Платформа X запустила новий застосунок для Smart TV
Платформа X (Twitter) офіційно представила бетаверсію свого нового застосунку для телевізорів — X TV. Це є частиною трансформації X у відеоцентричну платформу.
Новий застосунок дуже схожий на YouTube TV і дозволяє дивитися відео з X на великих екранах. Компанія планує додати можливість переходити з перегляду на телефоні до телевізора, а також використовувати штучний інтелект для показу трендових відео.
Наразі X TV не має рекламних опцій, але X планує незабаром додати і нові можливості для реклами.
Мета — збільшити перегляд відеоконтенту, зокрема тому, що телевізійні додатки стають все популярнішими. До цього часу X підписала угоди з деякими відомими особами: Хлоя Кардаш’ян, Періс Хілтон, Такер Карлсон, Джим Ром, WWE. Попри це, деякі з цих проєктів або не мають остаточних деталей, або вже були скасовані.
Це не перша спроба X зайти в сегмент відеоконтенту для Smart TV. У 2016 році Twitter пробував транслювати спортивні події через власний додаток, але з часом відмовився від цієї стратегії.
Тепер X знову намагається поєднати коментарі в реальному часі з переглядом відео, сподіваючись, що цього разу це буде успішно.
Джерело: SocialMediaToday