Meta додала новий спосіб включення пропозицій до рекламних оголошень

Meta додала новий спосіб включення пропозицій до рекламних оголошень

Meta додала новий елемент до процесу налаштування оголошення, який виявляє пропозиції на основі URL-адреси, яку ви вводите для рекламної кампанії. Цей новий процес автоматично буде виявляти доступні пропозиції та демонструватиме їх на змінній основі. 

Новий спосіб включення пропозицій Meta

Meta зможе відображати будь-які знижки та промокоди, знайдені на вашому сайті. Також система зможе показати їх відвідувачам, коли виявить їхню зацікавленість на основі попередньої рекламної активності. 

Користувачі зможуть редагувати ці пропозиції у налаштуваннях кампанії, що забезпечить більший контроль над їхнім відображенням у соцмережах. 

Багато рекламодавців відзначають високу ефективність автоматизованих кампаній Meta Advantage+. Вони стверджують, що тепер можуть автоматизувати увесь процес без потреби виконувати щось самостійно. 

Джерело: Social Media Today

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого