США хочуть обмежити вплив Google — можливі зміни для пошуку та ШІ

США хочуть обмежити вплив Google — можливі зміни для пошуку та ШІ

Міністерство юстиції США розглядає можливість розділити Google на кілька частин, щоб зменшити домінування компанії у сфері пошуку. Це може вплинути на доходи компанії та сповільнити розвиток штучного інтелекту.

Остаточне рішення може бути прийняте за кілька років, але вже зараз обговорюються можливі заходи.

Основні заходи, які пропонує Міністерство юстиції:

  • Можливий продаж частин бізнесу Google — відділення Chrome та операційної системи Android.
  • Заборона збирати персональні дані користувачів.
  • Надання доступу конкурентам до результатів пошуку та індексів.
  • Дозвіл сайтам відмовлятися від використання їхнього контенту для навчання ШІ.
  • Зобов’язання Google звітувати перед спеціальною комісією.

На фоні цих новин акції компанії Alphabet, що володіє Google, впали на 1,5%. Пропозиції Міністерства юстиції можуть посилити позиції конкурентів Google, таких як DuckDuckGo та Microsoft Bing.

Якщо ці кроки буде вжито, це суттєво змінить ринок пошукових систем та вплине на бізнес Google. Проте поки що не зрозуміло, чи будуть реалізовані запропоновані зміни. Деякі експерти сумніваються, що такі радикальні кроки пройдуть через судові інстанції.

Всупереч цьому, загроза втручання з боку регулятора вже створює тиск на Google та змушує компанію переглядати свою стратегію.


Google прокоментували пропозиції Міністерства юстиції США, зазначивши, що зміни можуть негативно вплинути на споживачів, бізнес і розробників.

Google вважає, що передача даних про пошукові запити конкурентам може створити ризики для приватності користувачів, а обмеження у розвитку штучного інтелекту можуть загальмувати технологічний прогрес США.

Також розділення Chrome та Android може призвести до підвищення цін на пристрої та зниження їх безпеки. Крім того, зміни у рекламному бізнесі загрожують зменшенням доходів малих підприємств і видавців. Компанія підкреслює, що такі обмеження можуть ускладнити доступ користувачів до пошуку.

Компанія готується захищати свою позицію в суді, вказуючи на важливість інновацій та ризики від надмірного регулювання.

Джерело: Reuters

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого