Meta додала новий спосіб включення пропозицій до рекламних оголошень
Meta додала новий елемент до процесу налаштування оголошення, який виявляє пропозиції на основі URL-адреси, яку ви вводите для рекламної кампанії. Цей новий процес автоматично буде виявляти доступні пропозиції та демонструватиме їх на змінній основі.
Meta зможе відображати будь-які знижки та промокоди, знайдені на вашому сайті. Також система зможе показати їх відвідувачам, коли виявить їхню зацікавленість на основі попередньої рекламної активності.
Користувачі зможуть редагувати ці пропозиції у налаштуваннях кампанії, що забезпечить більший контроль над їхнім відображенням у соцмережах.
Багато рекламодавців відзначають високу ефективність автоматизованих кампаній Meta Advantage+. Вони стверджують, що тепер можуть автоматизувати увесь процес без потреби виконувати щось самостійно.
Джерело: Social Media Today