Одяг із серіалу «Емілі в Парижі» можна купувати просто під час перегляду

Одяг із серіалу «Емілі в Парижі» можна купувати просто під час перегляду

Netflix і Google обʼєдналися задля того, щоб фанати серіалу «Емілі в Парижі» могли купувати одяг головних героїв, скануючи його просто зі сцен. Використовуючи Google Lens можна сканувати образи головної героїні та знаходити схожі предмети одягу в онлайн-магазинах.

Якщо ж у вас план Netflix з рекламою, можна використовувати «паузні оголошення»: вони дозволяють сканувати зображення на екрані, перенаправляючи на спеціальну сторінку для покупок з одягом та аксесуарами Емілі.

Окрім того, Google став титульним спонсором четвертого сезону серіалу і рекламуватиме попередні три сезони.

Ця співпраця є першою для Netflix зі «спільним брендуванням», а також титульним спонсорством для архівного контенту. В умовах конкуренції з Disney та Amazon Prime Video, сервіс не хоче відставати та таким чином підвищує ефективність своєї рекламної платформи, запущеної у 2022 році.

Джерело: Variety

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого