Одяг із серіалу «Емілі в Парижі» можна купувати просто під час перегляду
Netflix і Google обʼєдналися задля того, щоб фанати серіалу «Емілі в Парижі» могли купувати одяг головних героїв, скануючи його просто зі сцен. Використовуючи Google Lens можна сканувати образи головної героїні та знаходити схожі предмети одягу в онлайн-магазинах.
Якщо ж у вас план Netflix з рекламою, можна використовувати «паузні оголошення»: вони дозволяють сканувати зображення на екрані, перенаправляючи на спеціальну сторінку для покупок з одягом та аксесуарами Емілі.
Окрім того, Google став титульним спонсором четвертого сезону серіалу і рекламуватиме попередні три сезони.
Ця співпраця є першою для Netflix зі «спільним брендуванням», а також титульним спонсорством для архівного контенту. В умовах конкуренції з Disney та Amazon Prime Video, сервіс не хоче відставати та таким чином підвищує ефективність своєї рекламної платформи, запущеної у 2022 році.
Джерело: Variety