цікавих речей та скляних виробів «Щось Цікаве», консалтинговий сервіс із питань створення обʼєктів нерухомості Cosmos in, фітнес-клуб ACTIVE PRO та екобренд виробів із кавової гущі rekava, який переїхав до Львова із Сум.

З Полтавської області в проєкті беруть участь студія розвитку «Хочу Буду» та магазин здорового харчування EcoBunch, з Тернопільської області — підприємство «ДронАгро», що надає послуги із внесення засобів захисту рослин за допомогою агродронів, та компанія з виробництва засобів радіоелектронної боротьби «УП-ІННОВАЦІЇ», з Черкаської області — компанія зі створення дизайнерських бетонних виробів ArtBeton Market і бренд меду та медових солодощів «Конюшина. Мед з історією».

Учасники з Запоріжжя — равликова ферма Zap.Ravlik та компанія з виробництва світильників та ламп The 11’s.

Також до етапу голосування пройшли бренд туристичного спорядження та одягу ТМ ROCK FRONT із Кропивницького, бренд жіночого одягу YANKOVSKA BRAND із Рівного, бренд натуральної косметики та ароматів BY SADOVSKIY із Чернігова, бренд аксесуарів для тварин та виробів для військових Tailor House 7 із Дніпра, рослинна аптека від бабусі Grandma’s Pharm із Вінниці та компанія з виробництва меблів для дому та офісу Bonsso з Харкова, яка зараз працює у Вінницькій області.

Як проголосувати

Прочитати історії бізнесів та проголосувати українці можуть за посиланням до 22 жовтня включно. Віддати голос потрібно за одного учасника в кожній категорії (малий бізнес та ветеранський бізнес).

Десять учасників, які отримають найбільше голосів (7 малих бізнесів та 3 ветеранські), пройдуть у фінал «Бізнес-трампліна 2.0» та представлять свою справу на краш-тесті перед журі проєкту.

ROZETKA та Visa запустили «Бізнес-трамплін 2.0» з метою підтримати малі та ветеранські бізнеси в Україні під час війни. На участь у проєкті подали заявки 773 бізнеси. Загальний призовий фонд становить 3 750 000 гривень,  головний приз — 1 000 000 гривень на розвиток власної справи. Окрема категорія є для ветеранських бізнесів ― між переможцями у ній розподілять 1 500 000 гривень.

Валерія Трофімчук
Валерія Трофімчук
• Deputy Head of Content
Inweb
Гнучка та багатозадачна перфекціоністка. Права рука головного редактора Медіа Inweb та SMM-менеджер агенції. У диджиталі вже понад 5 років та починала з контент-менеджменту.
Більше цікавого