OpenAI планує інтегрувати SearchGPT у ChatGPT до кінця 2024 року

OpenAI планує інтегрувати SearchGPT у ChatGPT до кінця 2024 року

OpenAI оголосила про плани інтеграції свого пошукового інструменту SearchGPT у ChatGPT, що має завершитися до кінця 2024 року.

За словами Варуна Шетті, голови відділу партнерств з медіа OpenAI, ця інтеграція допоможе залучити нову аудиторію для видавців, однак не передбачає поділу доходів від реклами.

Основні аспекти інтеграції SearchGPT:

  • Компенсація через трафік: OpenAI не пропонує поділ доходів від реклами. Натомість видавці можуть очікувати збільшення кількості переходів на свої сайти завдяки пошуку через SearchGPT.
  • Фокус на потребах: Google надає просто списки посилань, а користувачі потребують відповіді на свої запити. Інтеграція SearchGPT дозволить надавати конкретну інформацію, зберігаючи при цьому можливість переходу на сайти видавців для більш детальної перевірки та ознайомлення з матеріалом.
  • Баланс між потребами видавців та користувачів: OpenAI прагне балансу між чіткими відповідями та забезпеченням трафіку для видавців.

Шетті також вважає, що інтеграція має стати інструментом, який допоможе користувачам знайти відповіді на свої запитання, а також отримати краще розуміння теми через ознайомлення з оригінальним матеріалом на сайтах видавців.

Попри це Шетті дотримується думки, що ніхто не хоче читати новини, згенеровані штучним інтелектом, проте ШІ-інструменти можуть бути корисними для журналістів. Вони можуть допомогти адаптувати матеріали під різні аудиторії, створювати аудіо та відео або технології перекладу для охоплення ширшої аудиторії.

SearchGPT на цей час має близько 10 000 користувачів у США, та ця платформа вже забезпечує більший трафік для деяких великих брендів порівняно з іншими інструментами, як-от Perplexity.

Хоча ChatGPT наразі не становить конкуренції Google у сфері пошуку, завдяки своїй великій аудиторії та генеративним можливостям він може зайняти важливе місце на ринку пошукових інструментів.

Це підкреслює необхідність адаптації видавців до нових інструментів та можливостей, зокрема через використання генеративної оптимізації (GEO) у стратегії SEO.

Джерело: Search Engine Land

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого