Онлайн-продажі у світі досягли $1,2 трлн у 2024 році — дані звіту Salesforce
Згідно зі звітом Salesforce, онлайн-продажі у світі за період з 1 листопада по 31 грудня 2024 року зросли на 3% і досягли рекордних $1,2 трлн. У США цей показник збільшився на 4%, склавши $282 млрд. Дані зібрали на основі аналізу поведінки 1,5 мільярда покупців у десятках країн.
Водночас кількість повернень товарів суттєво зросла: споживачі вже повернули продукцію сумою на $122 млрд, що на 28% більше, ніж у 2023 році. Salesforce непокоїть цей факт, оскільки прогнозована сума повернень може досягти $133 млрд.
Компанія зазначає, що використання штучного інтелекту допомогло продавцям компенсувати частину втрат. ШІ забезпечував таргетовані пропозиції, персоналізовану підтримку та рекомендації продуктів — це сприяло продажам на $229 млрд (+6% до минулого року). Крім того, використання штучного інтелекту у службах підтримки зросло на 42%.
«Ритейлери, які інтегрували штучний інтелект, вже отримують переваги від цього. Такі інструменти стануть ще важливішими у новому році, оскільки продавці прагнуть мінімізувати втрати доходів через повернення товарів, а також відновити взаємодію з покупцями», — Кайла Шварц, директорка з аналітики споживчого ринку Salesforce.
Попри рекордні продажі, аналітики радять покращити рівень обслуговування клієнтів, щоб зменшити кількість повернень і зберегти довіру покупців.
Джерело: TechCrunch