Онлайн-продажі у світі досягли $1,2 трлн у 2024 році — дані звіту Salesforce

Онлайн-продажі у світі досягли $1,2 трлн у 2024 році — дані звіту Salesforce

Згідно зі звітом Salesforce, онлайн-продажі у світі за період з 1 листопада по 31 грудня 2024 року зросли на 3% і досягли рекордних $1,2 трлн. У США цей показник збільшився на 4%, склавши $282 млрд. Дані зібрали на основі аналізу поведінки 1,5 мільярда покупців у десятках країн.

Найбільший приріст зафіксували під час Чорної п’ятниці ($74,4 млрд та +5% до минулого року), Кіберпонеділка ($49,7 млрд та +3%) і Дня подяки ($33,6 млрд та +6%).

Водночас кількість повернень товарів суттєво зросла: споживачі вже повернули продукцію сумою на $122 млрд, що на 28% більше, ніж у 2023 році. Salesforce непокоїть цей факт, оскільки прогнозована сума повернень може досягти $133 млрд.

Компанія зазначає, що використання штучного інтелекту допомогло продавцям компенсувати частину втрат. ШІ забезпечував таргетовані пропозиції, персоналізовану підтримку та рекомендації продуктів — це сприяло продажам на $229 млрд (+6% до минулого року). Крім того, використання штучного інтелекту у службах підтримки зросло на 42%.

«Ритейлери, які інтегрували штучний інтелект, вже отримують переваги від цього. Такі інструменти стануть ще важливішими у новому році, оскільки продавці прагнуть мінімізувати втрати доходів через повернення товарів, а також відновити взаємодію з покупцями», — Кайла Шварц, директорка з аналітики споживчого ринку Salesforce.

Попри рекордні продажі, аналітики радять покращити рівень обслуговування клієнтів, щоб зменшити кількість повернень і зберегти довіру покупців.

Джерело: TechCrunch

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого