Onboarding-кампанія: знайомимося з новими користувачами і перетворюємо їх в клієнтів
Онбордінг-серія – це ланцюжок автоматичних листів, які знайомлять нового користувача з базовими функціями сервісу або системи.Компанії, які використовують онбордінг-серії, отримують більший рівень залученості нових користувачів і швидше перетворюють їх в клієнтів.
Подивімось, як зустрічає новачків Asana. Це допоможе вам налаштувати власну ефективну онбордінг-кампанію.
Листи з інструкціями від Asana
Asana – мобільний і веб-додаток, який допомагає організувати робочі процеси та керувати ними всередині компанії.
Нові користувачі можуть безкоштовно випробувати продукт протягом 30 днів. Onboarding-серія запускається після підтвердження підписки.
Спочатку користувача попереджають, що протягом декількох днів він отримає кілька листів з корисними порадами щодо використання сервісу. Передплатник повинен знати, що комунікація має певну корисну для нього мету і заплановану періодичність. Тоді розсилки не будуть дратувати його, і він з більшою ймовірністю прочитає їх.
Крім того, в листі вже є керівництво за першими кроками для початківців:
Наступні листи серії містять в собі по одній пораді:
- Як деталізувати завдання:
- Як стежити за виконанням завдань:
- Як інтегрувати додаток з іншими інструментами:
- Як витрачати менше часу на пошту:
- Як розставляти пріоритети:
- Як управляти роботою команди:
- Як налаштувати ефективну комунікацію з колегами:
Якщо протягом пробного місяця користувач виконає всі ці рекомендації, швидше за все отримає зручно налаштовану бізнес-модель. І щоб продовжувати використовувати її, він перейде на платний тариф.
Висновки: як налаштувати ефективну онбордінг-серію
- Онбордінг-серія повинна залучати користувача, послідовно навчаючи базовим функціоналом сервісу.
- Онбордінг-серія повинна відображати основні етапи воронки продажів.
- Листи серії повинні відправлятися з урахуванням здійснених користувачем дій.
- Онбордінг-листи повинні бути простими та зрозумілими.
- Один лист – один заклик до дії.
- Онбордінг-серія повинна відповідати корпоративному стилю і передавати цінності компанії.